Fosse Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 I mine dokumenter har plutselig navnene på alle mappene forsvunnet, hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Liste over forlsag: * Referansen til "my documents" er endret til en annen mappe. * Et virus spiser opp filene. * Rettighetene er satt sånn at du ikke ser inngholdet i mappen. * Du har installert et program som har en feil som gjør at den sletter alle filer i mappen den jobber i (har opplevd dette selv for noen år siden, men husker ikke hvilket prog det var snakk om) Kan sikkert være flere ting jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Det er bare navnene på mappene som har forsvunnet. Går du inn på "Mine bilder" foreksempel, så er det navn på mappene der inne. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hm, merkelig. Kan det dreie seg om en svært bøggete windows-installasjon mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå