Zork Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Øket kontrasten litt på dette, men ellers er det omtrent 'rett-fra-kamera'. 'Funker' dette? Lenke til kommentar
NYEPET Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg syns bildet var fint. Men kanskje det hadde vært enda bedre dersom måken var plassert opp til høgre i bildet. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Men kanskje det hadde vært enda bedre dersom måken var plassert opp til høgre i bildet. 5977517[/snapback] Ja, kan være enig i det. Bildet er beskjært noe for å få måken plassert litt bedre, men det er desverre ikke mer å gå på på venstresiden. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg syns bildet var fint. Men kanskje det hadde vært enda bedre dersom måken var plassert opp til høgre i bildet. 5977517[/snapback] Hvorfor det? Syns den er bra plassert slik den er. Men syns egentlig ikke det er noe spesielt med bildet. Hadde det vært en ørn eller en måke med en fisk i nebbet, hadde det kanskje vært noe annet. Da hadde kanskje motivet fått en mening. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Synes dette bildet omtrent er perfekt slik det er. Liker det veldig godt. Er ikke enig i at motivet ikke har mening, den avslappede stemningen man får gjennom tonene og den enslige måken er jo meningen med bildet. Fine toner og striper i vannet og bra silhuett. Hvis jeg kunne velge hadde jeg gjort det litt mørkere, hvertfall oppe i hjørnet. Ble litt for lyst synes jeg. Men ellers er det kjempebra Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Takker for fine og gode kommentarer fra alle sammen Hvis jeg kunne velge hadde jeg gjort det litt mørkere, hvertfall oppe i hjørnet. Ble litt for lyst synes jeg. 5984568[/snapback] Ble litt utbrent oppe i venstre hjørne ja - men på den annen side synes jeg kanskje det at det er såpass lyst gjør at silhuetten til fuglen står litt mer frem. Når det gjelder hva som gir mening og ikke så er jo det veldig individuelt. Grunnen til at jeg selv liker dette bildet er mye det samme som det firstperson peker på: fargene og 'teksturen' i vannet synes jeg er veldig fine. Det var mange måker der som dykket etter fisk og det ble et sånt fint rutemønster i vannet etterhvert som ringene fra dykkene møttes. Liker også kontrasten mellom den myke bakgrunnen og den klare, markerte silhuetten av fuglen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå