Riggs Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hei. Jeg følger med på både Lost og Prison Break, men hadde ikke hatt noe imot å følge med på en tredje serie. Jeg så at serien "Surface" var foreslått i et av forumets tråder. Ettersom jeg aldri har hørt om denne serien før, har jeg en følelse av at den er lite populær. Stemmer dette? Er det noen av dere på forumet som har sett denne serien og kan anbefale den? Eller er det bare noe man burde styre unna? Endret 23. april 2006 av Riggs Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei. Jeg følger med på både Lost og Prison Break, men hadde ikke hatt noe imot å følge med på en tredje serie. Jeg så at serien "Surface" var foreslått i et av forumets tråder. Ettersom jeg aldri har hørt om denne serien før, har jeg en følelse av at den er lite populær. Stemmer dette? Er det noen av dere på forumet som har sett denne serien og kan anbefale den? Eller er det bare noe man burde styre unna? 5976836[/snapback] Jeg anbefalte den i Brukernes anbefalte serier. Grunnen til at den ikke har så mye omtale, er vel at den først begynnte å bli sendt på norsk TV onsdag nå i påska.. og det i tillegg på Canal +. Jeg tenkte jeg skulle få med meg serie-åpninga, men det gikk jo seff i driten da jeg aldri klarer å huske sånt, så jeg lasta ned alle episodene fra nettet. Nå skal det sies at jeg liker både Lost og Prison Break selv, og syntes Surface var en helt grei serie med både underholdnings og spenningsverdier. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ja, og det finnes allerde en slik tråd. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Surface begynte veldig bra, men dauet helt hen etter noen episoder... vet ikke om den tok seg opp igjen, mistet interessen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har sett hele sesong 1 og kan ikke si meg helt enig med Oldboy Jenny. Men jeg så den så og si sammenhengende da vi lastet den ned. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Enig med Oldboy. Lovende start men det tippet fort over i banaliteter. De såkalte monstrene var heller ikke mye å skryte av. Kjip CGI - for mye muppetshow, spør du meg. Takke meg til PB istedet. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Begynte å sjå på den, men mista og interessa etter ei stund. Men kanskje du vil like den. Om du er på utkikk etter fleire serier, så anbefaller eg Invasion. Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 OK, virker ikke som en veldig lovende serie... Da tror jeg heller jeg skipper å sjekke ut denne. Takk for kjappe svar. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Syntes den var helt grei jeg da, men smaken er som baken! Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 synst den er dødsbra kansje ikkje like gjennomført som pb og lost alltid men blir minst like spennende, lett serie å leve seg inn i også. Vil anbefalle den høyt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg var veldig skeptisk i starten, men ble mer fenget utover. Vil også anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå