Jada-jada Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Grattis Linn det var artig så nå har du klart å bli bestemor i en så ung alder Da har navnet blitt bestemt og valget falt på Miko Er det noen som vet hvor man skal hendvende seg ang dressurkurs? Jeg har søkt på Gule sider og internett generelt men finner ikke noe? Nå gled vi oss virkelig til Fredagen NB-Flere bilder kommer senere Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Måtte fange øyeblikket. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8616071[/snapback] så søt, er det ein Cavalier King Charles? 8616301[/snapback] Nært, en King Charles Spaniel. 8619347[/snapback] ok de er jo ganske like, er vel berre snuten på dei som er forskjel? fin hund var det iallefall Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 De har forskjellige snuter, og de andre har lengre haler. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 De har forskjellige snuter, og de andre har lengre haler. 8620066[/snapback] ok driver å vurderer hund her heime og men fattern vil ikkje ha Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Er det noen hunderaser som egentlig er "lett" å ha med å gjøre? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Vel, de rasene med lite instinkter vil jo være enklere enn de med mye Kommer vel litt an på også hva en selv syns er enkle egenskaper å hanskes med. F. eks en Cavalier King Charles Spaniel anses som en enkel hund, i motsetning til en Malinois som krever veldig mye mer på en annen måte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer så mye, Linn! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Morsomme bilder, froZZo! Gratulerer med valper, Linn C! (Beklager, har ikke vendt meg til ditt nye nick enda...) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Virker som om hunden din flyr på nest siste bilde, Frozzo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Oi, jeg så ikke posten med en gang, men gratulerer så mye Linn! Nye bilder av Lara Fra hytta. Hu gadd ikke leike lenger etter at jeg fant fram kamera Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Veldig fine bilder, og fin hund! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Så fin og stor rottweileren deres var blitt da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Ja, hu vokser seg virkelig bra til. Og bildene yter a vel egentlig ikke rettferdighet, da hu ser mye bedre ut irl (; Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 hm, håper valpen min blir like fin som din baz.. den er forresten helt gal idag, skal bite i alt og alle.. noen tips? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 hm, håper valpen min blir like fin som din baz.. den er forresten helt gal idag, skal bite i alt og alle.. noen tips? 8638758[/snapback] når den biter så kjeft på den. Fortsetter den når den blir eldre, så tar du tak i underkjeven og vrir. Da får den vondt, og den slutter straks med evt. biting/bjeffing utav kontroll etter en stund. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 hm, håper valpen min blir like fin som din baz.. den er forresten helt gal idag, skal bite i alt og alle.. noen tips? 8638758[/snapback] når den biter så kjeft på den. Fortsetter den når den blir eldre, så tar du tak i underkjeven og vrir. Da får den vondt, og den slutter straks med evt. biting/bjeffing utav kontroll etter en stund. 8642037[/snapback] nei. du skal finne et bein som han kan bite på. gjør så det blir spennende og bite på beinet. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) hm, håper valpen min blir like fin som din baz.. den er forresten helt gal idag, skal bite i alt og alle.. noen tips? 8638758[/snapback] når den biter så kjeft på den. Fortsetter den når den blir eldre, så tar du tak i underkjeven og vrir. Da får den vondt, og den slutter straks med evt. biting/bjeffing utav kontroll etter en stund. 8642037[/snapback] aldri! har fått den til å slutte og bite meg iløpet av dagen, ved å lage små hyl når den biter, for så og gå litt vekk (så sant hun ikke ligger på meg). nå vil hun ikke bite selv om jeg tilbyr hendene mine omtrent inni munnen. den biter enda både damen, og spesielt møbler\sko\tepper og alt annet som er i lav nok høyde. prøvd å gi den bite-leker, men var liten suksess (mister ganske fort interessen for de div. lekene hun har). tenkte å kjøre på med klikker trening. tok ikke lange tiden å lære hun 'sitt'. grunnen til at jeg vil klikkertrene hunden er for at da fokuserer man på at hunden vil lære selv - istedetfor zaltmann's forslag som jeg føler blir mer "nå gjør du som jeg sier ellers.." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 18. mai 2007 av cozmos Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Ingen her som har en Basset Hound vel? Elsker de hundene Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 hm, håper valpen min blir like fin som din baz.. den er forresten helt gal idag, skal bite i alt og alle.. noen tips? 8638758[/snapback] når den biter så kjeft på den. Fortsetter den når den blir eldre, så tar du tak i underkjeven og vrir. Da får den vondt, og den slutter straks med evt. biting/bjeffing utav kontroll etter en stund. 8642037[/snapback] aldri! har fått den til å slutte og bite meg iløpet av dagen, ved å lage små hyl når den biter, for så og gå litt vekk (så sant hun ikke ligger på meg). nå vil hun ikke bite selv om jeg tilbyr hendene mine omtrent inni munnen. den biter enda både damen, og spesielt møbler\sko\tepper og alt annet som er i lav nok høyde. prøvd å gi den bite-leker, men var liten suksess (mister ganske fort interessen for de div. lekene hun har). tenkte å kjøre på med klikker trening. tok ikke lange tiden å lære hun 'sitt'. grunnen til at jeg vil klikkertrene hunden er for at da fokuserer man på at hunden vil lære selv - istedetfor zaltmann's forslag som jeg føler blir mer "nå gjør du som jeg sier ellers.." Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8642567[/snapback] metoden som jeg nevnte er en metode du kan prøve om ikke annet går. Når det er verst. Mener ikke du skal vri i hytt og ver. Da gjør du hunden vondt, og det vil de fleste ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå