Abnorm Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hvordan lager jeg et fotogalleri i FrontPage? Har forsøkt meg på denne måten: * Åpner ny side * Velger sett inn webkomponent (fotogalleri) * Deretter legger jeg til de bildene som jeg ønsker i fotogalleriet og trykker ok. * Nå kommer siden opp med de bildene som jeg valgte. Problemet er når jeg skal lagre siden. Når jeg trykker ”fil” - ”lagre som” og velger lagre, får jeg denne beskjeden og siden blir ikke lagret: Hvis du vil lagre siden og fotogalleriet, åpner du et FrontPage-baset webområde og lagrer siden i det området. Hva menes med dette? Setter også pris på om noen kunne hjelpe meg med dette: ”Tips om enkle gjestebøker” Endret 23. april 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ikke bruk frontpage. Lær deg HTML og f.eks. PHP + MySQL. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det betyr at du må være pålogget ett webhotell med FrontPage Extensions når du skal lage galleriet ditt. Er sånn Microsoft-only feature, som ikke er veldig populært her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå