Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er et lite of topic spørsmål.

Hva ser dere i hunder?.

Jeg personelig HATER de!.

Her er noen argumenter:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

De fleste hunde eiere lever for hunden sin, hvis de har unger så er det mange tilfeller hvor faktisk hunden kommer først  :ermm:

 

Mange hunde eiere tar hunden sin med på ofentlige strender for og bade de, noe som "normale" folk syns er noe helt forferdelig slitsomt og grisette.

 

De står ute om natten og bjeffer!,

Også en grunn til at jeg syns hunde eiere rett og slett er dumme (fordi de lar hunden sin stå og bjeffe, og dermed holde hele nabolaget oppe noe som er sinnsykt frekt :ermm:  :nei: )

 

Hunder er alt for nysjerige, skal snuse og lukte på ALLE som er i nærheten av de, noe som de fleste ikke liker\hater.

 

De klarer seg ikke sjøl (må gå tur med de hver dag, imotsettning til katter)

 

De lukter vondt.

 

De ser rett og slett stygge ut, uansett størelse og form.

 

Dette er bare noen av veldig mange argumenter jeg har mot hunder.

Ikke meningen og rote opp i deres idylske tråd da men :D

8705337[/snapback]

For det første: Om de ser stygge ut/stinker osv. kommer an på hvem som eier hunden.

For det andre: Det der var en grådig generalisering av hundeiere, så ser ikke poenget med å prøve å motbevise deg, da det bare er påstander.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at alle hunde eiere f.eks bader hunden sin på ofentlige plasser.

Men, det er et lite hint til de som faktisk gjør det, at de kanskje burde tenke litt på andre?, og heller finne en liten plass for seg sjøl og hunden?

Det er jo faktisk ikke lov og bade hunden sin på ofentlige plasser

Lenke til kommentar
Det er jo sant at det finnes uansvarlige eiere der ute, men ikke dytt alle under en kam.

8705467[/snapback]

Neida, det prøver ejg ikke på noen som helst måte :) .

Prøver bare og åpne øynene, til de som kanskje er litt uansvarlige :whistle:

8705487[/snapback]

 

Lykke til, de har jeg vist en pekefinger til i årevis.

 

Hvis en hund holder nabolaget oppe ring eieren eller dyrebeskyttelsen elns, hvis de bader på offentlig strand gå bort å si ifra til dem, går de ikke så ring polisen.

Lenke til kommentar
Det er jo sant at det finnes uansvarlige eiere der ute, men ikke dytt alle under en kam.

8705467[/snapback]

Neida, det prøver ejg ikke på noen som helst måte :) .

Prøver bare og åpne øynene, til de som kanskje er litt uansvarlige :whistle:

8705487[/snapback]

 

Lykke til, de har jeg vist en pekefinger til i årevis.

 

Hvis en hund holder nabolaget oppe ring eieren eller dyrebeskyttelsen elns, hvis de bader på offentlig strand gå bort å si ifra til dem, går de ikke så ring polisen.

8705520[/snapback]

japp :)

Lenke til kommentar

Dette er en hundetråd hvor vi med hundeinteresse deltar, har man ikke den interessen så finnes det mange andre tråder man kan få ut sin frustrasjon :hrm:

 

Man bør skjønne at man får negative reaksjoner ved å rakke ned på det meste vi i denne tråden er glad i.

 

La bare vær og gå i diskusjon med sånne mennesker da hele poenget er akkurat og lage kvalme og usaklige dikusjoner... forsett å diskuter hund- hund- hund så gidder ikke den andre parten å delta lenge ;)

Lenke til kommentar

Lurer bare på noen tinger her, som kanskje noen av dere vet noe om

 

Har selv en blandingshund av sort elghund og border collie, hun er krevende men det går bare fint. Har lest en del om huskyer, men man kan jo skrive så mangt...

 

Derfor spør jeg de som vet dette sikkert. Hvordan er lynnet og instintkene til en husky? Tenker da på siberian og alaskan mest. Kjører ikke hundespann, ei jakter men trener mye med hunden, passer huskyer som treningskamerat på fjell og vidde? Omtrent som å hanskes med en elghund eller er det mye mer krevende?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Kan virke sånn. Uansett, kan ikke si det var mye til argumenter.

Grunnen til at vi liker hunder; Skal vi sjå. Vi syntes de er pene, herlige, tillitsfulle og nydelige dyr. Og at de er nysgjerrige, nja.. Vil ikke si det. De ser hvem du er ved å lukte på deg, akkurat som at du tar noen i hånden og sier "Hei, jeg er Kjetil".

 

Det finnes dårlige hundeeiere overalt, det gjør det, det er ikke til å skjule.

Lenke til kommentar
Stikk herfra om du ikke liker hunder.

 

Det finnes andre tråder der du irriterer deg over ting.

8707020[/snapback]

 

Såså, ditt pubertetsfenomen. Han er nok bare satt på sidelinjen til fordel for Fido, av sine foreldre.

8707318[/snapback]

Vi har da for svarte meg ikke noe bikkje..

"satt på sidelinjen", om vi så hadde hatt bikkje så hadde ikke det skjedd.

Foreldrene mine har vett i huet de vettu..

Men, nok om meg..

Fortsett og prat bikkje dere nå! :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...