Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan fjerner man en virtuell disk?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på et par ting

1. Jeg har installert et spill på en virtuell disk, som jeg nå ønsker å fjerne. Hvordan fjerner jeg den for godt? Når jeg deaktiverer den, dukker den bare opp igjen ved restart, det samme hvis jeg fjerner den som maskinvare. Har XP pro.

2. Hva er forskjellen på en DVD-R og DVD+R og er DVD+RW en egen type plate?

Jeg får nemlig ikke til å brenne på DVD-plater, det er akkurat som om den ikke finner plata. Jeg har nemlig prøvd både DVD-R og DVD+R plater men den finner dem ikke. Når jeg gikk inn på NERO som jeg pleier å brenne med, så så jeg nemlig at plater jeg kunne brenne på var CD-R / DVD+RW, så jeg lurte på om da + RW var forskjell fra de andre? Jeg har en Fujitsu PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på et par ting

1. Jeg har installert et spill på en virtuell disk, som jeg nå ønsker å fjerne. Hvordan fjerner jeg den for godt? Når jeg deaktiverer den, dukker den bare opp igjen ved restart, det samme hvis jeg fjerner den som maskinvare. Har XP pro.

Jeg får nemlig ikke til å brenne på DVD-plater, det er akkurat som om den ikke finner plata. Jeg har nemlig prøvd både DVD-R og DVD+R plater men den finner dem ikke. Når jeg gikk inn på NERO som jeg pleier å brenne med, så så jeg nemlig at plater jeg kunne brenne på var CD-R / DVD+RW, så jeg lurte på om da + RW var forskjell fra de andre? Jeg har en Fujitsu PC.

5976745[/snapback]

Noen svar noen?

Lenke til kommentar

5976745[/snapback]

Noen svar noen?

5979366[/snapback]

Du kan prøve å installere ny firmware fra produsenten..

Lenke til kommentar

Hei

Du sier du har installert virtuel disk, det her ikke snakk om en virtuel cdrom vel, alla Deamon tool eller noe sånt ?

Da kan du nemlig få problemer med diverse brenneprogrammet ettersom den virtuelle cdrommen kan komme opp i device valget for leser\brenner du skal benytte til brenningen.

Løsningen er da og velge riktig device til dette

Lenke til kommentar

Jeg tror også det er det du skal fram til...

Virtuell disk? Hvor får du gb fra på den disken :p

Uannsett... det er jo rett og slett enkelt så lenge det er program vare...

Gå Start --> Kontrollpanel --> Legg til eller fjerne programmer --> finn så programvarens navn og trykk fjern... gå gjennom gradvis for gradvis i veiviseren og trykk uninnstall :p

Og da har du fjernet en virtuell komponent...

Lenke til kommentar
Jeg tror også det er det du skal fram til...

Virtuell disk? Hvor får du gb fra på den disken :p

Uannsett... det er jo rett og slett enkelt så lenge det er program vare...

Gå Start --> Kontrollpanel --> Legg til eller fjerne programmer --> finn så programvarens navn og trykk fjern... gå gjennom gradvis for gradvis i veiviseren og trykk uninnstall :p

Og da har du fjernet en virtuell komponent...

5989596[/snapback]

Det er ikke noe i veien for å opprette virtuelle hardisker

Finnes en rekke programmer som gjør det. Sånn som f.eks wmware. Hvor du da kan installere ett annet os på en virtuel disk

Men poenget var vel at det virker som om han har opprettet en virtuel cd.drive siden han får problemer med brenneprogrammene sine

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...