Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nydelig hund LuciferLynx, er det australsk shepard? sånn som på " det lille huset på prærien"? hvis det er det da:D hos min  mor har vi en siberian husky og en

amstaff.

har dessverre ikke bilder.

8417024[/snapback]

Yapp, Bridie er en aussie. (Australian Shepherd)

Lenke til kommentar
Opplevde nettop at jeg klødde Henri bak øret mens haken lå på hånflaten min. Etter en stund hørte jeg et snork, og jammen hadde han sovnet. Noen som har opplevd det før? :)

8547647[/snapback]

Bridie sovner alltid om hu får kos på fanget hu... ;)

Lenke til kommentar

Hun har lagt på seg 1,1 kg

Men hun har spist lite, og har blitt tynnere i ansiktet og på kroppen enn hun var fra før. Men babisene sparker og er fulle av liv så jeg bekymrer meg ikke. Skal prøve å gi henne noen godbiter slik at hun spiser godt siste uken i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Og hvordan er korthåret dachs som hund? vanskelige?

8605188[/snapback]

De er sta. Som andre dachser. Derfor er det vikig at du er staere enn den i oppdragelsen. Kort- og strihåret er også litt staere enn den langhårede.

Bortsett fra det er ikke dachsen spesielt vanskelig å oppdra. De viser tydelig intelligens, og er derfor lette å lære opp. De synes det er morsomt å lære, og - som de fleste andre hunder - elsker å mestre ufordringer.

Lenke til kommentar

Det er nok Linn sin hund. Når det gjelder Dachser, så skriver jeg under på det I.A.G skrev, og nevner i tillegg at de har et SYKELIG løpeinnstinkt, så du må trene mye hvis du har lyst til å kunne slippe den når den blir eldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...