frodn Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Worklog for "woody". Har i dag tegnet skisser over "kabinettet", innkjøp på Maxbo og noen andre så ærend + bestillinger på div nettbutikker. Valgte å gå for disse målene : Høyde: 25 cm Lengde: 40 cm Bredde: 35 cm Maxbo: Jeg kjøpte inn 2 meter med lekter, og 2x2m med tynn treplate (som jeg aldri husker navnet på), skruer,spiker og trelim. = 291,- Lidl: "ledarmatur". Ledlys til å ha i bilen. = 29,- Jeg tok også ut hk-platen og pci-slotene fra det gamle chiftec-kabinettet mitt.. Bilder: Lenke til kommentar
frodn Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) 26.04.06 Handlerunde igjen: Maxbo: 1 L maling sort matt, grunning. =125,- Lidl: "sportsgrill" til bil. =39,90,- Skrudde sammen lektene, og grunnet de. Tok mål av kryssfinerplatene, sagde ut og grunnet de. Fronten ble nøye målt for å få plass til dvdbrenner, viftestyring og 120mm papstvifte. Bestemte meg for å prøve med stikksag, selv om jeg var redd for at det skulle flise opp platene. Men, det gikk da bra Dremelen var god å ha da jeg skulle tilpasse hk-platen til kabinettet.. Spraylakkerte hkplaten sort matt etter å fått modifisert den ferdig. Drar til Bergen i morgen, så blir ikke gjort noe før i neste uke.. Endret 14. mai 2006 av frodn Lenke til kommentar
frodn Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Liten update! Rammen Rammen #2 Platen til hk, tatt fra chiftech kabinett Litt modding måtte til Fått litt småting fra microplex til grillene Front klar til kutting Front ferdig grunnet og med ett strøk maling, kun test.. Grunning bakplaten ferdig utskjært og grunnet. Er sykemeldt en uke fra idag.. så blir vel ferdig i løpet av uka..haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå