bendikwhist Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg får ikke internet explorer-vinduene mine til å åpne seg maksimert. Dette er litt plagsomt, for nå åpnes de av en eller annen grunn mye smalere enn de er høye, så da må jeg ALLTID resize dem. Kan dette stilles inn noe sted? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Lag en snarvei til Explorer.exe, gå inn i innstillingene for snarveien og skift til "run maximised". Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Men hva med de popup-vinduene jeg selv åpner ved å holde shift nede?! Det hadde vært chill hvis absolutt alle nye vinduer åpnet seg maximized... Mvh Bendik Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 ok... leste kun Explorer og ikke Internet Explorerer jeg... Maximer et IE-vindu. Trykk shift og klikk på x-en (lukk). Skal nå være maksimert.... Lenke til kommentar
bendikwhist Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Vet ikke om jeg skjønte dette helt, for vinduene åpnes fortsatt minimert, eller altså i halvstørrelse. What to do, what to do?? :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå