syklitengutt Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Men har som vanlig en liten mangel. Mangler følgende: Terminal emulator widget (vte) 0.11.11 or above. Men det står at jeg har python-vte 1:0.11.15-0ubuntu3 kjønner ikke helt dette... legger ved ett par bilder: vte.pc er det den leter etter men den ligger ikke listet under usr/lib/python2.4/site-packages/gtk-2.0/ Endret 23. april 2006 av syklitengutt Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 vte.pc skal ligge under /usr/lib/pkgconfig/. Nå er ikke XFCE avhengig av vte (bare Terminal som trenger vte) så du kan fint installere XFCE uten. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 men nå har det seg sånn at jeg bruker den grafiske installasjonen og ikke vet hvordan jeg dropper denne... Men noen hint om hvordan jeg kan legge denne inn? Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 glem det... den lå under libvte-dev Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 haha... typisk... Jeg har xfce 4.2 inne fra før av... Så når jeg starter xfce session nå så er det jo selfølgelig den som starter. Noen som har noen ideer? Xfce 4 Desktop Environment version 4.2.2 (Xfce 4.2) er det som står under about. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 glem det... jeg avinstallerte alt av gammelt xfce og installerte på ny. men i session manager har jeg nå ingen xfce valg.... trenger derfor litt hjelp Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 glem det også... lagde meg ett nytt desktop entry... Lenke til kommentar
Palme Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er en grunn for at vi har en "Rediger" knapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå