ASCIWhite Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Europris og fendere? Eller mener ikke dere slik som ligger mellom båt og brygge? Det er vel forskjell på hva som er i butikkene, men en i nærheten av der jeg bor selger slike til en 100 lapp! (Sikkert fordi sjappa er i nærheten av sjøen) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vofsen har lekt seg med fendere og de har ikke vart lenge. Eg fikk en slags del til en lastebil engang som eg ikke vet ka det er eller heter men er av gimmi og er hult inni og er ganske stor og den har jommen var lenge. Nå er det like før det ikke er noe mer igjen av den men så har han tygd og lekt med den i nesten 1år nå. Ellers er boomerball tingen for hunder som liker baller men som tar knekken på de fortere enn pokker. Tror de egentlig er ment for hester men disse holder det meste. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ellers er boomerball tingen for hunder som liker baller men som tar knekken på de fortere enn pokker. Tror de egentlig er ment for hester men disse holder det meste. SnowDOG_ Hvor får man tak i disse fantastiske ballene i Norge? Jeg har lett på nettet men finner ikke noen shops i gamlelandet.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Eit par innlegg angåande det siste biletet er fjerna. Eg er sikker på at Light Alba ikkje fórer kvalpane med bæsj. 8786886[/snapback] Nei, det er ikke bærsj, men valpefor som er blautet opp i vann og noen ganger i geitemelk Men det både ser ut som og lukter litt som bærsj Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Light Alba, herregud, så "store" de har blitt. Ufattelig søte og gossige. Får bare lyst å dulle med dem. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg var ute å gikk tur i 10-tiden og da så jeg en borti gata som var ute med huskyene sine. Han hadde festa begge to til en slags sulky og var ute å kjørte. De greide å dra den kjempefort, godt over 40. Kjempetøft! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg var ute å gikk tur i 10-tiden og da så jeg en borti gata som var ute med huskyene sine. Han hadde festa begge to til en slags sulky og var ute å kjørte. De greide å dra den kjempefort, godt over 40. Kjempetøft! 8793601[/snapback] Er grisemorsomt å kjøre med raske hunder helt til de bestemmer seg for å jage ei katte... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Har er ute med dem heletiden og finner opp nye måter de kan dra han på. Tror ikke de løper etter katter, så veloppdragne de er. Er fullt mulig å få en hund til å ikke jage katter, greide det med bikkja til fatter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Så store er de ikke da Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Har er ute med dem heletiden og finner opp nye måter de kan dra han på. Tror ikke de løper etter katter, så veloppdragne de er. Er fullt mulig å få en hund til å ikke jage katter, greide det med bikkja til fatter. 8794766[/snapback] VI har hatt to dobermaner, ingen problem med katter. Vi har nå en doberman og 3 katter. Og den ene skal kanskje ha kattunger Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, søstra mi har katter, hunden min har null problemer med de. Problemet er når hun sitter i vinduet og ser aktter gå på "plassen hennes", da tar hun dem hvis hun kommer ut. Det er i hvert fall sånn det er hos oss; snill mot våre sine dyr som hun føler hører hjemme, slemme mot alle andre som kommer inn ulovlig.. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 nå har jeg funni noen bilder da rocko var liten. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 nå har jeg funni noen bilder da rocko var liten. 8798656[/snapback] Ja? Få se da! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, søstra mi har katter, hunden min har null problemer med de. Problemet er når hun sitter i vinduet og ser aktter gå på "plassen hennes", da tar hun dem hvis hun kommer ut. Det er i hvert fall sånn det er hos oss; snill mot våre sine dyr som hun føler hører hjemme, slemme mot alle andre som kommer inn ulovlig.. 8798059[/snapback] Det gjør hunden vår å. Men ville ikke kalle det et problem Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Vel, søstra mi har katter, hunden min har null problemer med de. Problemet er når hun sitter i vinduet og ser aktter gå på "plassen hennes", da tar hun dem hvis hun kommer ut. Det er i hvert fall sånn det er hos oss; snill mot våre sine dyr som hun føler hører hjemme, slemme mot alle andre som kommer inn ulovlig.. 8798059[/snapback] Det gjør hunden vår å. Men ville ikke kalle det et problem 8799221[/snapback] Nei, det er bare et problem når naboene ser det ellers er det "go go doggy" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Ellers er boomerball tingen for hunder som liker baller men som tar knekken på de fortere enn pokker. Tror de egentlig er ment for hester men disse holder det meste. SnowDOG_ Hvor får man tak i disse fantastiske ballene i Norge? Jeg har lett på nettet men finner ikke noen shops i gamlelandet.. 8789155[/snapback] Vet at flere har bestilt fra england. http://www.companyofanimals.co.uk/boomer.php http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dep...=183&pf_id=3154 http://www.canineconcepts.co.uk/item--The-...er-Ball--boomer Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) oivind_dahle : Da fikk jeg fender til Oswald. Etter 4 minutter intens leking så kom det et stort "PSSSHHHHhhhhhhh" og der var den flat Men han liker den like godt flat som oppblåst, og når den er flat tåler den vannvittig mye! Takk for tips... SnowDOG_ Takker Får bestille fra UK tror jeg! Oswald trenger en "skuddsikker" ball og leke med! Sommer og deilig. Utrolig flott lekevær for hund og eier... Edit: Skriveleif på besøk! Endret 7. juni 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Light Alba: Store og store, men du skjønner hva jeg mener. Helledussen så vakre. :inlove: Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) fant bilder av da rocko var liten 1 år senere Endret 7. juni 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Åh himmel, så søt den var! *smelt* Nesten fregnedryss på nesen, jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå