joykiller Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg trenger litt hjelp av noen smarte hjerner. Skal implemetrere en handlevogn løsning i en skoleoppgave, og skal lage en teller som kan legge inn flere varer i en handlevogn. koden er som følger: //legge inn ordrelinje for den første varen i handlekurv ordrenr = rekordset1.Fields("Ordrenr").Value; varenr=Request.Form("varenr1"); antall=Request.Form("antall1"); insettol="INSERT INTO tblOrdrelinje (Ordrenr,Varenr,BestAnt)"; insettol=insettol + " VALUES"; insettol=insettol + "("+ ordrenr+","+varenr+","+ antall+")"; konn.Execute(insettol); Det jeg ikke får til er teller funksjonen, slik at evt. andre og tredje ordrelinje kan settes inn i databasen. Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har du kikka innom en av serverside-foruma? Dette her har faktisk ingenting med web-design å gjere Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvilket språk er dette? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Ligner litt på C#.net egentlig. Forøvrig skjønner jeg ikke stort av hverken koden eller spørsmålet, så jeg kan ikke hjelpe. Endret 25. april 2006 av LoS Lenke til kommentar
gather Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg vil tippe det er er et eller annent "webspråk" (Ja jeg vet du kan lage applikasjoner omså i c++ som spytter ut html) men uansett er ikke dette riktig forum. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg vil tippe det er er et eller annent "webspråk" (Ja jeg vet du kan lage applikasjoner omså i c++ som spytter ut html) men uansett er ikke dette riktig forum. 5987605[/snapback] "Web-design, HTML og CSS" er nok ikke riktig form nei. Det er uansett en eller annen form for serverside, flyttes til .NET-programmering, skulle dette være feil (litt vanskelig å bestemme skriptspråk i eksemplet) så send meg en PM så skal vi nok få den på rett plass Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette er nok mer korrekt forum, ja. Det er C#.net så langt jeg kan se. Hvilken teller-funksjon snakker du om? Hvorfor i all verden bruker du Request.Form?? Sånn bare for å ødelegge .net med å blande inn masse "gammel" html-kode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå