bergaloevera Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hver ENESTE natt mister jeg internetten her! Det skjer fast hver eneste kveld fra 23 tiden og utover natta.. Enten så er det det helt dødt eller så kopler den ut også kan jeg få tilkobling igjen innimellom (10 min eller no) også kan den koble ut igjen uten videre... Dette skjer aldri på dagtid... Synes det er merkelig... Virker nesten som at Telenor driver å kobler linja ned hver natt for å drive vedlikehold eller no :S Noen som opplever det samme?? Og jeg irriterer meg grønn over den kundeservice telefonen! Kan man ikke bare få prate med en jævla konsulent med en gang isteden for å sitte å høre på all den svada dritten den robotkjerringa kommer med... "Har du husket å slå inn brukernavn og passord" "har du koblet til modemet!" AAAARGH! Dette er ikke en noobie bestemor! Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hver ENESTE natt mister jeg internetten her! Det skjer fast hver eneste kveld fra 23 tiden og utover natta.. Enten så er det det helt dødt eller så kopler den ut også kan jeg få tilkobling igjen innimellom (10 min eller no) også kan den koble ut igjen uten videre... Dette skjer aldri på dagtid... Synes det er merkelig... Virker nesten som at Telenor driver å kobler linja ned hver natt for å drive vedlikehold eller no :S Noen som opplever det samme?? Og jeg irriterer meg grønn over den kundeservice telefonen! Kan man ikke bare få prate med en jævla konsulent med en gang isteden for å sitte å høre på all den svada dritten den robotkjerringa kommer med... "Har du husket å slå inn brukernavn og passord" "har du koblet til modemet!" AAAARGH! Dette er ikke en noobie bestemor! 5976198[/snapback] Jeg har ikke merket noe til det. Kan heller ikke klage på kundeservicen der da jeg har hatt en del problemer med linjen min etter at de satte den opp til 6Mbit. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg har hatt akkurat de samme problemene her de siste dagene!!Jeg er møkka lei nå!! Drittsupport er jo stengt når jeg trenger hjelp!!Har andre de samme problemene? Endret 3. april 2016 av Fjott2 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Wrrææææl sliter med akkurat det samme! Har nextgentel men det er det samme ettersom linjen er eid av telenor.. Har vært uten nett i 1,5 uke pga noen idiotiske problemer på deres egen basestasjon.. Og nå når jeg endelig får linjen min tilbake er det bare masse krøll og tull! For øyeblikket mister jeg linjen etter 5 min så må jeg igjen restarte ruter + at den hele tiden kobler ut i 10 sek helt til den kobler helt ut etter de 5 minuttene.. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har opplevd dette, men ikke så ofte. kanskje 2-3 ganger i mnd. Lurer veldig selv på hva telenor driver med? Noen ganger må jeg rs ruter, andre ganger tar det bare 10min og har opplevd at nettet har vært nede hele natta. Dette skjer som sagt ikke så ofte, men vet hva du mener. Blir ikke så irritert, men blir litt nysgjerrig da.. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vurderer å gå over til et selskap som ikke leier linjer av telenor, og også få meg et mobilabonnement som ikke leier linjer av telenor.. begynner å bli møkk lei telenor nå!! Lenke til kommentar
promonde Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Jeg har samme problem som dere og har hatt det i over tre år nå. Problemet er at Telenor ikke vil bruke penger på å utvide sentralene sine etter som presset på dem øker. Jeg for min del har kontakt med sentralen, men ikke videre derfra ut på nettet. Telenor stinker big time, og hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg byttet for lenge siden! Endret 20. august 2006 av promonde Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har null problemer, har Nextgentel (De har eget utstyr her ) Lenke til kommentar
Pep Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har også samme problem med Telenor adsl. Har foregått i hvertfall 2 år.På den tiden hatt 3 forskjellige modem, samme skjer uansett. Og kundeservice skylder på at jeg har for høy hastighet. Men har løpet av den tiden hatt hastigheter fra 1mb og til 8mb. Samme skjer uansett. Men det merkelig er som det nevnes over, det skjer KUN rundt midnatt. Mellom kl 22 og 24.Det er til å bli gal av. Noen som vet noe mer om dette? Om det skulle være så at telenor gjør noe "vedlikehold" så får de gjøre det langt på natt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 SHDSL fra NGT her. Har tidvis opplevd samme problemet. Faller av nett rundt midnatt. Kan være av alt fra 30 sek. til flere timer. Har ikke skjedd så mye i det siste, men det skjedde ganske ofte i vår. Kanskje bravida (heter de fortsatt bravida?) farter rundt og rebooter utstyret på nattestid Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Samme problem her, har NGT, som leier linjer av telenor. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 det kan være han "beinløs"? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har hatt samme tendenser med Bluecom og min lokale TV-kabel-ISP (som går via Banetele). Etter midnatt kommer ofte et utfall av nettet som varer i noen minutter/sekunder. Andre ganger varer utfallet i noen timer. Antar at dette sammenfaller med en reboot av utstyr eller lignende. Er på nippet til å bytte tilbake til NGT. Der hadde jeg nett 24/7 - 365 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Siden så mange opplever dette, så tyder det nesten på at det må være en form for vedlikehold eller lignende. Her i gården har det ikke skjedd på over et halvt år, men om det skjer igjen skal jeg jammen meg løpe ut og se om det står noen og roter i en boks et eller annet sted på gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå