Matsemann Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har overnattet hos en kamerat, og huset vårt har stått tomt i helga. Jeg har gått på tur med han hver morgen/ettermiddag/kveld de siste dagene, men i dag tidlig lånte jeg nøkkelen til broren min som måtte hente noe. Deretter dro han med den til Drammens-området, og Kaos har ikke vært ute siden 22-23 tiden i går kveld, for jeg kommer ikke inn 8772236[/snapback] stakar, er ikke bra at han er så lenge inne..Blir sikkert drit glad når han ser deg 8772616[/snapback] Vet. Gjorde nesten vondt å stå utenfor og høre han på innsiden, og så ikke kunne gjøre noe. 20 timer uten å gå på do, og han gjorde ikke noe fra seg inne. Han ble nesten helt "salig" når han fikk tisse. :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Fint vær i dag, tok noen bilder av Albert mens vi spilte litt fotball. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Trodde først det var en boxer, men så var den mye større enn en vanlig boxer, så tenkte det kunne være en bullmastiff. Hvilken rase er det? Gruelig søt ihvertfall. Det at den ligger opp ned og gnir seg i gresset kjenner jeg igjen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Bullmastiff ja. Posta en del bilder av han her i tråden for lenge sida. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 ASCIWhite: Kjempebra kritikk! Da burde du trene litt utstilling, så kanskje dere blir plassert bedre neste gang. Hva slags premiegrad endte dere opp med? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Her følger en liten samling med bilder av hundene våre og kullet som en av de nettopp har hatt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rasen er breton, og tricoloren er moren til valpene. Vi tok vare på den leverbrune selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Utstilling krever en del trening, hvertfall med raser som Rottweiler Mye energi og bevegelser i den ringen, hehe. 8778745[/snapback] Sant (: Var sånn forrige gang hu var på utstilling óg, mens første gangen gikk det veldig bra. Egentlig er det ikke noen krise, da vi ikke har ambisjoner om at hu ska bli Champion som Iso, men heller redningshund ^^ Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 ASCIWhite: Kjempebra kritikk! Da burde du trene litt utstilling, så kanskje dere blir plassert bedre neste gang. Hva slags premiegrad endte dere opp med? Rød sløyfe Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Fint vær i dag, tok noen bilder av Albert mens vi spilte litt fotball. Hehe... Din hund poffer baller han og... Tar 5 sec blank!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Fint vær i dag, tok noen bilder av Albert mens vi spilte litt fotball. Hehe... Din hund poffer baller han og... Tar 5 sec blank!! 8782136[/snapback] Bowling baller varer lengre Endret 4. juni 2007 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Her følger en liten samling med bilder av hundene våre og kullet som en av de nettopp har hatt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rasen er breton, og tricoloren er moren til valpene. Vi tok vare på den leverbrune selv. 8781758[/snapback] aaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! Den lille svarte Og når de holder flaggene Og den lille brune Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Bowling baller varer lengre Den ideen var faktisk ikke så dum! Har leita etter noe som Ozzy ikke kan ødelegge. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Bowling baller varer lengre Den ideen var faktisk ikke så dum! Har leita etter noe som Ozzy ikke kan ødelegge. 8782535[/snapback] Bowlingball ødelegger tennene hans Vil du ha en skikkelig bra leke er hjemmelagd ofte det beste. Jeg bruker en fender med tau. Fendere får du i ulike størrelser og i ulik kvalitet på plasten. Finn en solid liten fender og binn et SKIKKELIG tau i den. Da har du en leke som du kan kaste dritlang (pga tau), den flyter, du kan henge den opp som en springpole, du kan trekke med den. Samtidig er den drit slitesterk, den er enkel å gjøre ren og koster nesten ingen ting. Jeg brukte en slik i fjor og den varte LENGE Kosta meg vel litt over en hundrings med tau. Og tro meg: Du finner ikke maken. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Bowling baller varer lengre Den ideen var faktisk ikke så dum! Har leita etter noe som Ozzy ikke kan ødelegge. 8782535[/snapback] Bowlingball ødelegger tennene hans Vil du ha en skikkelig bra leke er hjemmelagd ofte det beste. Jeg bruker en fender med tau. Fendere får du i ulike størrelser og i ulik kvalitet på plasten. Finn en solid liten fender og binn et SKIKKELIG tau i den. Da har du en leke som du kan kaste dritlang (pga tau), den flyter, du kan henge den opp som en springpole, du kan trekke med den. Samtidig er den drit slitesterk, den er enkel å gjøre ren og koster nesten ingen ting. Jeg brukte en slik i fjor og den varte LENGE Kosta meg vel litt over en hundrings med tau. Og tro meg: Du finner ikke maken. 8782570[/snapback] Smart, lurer på om ikke vi har noen fendere til overs. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Oooh. Stikker på europris og få meg en slik en tror jeg Tenkte ikke så langt med det der bowlingball greiene Vill ikke ødelegge kjeften til sønnen min Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Europris og fendere? Eller mener ikke dere slik som ligger mellom båt og brygge? Sønnen din? Hehe, litt av en ting å kalle hunden sin (håper det var han som skulle ha leken ). Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Fendere er slike som ligger på båter ja. Selger Europris slike? De koster uansett nesten ingenting. Og er du heldig får du tak i en brukt for nesten nada Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 vi har faktisk en slik til overs. Skal se hva jeg kan lage ^^ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er i himmelen Har 4 små i hus som bare blir skjønnere og skjønnere for hver dag som går I dag er de 3 uker gamle Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Eit par innlegg angåande det siste biletet er fjerna. Eg er sikker på at Light Alba ikkje fórer kvalpane med bæsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå