morra Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har ei Golden Retriver-tispe som er tre år. Hun er litt rar for avogtil sover hun på ryggen (ble sjokka første gang ). Hun fikk andrepremie i en utstillingen, der det dommerne trakk for var bagateller (øyefarge og at skallen skulle vært annerledes ) Bildene er tatt med SE K700i. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Har ei Golden Retriver-tispe som er tre år. Hun er litt rar for avogtil sover hun på ryggen (ble sjokka første gang ). Hun fikk andrepremie i en utstillingen, der det dommerne trakk for var bagateller (øyefarge og at skallen skulle vært annerledes ) 6070266[/snapback] Fin hund! Den så da usedvanlig slank ut til å være Golden Retriever! Bikkja mi har av og til sovet på ryggen, under dyna, med hodet på puta. Det ser jo litt snodig ut... Hun fikk forresten også andreplass på en utstilling! EDIT: La til et komma... Endret 9. mai 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ser veldig ut som en jakt-golden. En Golden som er avlet for jakt og ikke utstilling (som de feite er) Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Meg og Oswald var på "kostymeball" for hunder i helga.... Jeg knabba de rosa vingene av niesa mi på 5 år .) Han lekte og stoooorkoste seg med 4 av søsknene sine som har blitt solgdt i samme området! Alle møtte opp og det var kaker og sjokkis (hundesjokkis) til alle vovsene! Endret 10. mai 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 it's a mutant fery!! en søt en. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hihihi. Var søt med vingene men får håpe han ikke blir forvirret på seksualiteten hans. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hihihi. Var søt med vingene men får håpe han ikke blir forvirret på seksualiteten hans. Det var en voksen bulldog der som ville ta ham bak hele veien, men jeg tror Osvald er heeeelt uvitende om at rosa er litt sånn.... på kanten kanskje (hehehehe) Men jeg fikk noen kommentarer ja...... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Theo. Knappe 10 uker på dette tidspunktet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Theo. Knappe 10 uker på dette tidspunktet 6091477[/snapback] Nåmmen! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Theo. Knappe 10 uker på dette tidspunktet 6091477[/snapback] Åssen rase er det? Ser ut som Irsk setter... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har også hund! Whippet på 6-7 år: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Idag skal jeg på bytrening med masse hunder i tønsberg city med Peik. Verdens tøffeste hund Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Bikkja med 17.mai-stas. (Legg merke til ansiktsutrykket på bilde 2... ) Endret 17. mai 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Geisha har vært hos veterinær og fått veid seg -4,2 kg hund Jeg er kjempefornøyd, for det betyr at hun er blant de små dvergpinscherne Ikke det at jeg hadde brydd meg om hu var for stor, men det er artig å ha en rasetypisk hund som kan brukes i avl pga at hun ikke er for stor Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hun er verdt sin vekt i gull Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Herlig vofs! Kom på noe forrige dagen. Når vofsen vokste så var eg så grådig redd for at han skulle ha noe form for sykdom eller noe og da han var ca 7mnd skadet han den ene fram benet og det tok laang tid før det ble bra og da kunne ikke han leke for mye og måtte passes på og da var det snakk om at han kanskje hadde aa/hdd eller no i den duren men så ble han røngtet og man fant ut at det ikke var noe i veien med skjelletet hans og det var bare å holde han i ro i noen uker osv. Idag nærmer han ser sakte men sikkert 3år og han er en frisk og herlig hund uten noen form for fysiske problemer. Herlig å vite at han kan hoppe og leke uten å tenke på noe HD dritt eller whatever. Herligt! Er litt "brisen" men det er godt å tenke tilbake til når det var sånn usikkerhet og ekkel følelse om at hunden eg drømte om så lenge kunne være en hund som eg ikke kunne bruke til så mye fysisk osv. *drikke vann og legge seg* Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ikke bøll med meg!! Jeg er TRØTT! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nå passer vi hunden til mormor og morfar. Skal ha den helt til fredag. 6052529[/snapback] Dem var skummel! Har ei Golden Retriver-tispe som er tre år. Hun er litt rar for avogtil sover hun på ryggen (ble sjokka første gang ). Hun fikk andrepremie i en utstillingen, der det dommerne trakk for var bagateller (øyefarge og at skallen skulle vært annerledes ) Bildene er tatt med SE K700i. 6070266[/snapback] Veldig fin! rar liggestilling da Idag skal jeg på bytrening med masse hunder i tønsberg city med Peik. Verdens tøffeste hund 6092716[/snapback] Hva slags hund er det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå