Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oivind_dahle : Da fikk jeg fender til Oswald. Etter 4 minutter intens leking så kom det et stort "PSSSHHHHhhhhhhh" og der var den flat :) Men han liker den like godt flat som oppblåst, og når den er flat tåler den vannvittig mye! Takk for tips...

8802493[/snapback]

Bare hyggelig. De blir selfølgelig punga, men de er sykt slitesterke, og koster jo nesten ikkeno :)

Bilder av an lekende Oswald ønskes

Lenke til kommentar

Jeg prøvde for første gang å la Henri være alene ute mens jeg var på butikken. Band han fast til et tre i skogen utenfor Rema (han like IKKE fremmede) slik at ingen skulle klappe på han eller noe sånt. Det gikk greit. Han bjeffet litt. Kjøpte han et bein der, han fikk det mens jeg åpnet den paranoide knuten min. Han bar på beinet så stolt til vi kom hjem, hvor han spiste på det under stuebordet.

Lenke til kommentar
Bichon Frisè samt andre hunder som ikke røyter er vel de som er anbefalt til folk som er allergiske.. Puddel funker jo for noen!

Det beste er egentlig om du kan låne f. eks en puddel dersom du er interessert i rasen, for å se om du reagerer på den. Ha den en uke eller to!

8815897[/snapback]

Bichon Frise har naboen vår :p men er usikker om jeg vil ha en så liten hund :hmm: men uansett, er ingen andre enn den som er litt fin når det gjelder allergivennlige hunder, URETTFERDIG! Jeg som ville ha en Toller :(

Lenke til kommentar

Toller må du nok dessverre se bort ifra med en gang.. det blir nok disse krøllete som er mest aktuelle for din del.

Jeg søkte opp en tråd på Hundesonen.no der ei jente spør etter allergivennlige raser. Du kan jo ta en titt og se om du får noen forslag :)

Edit: Denne tråden er vel minst like god som den andre, kanskje bedre. Ikke så mye OT.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Toller må du nok dessverre se bort ifra med en gang.. det blir nok disse krøllete som er mest aktuelle for din del.

Jeg søkte opp en tråd på Hundesonen.no der ei jente spør etter allergivennlige raser. Du kan jo ta en titt og se om du får noen forslag :)

Edit: Denne tråden er vel minst like god som den andre, kanskje bedre. Ikke så mye OT.

8816321[/snapback]

er tibber(tibetansk spaniel, tibetansk mastiff og tibetansk terrier) allergivennlige hunder?! det var det som sto en plass i første linken du sendte! spanielen og mastiffen er jo dritfine! :D

Lenke til kommentar
Som det også stod.. det er veldig individuelt. Anbefaler deg fremdeles å teste ut selv, besøke en oppdretter og kose med hundene f. eks :) Mange oppdrettere er såpass kundevennlige at de gjerne sier ja!

8816562[/snapback]

hmm, får sjekke det ut. Noen her som har mastiff? Så nå at den var BETYDELIG større enn spanielen. Men allikevel, driiitsøt :love:

post-116828-1181340883_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...