Nutjob Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) ...søt hund...Pladask! 8613938[/snapback] ntååå, så yndig hva slags rase er det? Endret 14. mai 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) En i klassen min har en Alaska Husky på 1 år. Han sier den er veldig fin Endret 14. mai 2007 av Porsta Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hei og takk for sist og det begynner å bli lenge siden rundt 6 mnd tror jeg Vi har hatt noen tragiske uker da vår lille Teddy ble dårligere og dårligere, til slutt så var konklusjon hjernesvuls og vi måtte avlive vår kjære venn som ble bare 9 mnd gammel Det har nå gått en mnd og jeg trodde egentlig at det ville ta lenger tid før vi kom til å anskaffe oss en hjertevenn igjen men men. Jeg har vel egentlig alltid ønsket meg en Golden R men det har aldri blitt til at jeg har kjøpt denne rasen, og hovedgrunnen har vel egentlig vært prisen på rasen derfor har vi endt opp med blandingshunder men de har vært helt supre for oss. Jeg fikk nå muligheten til å få kjøpt en Golden R til en veldig hyggelig pris samt han heller mot nesten helt hvit farget som er min absolute favoritt. I dag har vi inngått avtale om kjøp og sjarmøren skal hentes til Fredagen, vi har ikke funnet navn til han enda så VI ØNSKER TIPS TIL DETTE.... Her er prinsen vår Endret 19. august 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) vi har en hund som heter Rocko han er en engelsk setter og skal brukes på rypejakt. han er litt over året nå og han er snill men er litt vanskelig med å ha og gjøre noen ganger, men skal nokk få vett i bikkja. noen bilder av Rocko: Endret 14. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 En i klassen min har en Alaska Husky på 1 år. Han sier den er veldig fin 8614929[/snapback] Jeg har selv Alaskan Malamute som er en av rasene Alaskan husky er bygget på (Alaskan Malamute + Siberian Husky = Alaskan Husky) Alle tre er fine hunder, men liker jo best Alaskan malamute da De er mye større og mer pelsete <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Her er prinsen vår 8615210[/snapback] Kall han Prins/prince! Hadde passa perfekt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kondolerer, jada-jada. Og Teddy som var så søt Håper han var forsikret. Nydelig valp dere skal få dere. Jeg synes dere skal kalle han for Freddie Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Haha, fint å se at det ikke bare er vovsen min som sover slik. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Kondolerer, jada-jada. Og Teddy som var så søt Håper han var forsikret. Nydelig valp dere skal få dere. Jeg synes dere skal kalle han for Freddie 8616002[/snapback] Tusen takk darkness og ja han var heldigvis forsikret så økonomisk ble vi ikke straffet. Freddie er et fint navn og "mushi" Prince har vi vært innom så vidt men kjenner en Dax som heter det men kanskje, vi ønsker i hvertfall flere tips/navn til vår valp men tusen takk begge to Endret 15. mai 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kondolerer, jada-jada. Og Teddy som var så søt Håper han var forsikret. Nydelig valp dere skal få dere. Jeg synes dere skal kalle han for Freddie 8616002[/snapback] Tusen takk darkness og ja han var heldigvis forsikret så økonomisk ble vi ikke straffet. Freddie er et fint navn og "mushi" Prince har vi vært innom så vidt men kjenner en Dax som heter det men kanskje, vi ønsker i hvertfall flere tips/navn til vår valp men tusen takk begge to 8616271[/snapback] synd det med Teddy, kondolerer Ellers så har Golden R alltid vert min favoritt hund og håper eg får gå til anskaffelse av ein, ein dag Kjempe søt den nye hunden, kall han Prince som nokon sa over her. Evt. Marlboro :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Måtte fange øyeblikket. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8616071[/snapback] så søt, er det ein Cavalier King Charles? Endret 15. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Måtte fange øyeblikket. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8616071[/snapback] Haha, elsker når hunder ligger slik, og kinnene dems henger nedover og utover hele ansiktet. :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Skal dykk sitere eit innlegg med bilete så er det veldig fint om dykk legg dei i ein skjult-tag. Det blir lettare å lese tråden og ein unngår å sjå dei same bileta om og om igjen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Whoho, jeg gjorde det uten oppfordring! Kaos fikk forresten pannekaker i går. Han trodde ikke på meg når jeg satte ned tallerkenen som besto av 3 pannekaker med syltetøy og krem skjært i småbiter. Sto bare der og så forundret ut. Etter at både jeg og pappa hadde sagt "versågod, ja, versågod" et par ganger stupte han over tallerkenen! :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Se hva jeg har!! Geisha begynte å oppføre seg rart i går. Vi har i en ukes tid vent henne til valpekassen vi har laget til henne, og ordnet ett rom med en madrass på gulvet og greier der jeg og hun skulle sove. I går ville hun bare være på rommet i kassen. Helt uten forvarsel satte fødselen i gang, og på 3 timer hadde hun født 4 store velskapte valper. 3 gutter og ei jente . Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 De var kjempe fine Så bra at alt gikk godt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Light alba: Gratulerer med vellykket avl. Jeg har selv Alaskan Malamute som er en av rasene Alaskan husky er bygget på (Alaskan Malamute + Siberian Husky = Alaskan Husky) Såvidt eg vet er alaskan husky egentlig en blanding av sibirsk husky og diverse andre raser som mynder og andre raske arbeidshunder. Alaskan husky blir ikke sett på som renraset men en type hund. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Måtte fange øyeblikket. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8616071[/snapback] så søt, er det ein Cavalier King Charles? 8616301[/snapback] Nært, en King Charles Spaniel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå