Ni kon Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Jim. Han er en smule korpulent .) Trodde først det var en labrador jeg... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jim. Han er en smule korpulent .) Trodde først det var en labrador jeg... 8529402[/snapback] He He He, måtte slå opp korpulent for å skjønne hva det betydde Joda, han er litt feit, sier ikke noe annet. Sier bare at hele kullet er sånn "boksete" bygd. De fikk ikke den veldig tynne magen Dobermenner normalt får.At han her skal ned noen kilo, det er det ikke tvil om Har vi helt sikkert godt av begge to, altså jeg å han ikke du Dahle Endret 3. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Legger til ett bilde til av hvordan han ser ut om sommeren. Dette er fra ifjor, å sånn blir han garantert igjen om noen mnd'er. Ser ikke så galent ut da gjør det vel? Han blir alltid overvektig om vinteren. Sommeren så forsvinner det igjen. Han hater snø. Må nesten kaste han ut for at han i det hele tatt vil på do. Regn er litt bedre, men han er ikke mye glad i det heller. Mulig noe han har fått av meg der, for jeg har det helt likt Endret 3. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Har godt av å gå ned jeg og Kåre og jeg har startet med en joggetur på 40 minutter hver morgen. 0630 stormer vi ut, og det kan anbefalles. Dritmange damer (hvertfall i forgnerparken) som trener. Og disse har SKYHØY standard. Ikke sånne svære beist som jogger rundt med en halliter cola for å slukke tørsten Bikkja mi: Og her har du meg for et par uker siden: http://farm1.static.flickr.com/197/4663435...433fa5f95_o.jpg Dog ser jeg enda bedre ut nå Så jeg trenger dessverre å droppe 5 kilo jeg og Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Genialt navn på en bikkje du har En kamerat av meg hadde en boxer som het Ståle. Stakkars Ståle hadde bare en balle Tror det påvirket hodet hans også, for tror det må ha vært den dummeste bikkja jeg har møtt. Men snill som ett lam da Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Jim Kommentar til siste bilde. Magen hans henger litt for mye. Det er mulig å være brei over kassa og slik, men magen henger der. Sammenlign han med mitt nederste. Og jeg har bulldog, som er kanskje litt breiere enn en dm Og kutt ut tørrforet og gå over til råforing. Mer vann i maten og, slik at han får metthetsfølelse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Jim Kommentar til siste bilde. Magen hans henger litt for mye. Det er mulig å være brei over kassa og slik, men magen henger der. Sammenlign han med mitt nederste. Og jeg har bulldog, som er kanskje litt breiere enn en dm Og kutt ut tørrforet og gå over til råforing. Mer vann i maten og, slik at han får metthetsfølelse 8529545[/snapback] Ikke dumt. Får teste det å se hvordan det går vet du Takker for råd. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Har en Puddel (mellom) svart, veldig snill å grei hund. snart 3 år Kan se om jeg ikke får tatt et bilde som jeg kan poste. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fin hund, får legge ved ett bilde av min også da. Koser oss i sommervarmen. På bildet sammen med Boxeren til en kamerat legger man merke til hvor stor han egentlig er til å være en doberman. Boxeren i bildet er en fullvoksen han. Doberman'en (Zeus) er en 6 år gammel han hund, men er veldig stor. Veier nå ca 60 kg. Er nok litt overvektig, men han løper alltid av seg ca 5 kg om sommeren, så da blir han litt strammere rundt buken 8526522[/snapback] Lov å kuppere halene nå til dags? Eller er han grådig gammel? Kan også hende regelene er forskjellig fra rase til rase, da. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Det er ikke lov nå nei, vet ikke når loven ble endret, men også den kan være importert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Etter all sannsynlighet importert, er ganske lenge siden det ble ulovlig å kupere hunder i norge. I danmark ble det ulovlig i 1991, og jeg tror Norge kom rundtom samtidig, men er ikke helt sikker. Mellom 91 og 93 ble det i hvert fall ulovlig i samtlige skandinaviske land, så enten er hunden VELDIg gammel, ellers er den importert. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Importvare. Derfor både hale å ører er kupert på han. Han er 6 år gammel i sommer. Endret 3. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Uff. Kupering er en uting. Men fin vofs for det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Det er mange sterke meninger om kupering, så la oss ikke ta denne diskusjonen her, det har en vane å utarte seg veldig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Bilde tatt på dag 45 i svangerskapet til vesla mi Hun er ganske stor, så det er nok 3-4-5 små inni der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Åååh. Gravide mager er så nydelig ^^ Geisha er blitt en liten bolle. Snart er det vel lettere å rulle henne bortover enn å få henne til å gå! Vakker er hun. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg vil ikke starte en diskusjon om kupering som Eplefe sa, men kan noen bekrefte at halekupering på f.eks mastiffer ofte gjøres fordi halen er så stor og kraftig at den lett kan tippe over ting? Mener også å ha lest at noen logrer så mye at de får sår. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Kan dere ikke ta denne diskusjonen her. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Flyttet en del innlegg over i tråden som Eplefe lenker til i innlegget over. Videre diskusjon om kupering kan tas der. Har latt noen av innleggene før Eplefe sitt stå, fordi de på en måte ikke passer inn i settingen i den andre tråden, og 'svarene' ikke vil gi så mye mening der. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Hey! Jeg og Siberian Husky. Named, Mayo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå