Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en tispe med navn Penny. Fikk hun i 25.august i 2001, da hun var 1 år.Hun er blanding mellom Border Collie og Golden Retriver. De tidligere eierene slo hun og sånn( ) så hun er litt redd for lange gjenstander. Ellers er hun en utrolig god kosehund. Hun er veldig snill, untatt når hun ligger i sofaen, noe hun ikke har lov til Hun er leken av og til. Hun har masse leker, og de passer hun godt på. Ellers elsker hun snø, og turer. Hun liker ikke være alene hjemme, så hun står derfor i vindus-karmen og ser ut når vi ikke er hjemme. *Velge ut noen bilder* *veldig søt hund* 8691481[/snapback] Den va veldig søt gamel eierne skulle fått en pinne opp i ræva når de gjør sånt Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en tispe med navn Penny. Fikk hun i 25.august i 2001, da hun var 1 år.Hun er blanding mellom Border Collie og Golden Retriver. 8691481[/snapback] wtf? Tviler litt på at en blanding av B Collie og Golden kan se slik ut... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en tispe med navn Penny. Fikk hun i 25.august i 2001, da hun var 1 år.Hun er blanding mellom Border Collie og Golden Retriver. 8691481[/snapback] wtf? Tviler litt på at en blanding av B Collie og Golden kan se slik ut... 8692495[/snapback] på nederste bilde kan du se likhetene med en Golden retriever...men ører osv. lignet ikke på noen av de rasene Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Noen som vet vilken rase vår nabo er? "den svarte" da eier fikk han og ikke har peiling.... Beklager dårlige bilder... NB-Han er fullvoksen og Miko er som skrevet en valp på 3 mnd. Endret 12. juni 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er den fullvoksen? Vet han at det ikke er blandingshund? Lignet på en norsk elghund sort Lenke til kommentar
Choppi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en tispe med navn Penny. Fikk hun i 25.august i 2001, da hun var 1 år.Hun er blanding mellom Border Collie og Golden Retriver. 8691481[/snapback] wtf? Tviler litt på at en blanding av B Collie og Golden kan se slik ut... 8692495[/snapback] Hehe, hvis du ser, så har hun mange B Collie trekk. Stort sett lik en B Collie. Men fargen er fra Golden, og samme med snuten. Hun har 11 søsken. De fleste er lik hun, men noen er svarte. Flere bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har masse masse bilder av hun, men det er vanskelig å få tatt noe av hun. Hun har nemlig en slags skrekk for mobilen min og kameraet mitt Løper og gjemmer seg når hun ser det. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fin hund. Likner mer på en Bearded collie enn en Border collie. Lenke til kommentar
Choppi Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Likner mer på en Bearded collie enn en Border collie. 8694215[/snapback] Vetu, det kan godt hende. Vi har aldri fått noe svar på hvilken type Collie det er, fordi de aldri var sikker på det selv. Først sa de Birder Collie. Men vi gikk ut ifra at de mente Border Collie. Men nå når jeg så på et bilde av Bearded Collie, så ser jeg en likhet Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Likner mer på en Bearded collie enn en Border collie. 8694215[/snapback] Vetu, det kan godt hende. Vi har aldri fått noe svar på hvilken type Collie det er, fordi de aldri var sikker på det selv. Først sa de Birder Collie. Men vi gikk ut ifra at de mente Border Collie. Men nå når jeg så på et bilde av Bearded Collie, så ser jeg en likhet 8694304[/snapback] så bilder av den nå...du har garantert en blanding av Golden retriever og Bearded Collie! men søt det er den uansett Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nye bilder av Bridie'n min 17. mai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som vet vilken rase vår nabo er? "den svarte" da eier fikk han og ikke har peiling.... Beklager dårlige bilder... NB-Han er fullvoksen og Miko er som skrevet en valp på 3 mnd. 8692638[/snapback] En spitz, kanskje? Kleinspitz? Ligner i hvert fall litt på de små bildene Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som vet vilken rase vår nabo er? "den svarte" da eier fikk han og ikke har peiling.... Beklager dårlige bilder... NB-Han er fullvoksen og Miko er som skrevet en valp på 3 mnd. 8692638[/snapback] Jeg tror det er en Grossspitz. Hvis jeg ikke tar feil. Eller en japansk en jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Klein, Gross. Størrelsesforskjell. Tror vi er enige om at det er en spitz, i hvert fall. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Eller kanskje rett og slett en svart norsk buhund? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Klein, Gross. Størrelsesforskjell. Tror vi er enige om at det er en spitz, i hvert fall. 8695354[/snapback] har et hundeleksiokon og etter bildene ligna grossen mest:) en kanskje sant som snowDOG sier. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Eller kanskje rett og slett en svart norsk buhund? 8695445[/snapback] når man ser bedre etter er pelsen ganske forkjsellig i struktur. buehund har mye striere. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Nei det er ikke buehund den er i hverfall dobbel så stor som naboen alså den er fullvoksen på bidene jeg har tatt og min Golden valp på 3 mnd er større.... Endret 28. mai 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Nei det er ikke buehund den er i hverfall dobbel så stor som naboen wink.gif alså den er fullvoksen på bidene jeg har tatt og min Golden valp på 3 mnd er større.... Oswald har en kompis som er en renraset elghund! Jeg tror det er en slik en. De blir ikke så store når de er voksne. Endret 25. mai 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Nei det er ikke buehund den er i hverfall dobbel så stor som naboen wink.gif alså den er fullvoksen på bidene jeg har tatt og min Golden valp på 3 mnd er større.... Oswald har en kompis som er en renraset elghund! Jeg tror det er en slik en. De blir ikke så store når de er voksne. 8697714[/snapback] Nei ikke elghund heller de kjenner jeg meget godt og den er også mye større vår kjære nabo Ludvik Ludvik er rundt halvparten så stor som en elghund mulig enda mindre. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 gross spitz er det vel da.Eller japans rase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå