Teac Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg hater hunden til broren min! Riktig nok er det en søt Jack Russel Terrier! Men den røyter jo OVER alt! Til og med på sokkene mine jeg tar ut av vaskemaskinen har småe hvite hår på seg.. er det noe som hjelper? Om jeg så må skamklippe bikkja hans så gjør jeg det! 8491851[/snapback] Og bli hysterisk over bittelitt med hundehår synes jeg blir litt for dumt. Når du/han har en hund må du regne med litt/en del hår. Tror ikke denne Jack Russel terrieren din er den som legger ifra seg mest hår. Vil nå våge og påstå at min hund legger i fra seg en god del mer, men det var ikke poenget. Visst du greier hunden med en kam beregnt for hunder jevnlig skal du kunne bli kvitt en del røyting.. Endret 28. april 2007 av Teac Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Meg og Oswald var hos oppdretteren i helga! De har fått Franske bulldog valper. Tok bilde av den jeg likte best Og legger med noen bilder av Oswald og søsteren sin som leker og koser seg i sola!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Herlige bilder. Bulldogs rule! Dog må du snart skaffe deg den virkelig tøffe varianten Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Synes Ozzy er tøff nok jeg Men jeg skal ha meg en til om en stund! Ozzy må bli en 4-5 år først... Det blir nok en engelsk bulle til er jeg redd Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Meg og Oswald var hos oppdretteren i helga! De har fått Franske bulldog valper. Tok bilde av den jeg likte best Fransk bulldog er en nydelig rase, en slik har jeg utrolig lyst på ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Har også sett litt på fransk bulldog. De eg har truffet har fått meg til å falle for rasen. Utrolig skjønne vofser dog eg tror det er kanskje eg rase eg kommer til å vurdere når eg er eldre og ikke har behov for en hund med litt mer mobilitet og futt som eg gjør nå. Eg har såå lyst på en vofs til nå. Utrolig kjip å være valpesyk nå men det er ikke riktig tidspunkt å få meg en hund til. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hehe. Valpesyk, ja. Det er vel litt som damer som er babysyk Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Mange flotte voffser her! Må bare legge inn et av vakre jenta mi Jeg er også valpesyk. Har lyst på en liten en igjen, men jeg har mer enn nok foreløpig. Så det får vel bli med drømmene inntil videre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg er valpesyk konstant, jeg. Føler alle vennene mine, og bekjente som driver kennel og sånn har valper konstant. Får slenge inn noen bilder av Atlas som snart blir tre år. Virker som i går vi fikk en litt usikker, litt skråsikker bustete valp i hus.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siste er scannet, unnskyld kvaliteten. Tatt i skumringen alle sammen EDIT: La til en skjul-tag Endret 30. april 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Dette er lille Milli. Er ikke lett å ta bilde av valper nei. Etter å ha vokst opp med hunder hele livet vurderer jeg å skaffe min egen. Disse rasene er meget aktuelle: *Dvergpinscher *Engelsk toy terrier *Papillon Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hvorfor hater alle som leier ut lelighet dyr? Med en gang jeg nevner at jeg har noen bare slenger de på røret! Har ringt på 15-20 leligheter de to siste ukene og ikke en har vært knøttlite positiv engang. Blir så deprimert over at jeg aldri kommer til å få meg hund. Endret 2. mai 2007 av mushi Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor hater alle som leier ut lelighet dyr? Med en gang jeg nevner at jeg har noen bare slenger de på røret! Har ringt på 15-20 leligheter de to siste ukene og ikke en har vært knøttlite positiv engang. Blir så deprimert over at jeg aldri kommer til å få meg hund. 8523617[/snapback] En hund kan påføre mye slitasje. Husker når min krabat var valp. Det gikk hardt utover huset som foreksempel lister, dørkarmer, parkett, ledninger, trapper og annen inventar.. sukk. Men det var bare en liten periode men huset har fortsatt varige men.. hehe. Tror ikke de som leier ut hater dyr men noen av dem ser hva det kan bringe med seg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Kan kanskje si du betaler dobbelt depositum, vil nok gjøre enkelte litt mer vellvillige.. Alternativet er jo å kjøpe da, eller la vær å informer om hunden og ta det i etterkant.. Er vel noe som heter det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er alltfor ærlig til å bare kjøpe en. Har ikke råd til å kjøpe meg noe eget de nærmeste 10 åra hvis ikke boligmarkedet blir billgere snart. Blir bare så frustrert. Har venta i 4 år på et sted jeg kan ha hund, og kreperer snart her borte. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Mange flotte voffser her! Må bare legge inn et av vakre jenta mi Jeg er også valpesyk. Har lyst på en liten en igjen, men jeg har mer enn nok foreløpig. Så det får vel bli med drømmene inntil videre. 8506530[/snapback] Fin hund, får legge ved ett bilde av min også da. Koser oss i sommervarmen. På bildet sammen med Boxeren til en kamerat legger man merke til hvor stor han egentlig er til å være en doberman. Boxeren i bildet er en fullvoksen han. Doberman'en (Zeus) er en 6 år gammel han hund, men er veldig stor. Veier nå ca 60 kg. Er nok litt overvektig, men han løper alltid av seg ca 5 kg om sommeren, så da blir han litt strammere rundt buken Endret 3. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Flott hund JimRamse, men den kunne nok trenge å gå ned noen kilo på heltid Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Flott hund JimRamse, men den kunne nok trenge å gå ned noen kilo på heltid 8526560[/snapback] Uten tvil, men den er ekstremt lat om vinteren. Ikke bare meg Sommeren deriomt, så er den som en rakett. Høyt å lavt hele tiden. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Er hunden lat, så gi den annet fòr og gjør noe med aktiviseringen Feite hunder er ikke pent, og det er ikke bra for helsa deres. Spesielt ikke en så flott hund som doberman fortjener å se tjukk ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Hehehe ja den var litt rundt i "kantene". Flott hund og eg regner med den hadde vært utrolig flott om den var godt trent med lite fett. Vi holder på å fjerne vinterfett på vofsen her sakte men sikkert. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke noe mangel på muskler. Sterk som en bjørn. Brøst å alt er steinhardt på den å svulmer skikkelig ut. Men helt klart en 5 - 6 kg for mye fett nå. Skal se om jeg legger ut ett bilde av den iløpet av sommeren. Da er nok de kiloene vekke skal du se Siden den er så stor så får den ikke helt Doberman fasongen. Er for massiv. Ingen i kullet fikk det. Normal Doberman veier ca 40 kg, å denne veier 60kg, altså 50% mer. Den minste hannen i kullet veier snaue 10 kg minde enn Zeus, å han er det også endel mindre muskler på. Er veldig glad i Doberman'ens normale utseende, men sånn er det. Er jo like glad i han selv om han kanskje ser litt mer ut som en bjørn enn en Doberman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå