Dinsdale Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis man mot all formodning ikke klarer å få nok kjøling til all hardware kan man alltid bygge et kabinett av vifter. Slik som her. Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det funker nokk fett til overrklokking Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Artigste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Pøh, amatører. Hva med å heller montere kabinettet i et enormt vannrør med destillert vann med kompressor foran? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Pøh, amatører. Hva med å heller montere kabinettet i et enormt vannrør med destillert vann med kompressor foran? 5976213[/snapback] OOooOOOOoo... smartass -_- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kan ikke si jeg er noe særlig imponert over dette. Eneste er vel kanskje at han har fått så mange vifter på den plassen. For det første, dette MÅ bråke ufattlig mye! For det andre, se så dårlige temp målinger han har (spess med tanke på hvor mye luft som burde gå inn og ut der). OG for det TREDJE. Den maskinen må jo nesten renses for støv hver dag! Jeg liker mye bedre OVERKILL vifte prosjektet som har blitt utført her på forumet. Husker ikke link til det, men må si det var kulere enn dette. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 kan ikke si jeg er noe særlig imponert over dette. Eneste er vel kanskje at han har fått så mange vifter på den plassen. For det første, dette MÅ bråke ufattlig mye! For det andre, se så dårlige temp målinger han har (spess med tanke på hvor mye luft som burde gå inn og ut der). OG for det TREDJE. Den maskinen må jo nesten renses for støv hver dag! Jeg liker mye bedre OVERKILL vifte prosjektet som har blitt utført her på forumet. Husker ikke link til det, men må si det var kulere enn dette. 5976430[/snapback] Dette skulle vel ikke være ment som bra, men morsomt. Og det var det =) Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hehe - morsomt prosjekt. Totalt ubrukelig selvfølgelig, men alt her i verden trenger ikke å være så veldig praktisk da. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hehe - morsomt prosjekt. Totalt ubrukelig selvfølgelig, men alt her i verden trenger ikke å være så veldig praktisk da. 5976626[/snapback] Akkurat! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Jaja, godt ikke alle tok dette superseriøst Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 det er lett og kutte en finger eller to der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tenk å ha en katt i huset med en sånn PC. En dag så skjønner du ikke hvorfor PC'n ikke vil på så du titter under PC-pulten...å finner ei skamfert katte som ligger halveis inn i PC'n. Lenke til kommentar
haades Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 det der må trekke ufattelig mye strøm :S Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 skulle likt å vite hvordan strømforsyning han bruker ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er nok bare 70-100W eller 6-8 ampere ekstra på 12V linja, altså på linje med en moderne prosessor eller skjermkort. Dagens PSU'er har normalt to slike på 15 ampere, så du kan sikkert dra det lett på en normal 500,- PSU uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå