Rosa Tanga Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har lastet ned et open source program.. Dette står på siden: "As promised the complete Unprotect 9.0/10.0 source code is available for download. Check out our download area. Please read the enclosed license regulations before using the source code. You'll need MS Visual C++ 6.0 Professional or newer to compile the source code." Er jeg nødt til å bruke MS Visual C++ 6.0 Professional eller nyere, eller kan jeg bruke et annet c++ program? Er det bare å trykke på en knapp for å kompilere, eller blir det vanskelig for en som ikke har vært borti slikt før? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det går sikkert å bruke en annen kompilator, så sant den blir satt opp riktig. Det spørs hvilke libraries som skal linkes inn, etc. Når det er spesifisert VC++ så betyr det antagelig at det følger med en VC++ prosjekt fil som inneholder alt som trengs, dermed blir det (nesten) bare å trykke på knappen. Hvis du ikke har brukt kompilator før, så blir det veldig vanskelig. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 16:46, skrev Rosa Tanga:Er jeg nødt til å bruke MS Visual C++ 6.0 Professional eller nyere, eller kan jeg bruke et annet c++ program? Så vidt jeg husker har Borland en gratis C++ compiler. Sjekk http://www.borland.com Quote: Er det bare å trykke på en knapp for å kompilere, eller blir det vanskelig for en som ikke har vært borti slikt før? Det varierer fra program til program, men de fleste jeg har prøvd (enten det er C++, Java eller C#), har vært "bare å trykke på en knapp". Eivind. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 du kan nok bruke annen kompiler enn visual c++ 6.0 eller høyere, men det kan føre til at du er nødt til å gjøre om workbench'n til prosjektet. Endel ekstra arbeid. Lenke til kommentar
Rosa Tanga Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 takker ja :smile: Blir vel ikke aktuelt å bruke MS visual c++, er jo sikkert en formue å laste ned det. Finnes det ikke noen gratis programmer da tru.. (borland klikker bare til meg (bluescreen)) *lete lete* Nei, har ikke vært borti slikt før, så jeg blir vel både gul å grønn før jeg får det til. kommer sikkert tilbake med flere spørsmål etterhvert [ Denne Melding var redigert av: Rosa Tanga på 2002-10-01 22:37 ] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Rosa Tanga: Har kompilert for deg. Se privat melding. Lenke til kommentar
Rosa Tanga Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Gikk ikke med Bloodshed Dev-C++. Så takk ja hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå