Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har overnattet hos en kamerat, og huset vårt har stått tomt i helga. Jeg har gått på tur med han hver morgen/ettermiddag/kveld de siste dagene, men i dag tidlig lånte jeg nøkkelen til broren min som måtte hente noe. Deretter dro han med den til Drammens-området, og Kaos har ikke vært ute siden 22-23 tiden i går kveld, for jeg kommer ikke inn  :(

8772236[/snapback]

stakar, er ikke bra at han er så lenge inne..Blir sikkert drit glad når han ser deg :)

8772616[/snapback]

Vet. Gjorde nesten vondt å stå utenfor og høre han på innsiden, og så ikke kunne gjøre noe. 20 timer uten å gå på do, og han gjorde ikke noe fra seg inne. Han ble nesten helt "salig" når han fikk tisse. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utstilling krever en del trening, hvertfall med raser som Rottweiler :) Mye energi og bevegelser i den ringen, hehe.

8778745[/snapback]

Sant (:

Var sånn forrige gang hu var på utstilling óg, mens første gangen gikk det veldig bra.

Egentlig er det ikke noen krise, da vi ikke har ambisjoner om at hu ska bli Champion som Iso, men heller redningshund ^^

Lenke til kommentar
Her følger en liten samling med bilder av hundene våre og kullet som en av de nettopp har hatt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-99500-1180977658_thumb.jpg

post-99500-1180977679_thumb.jpg

post-99500-1180977697_thumb.jpg

post-99500-1180977716_thumb.jpg

post-99500-1180977732_thumb.jpg

post-99500-1180977746_thumb.jpg

post-99500-1180977759_thumb.jpg

post-99500-1180977767_thumb.jpg

Rasen er breton, og tricoloren er moren til valpene. Vi tok vare på den leverbrune selv.  :)

8781758[/snapback]

aaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

Den lille svarte :love:

Og når de holder flaggene :love::love:

Og den lille brune :love::love::love:

Lenke til kommentar
Bowling baller varer lengre

Den ideen var faktisk ikke så dum! Har leita etter noe som Ozzy ikke kan ødelegge.

8782535[/snapback]

Bowlingball ødelegger tennene hans :)

Vil du ha en skikkelig bra leke er hjemmelagd ofte det beste.

Jeg bruker en fender med tau. Fendere får du i ulike størrelser og i ulik kvalitet på plasten. Finn en solid liten fender og binn et SKIKKELIG tau i den.

Da har du en leke som du kan kaste dritlang (pga tau), den flyter, du kan henge den opp som en springpole, du kan trekke med den. Samtidig er den drit slitesterk, den er enkel å gjøre ren og koster nesten ingen ting. Jeg brukte en slik i fjor og den varte LENGE :) Kosta meg vel litt over en hundrings med tau. Og tro meg: Du finner ikke maken.

Lenke til kommentar
Bowling baller varer lengre

Den ideen var faktisk ikke så dum! Har leita etter noe som Ozzy ikke kan ødelegge.

8782535[/snapback]

Bowlingball ødelegger tennene hans :)

Vil du ha en skikkelig bra leke er hjemmelagd ofte det beste.

Jeg bruker en fender med tau. Fendere får du i ulike størrelser og i ulik kvalitet på plasten. Finn en solid liten fender og binn et SKIKKELIG tau i den.

Da har du en leke som du kan kaste dritlang (pga tau), den flyter, du kan henge den opp som en springpole, du kan trekke med den. Samtidig er den drit slitesterk, den er enkel å gjøre ren og koster nesten ingen ting. Jeg brukte en slik i fjor og den varte LENGE :) Kosta meg vel litt over en hundrings med tau. Og tro meg: Du finner ikke maken.

8782570[/snapback]

Smart, lurer på om ikke vi har noen fendere til overs. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...