Chill Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Er det noen kloke hoder som kan fortelle meg hvordan jeg eliminerer duringen som er på høytalerene når jeg kobler pc'en opp mot tv'en? Eneste løsning jeg har funnet er å ta ut scart og antenneledningene, men det er jo tungvint, da jeg har video,anlegg og digital dekoder koblet sammen i en stor mølje. Skjermbildet på tv'en ruller også helt til jeg tar ut disse ledningene. Ps! Til de enkeltindividene som ikke kan holde K...t, jeg har saumfart sikkert 50 sider uten svar derfor poster jeg dette :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Søk! Neida... men fra spøk til alvor. Høres ut som d bare er elektronisk støy, og slikt er vanskelig å bli kvitt uten å isolere kabler på en bedre måte osv... har ikke så mye peil på sånn dessverre. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg regner med at det er lydkortet ditt, eventuelt DVD-kortet, som du har problemer med. Ikke bilde-delen. Det beste er å bruke digitale signaler fra lydkortet ditt. (Om du har digital inngang på forsterkeren din, da) Da blir støyen garantert borte. Lenke til kommentar
Chill Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Er det lydkortet som gjør at bildet også ruller da? Har forresten bare onboard for øyeblikket så det gjør vel alt verre. [ Denne Melding var redigert av: Chill på 2002-10-01 18:29 ] Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Høres ut som du er utsatt for et fenomen som kalles jordsløyfe (groundloop). Dette har vært diskutert her på forumet før. Du kan også finne mer info og forslag til løsninger her: http://www.epanorama.net/documents/groundl...loop/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå