medlem-90636 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 I natt lå jeg og kjente på en av valpene inni magen til hunden min, den var veldig levende og sparket med jevne mellomrom mot hånda mi. Fy søren for en herlig følelse Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 På "hytten", altså en del langt fra byen er det en stor strand og der kan Henri løpe fritt. Han elsker det. Jeg ser når jeg bare går ut av huset går han berserk av glede for han tror vi skal til fjæren. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Her et et bilde av Henri. Endret 7. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Nydelig hund LuciferLynx, er det australsk shepard? sånn som på " det lille huset på prærien"? hvis det er det da:D hos min mor har vi en siberian husky og en amstaff. har dessverre ikke bilder. 8417024[/snapback] Yapp, Bridie er en aussie. (Australian Shepherd) Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Opplevde nettop at jeg klødde Henri bak øret mens haken lå på hånflaten min. Etter en stund hørte jeg et snork, og jammen hadde han sovnet. Noen som har opplevd det før? 8547647[/snapback] Bridie sovner alltid om hu får kos på fanget hu... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Her kommer bilde av Geisha, som er 53 dager på vei i svangerskapet. 10 dager igjen til fødselen nå (og ja jeg har bytta brukernavn..) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Hun var ikke mye elegant Små hunder ser helt merkelige ut når de er høygravide. En ball med stilker på en måte. Men hun er søt enda ^^ Hvor mye veier familien? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Veldig lite kledelig med graviditet, men jeg går fortsatt bare lyst til å kose med henne. ikke lenge igjen nå Jeg joiner mushi på vektforespørselen, jeg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Hun har lagt på seg 1,1 kg Men hun har spist lite, og har blitt tynnere i ansiktet og på kroppen enn hun var fra før. Men babisene sparker og er fulle av liv så jeg bekymrer meg ikke. Skal prøve å gi henne noen godbiter slik at hun spiser godt siste uken i svangerskapet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Lykke til med valpene, Linn Christin Post bilder når tiden er inne! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Mange som enda ikkje har skjønt det... Les hele siden Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Mange som enda ikkje har skjønt det... Les hele siden 8598306[/snapback] haha, fy faen for ein gjeng som har skrive i den topicen! :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...tot=941&page=11 Er dette Linn Christin sin hund? Og hvordan er korthåret dachs som hund? vanskelige? Endret 13. mai 2007 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Og hvordan er korthåret dachs som hund? vanskelige? 8605188[/snapback] De er sta. Som andre dachser. Derfor er det vikig at du er staere enn den i oppdragelsen. Kort- og strihåret er også litt staere enn den langhårede. Bortsett fra det er ikke dachsen spesielt vanskelig å oppdra. De viser tydelig intelligens, og er derfor lette å lære opp. De synes det er morsomt å lære, og - som de fleste andre hunder - elsker å mestre ufordringer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Det er nok Linn Christin sin hund, ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Det er nok Linn sin hund. Når det gjelder Dachser, så skriver jeg under på det I.A.G skrev, og nevner i tillegg at de har et SYKELIG løpeinnstinkt, så du må trene mye hvis du har lyst til å kunne slippe den når den blir eldre. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Lovte for en stund siden å komme med hvalpebilder... Her er de i alle fall: De bildene som er tatt i den røde stolen er 2 uker gamle, det sammen med moren var andre dagen eller noe sånt, mens de to siste er fra i går. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Så søte! Likte spesielt godt det bildet hvor valpen har munnen åpen og ser ut som den uler. Hehe. Hvilken rase er det? Har du valgt hvilken du skal ha, eller er det din tispe? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Dette er Alaska Huskies, og det er vår tispe. Men skulle jeg beholdt en ville det blitt "uleren" eller den sorte med mest hvitt på (har sinnsykt intens blåfarge på øynene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå