Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Jeg har en svart elghund/border collie (blanding), den har dog mest av elghund i seg viser det seg nå som hun blir eldre. Men vil dere/du si at den er omtrent som en svart elghund? Det er i hvert fall sånn jeg ser det for meg... :) I lynne og bruk mener jeg

 

Ja, det er mest fjellbruk jeg er ute etter, turkamerat. Men god trening, bor ikke i byen så det funker fedt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå som jeg har fått meg hus, trenger jeg en hvit bullterrier. Har tråla norge, sverige og danmark flere ganger og ingen har planlagt noen som er leveringsklarte etter 15. august. :( Det er så typisk!

8755359[/snapback]

Så du fant noen som godtok hunder? :D

 

ENDRET: Om du er den personen som skrev noe om det noen sider tilbake, da...

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Syklet med Henri i dag en ganske lang tur. Han hadde ikke store problemer med å følge etter, men i starten var det litt tilvenningsproblemer. Altså normalt får han snuse litt men jeg må se på han og forover så han fikk en bråstart fra snusingen nå og da. Jeg er overasket over hvor bra han taklet at jeg syklet. Eneste var at folk så litt rart på meg.

Lenke til kommentar

I dag klarte Connie å rive av seg en klo! :cry:

Tror det skjedde på trappa ute, ettersom den har hull som hun kan sette dem fast i. Har aldri skjedd før.

Oppdaget plutselig at hun lagde blodspor etter seg, og da jeg sjekka den ene forlabben, satt det bare en tupp igjen. :hm:

 

Virket ikke som hun brydde seg så mye om det, hun løp rundt som vanlig, helt til hun fikk på bandasje, da måtte hun hoppe rundt på tre bein, ettersom den var for glatt til at det gikk å stå på den, så labben bare skvatt unna... :roll:

Var hos dyrlegen og fikk det desinfisert, og fikk på en bandasje. Nå ligger hun rett ut, ettersom hun er slapp etter bedøvelsen. Virker også som det gjør litt vondt når hun trår på labben, kommer noen små pip av og til, og plutselig blir hun bare stående med labben i været og gidder ikke gå lenger. :p

 

Her ligger hun pladask rett ut på fanget mitt:

 

post-78619-1180733380_thumb.jpg

 

Edit: En lettere misfornøyd hund:

post-78619-1180734350_thumb.jpg

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
I dag klarte Connie å rive av seg en klo!  :cry:

Tror det skjedde på trappa ute, ettersom den har hull som hun kan sette dem fast i. Har aldri skjedd før.

Oppdaget plutselig at hun lagde blodspor etter seg, og da jeg sjekka den ene forlabben, satt det bare en tupp igjen.  :hm:

 

Virket ikke som hun brydde seg så mye om det, hun løp rundt som vanlig, helt til hun fikk på bandasje, da måtte hun hoppe rundt på tre bein, ettersom den var for glatt til at det gikk å stå på den, så labben bare skvatt unna...  :roll:

Var hos dyrlegen og fikk det desinfisert, og fikk på en bandasje. Nå ligger hun rett ut, ettersom hun er slapp etter bedøvelsen. Virker også som det gjør litt vondt når hun trår på labben, kommer noen små pip av og til, og plutselig blir hun bare stående med labben i været og gidder ikke gå lenger.  :p

 

Her ligger hun pladask rett ut på fanget mitt:

 

 

Edit: En lettere misfornøyd hund:

 

8761180[/snapback]

stakar :( fint den fikk behandling fort da :) så søt der den ligger på fanget ditt :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...