Ni kon Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Nice Han er virkelig en sjarmør Må få tatt litt jobbebilder nå da Litt der han flekser litt og slikt Regner med at du fikser det på en dag eller to Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Noen tips for å unngå at hunden skal bjeffe? Hunden vår knurrer og bjeffer til alle fremmede, selv om han roer seg. Men når de skal ta på han er det null stopp på bjeffingen. Ser at nei, fy eller å sette han vekk ikke fungerer. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Da er det bestemt. Hunden min skal avlives. Den har altfor mange plager og har fått en svulst mellom bakbena. Noe som gjør at den ikke klarer å gå. Det er vel det beste for den. Sitter her og masserer den nå. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Noen tips for å unngå at hunden skal bjeffe? Hunden vår knurrer og bjeffer til alle fremmede, selv om han roer seg. Men når de skal ta på han er det null stopp på bjeffingen. Ser at nei, fy eller å sette han vekk ikke fungerer. 8451375[/snapback] Bruk vannpistol! Sprut på bikkja når den bjeffer, så holder den opp etterhvert. Utrolig effektivt. Er dessverre litt tungvint å ha med seg vannpistol eller en annen sprutegreie overalt, men kan i alle fall gjøre det når det er tilgjengelig. Hvis hunden elsker vann, kan det hende det ikke funker like bra, men de synes ofte det er irriterende å bli sprutet på i alle fall... Denne tråden fyller forresten et år i dag, det må feires! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Da er det bestemt. Hunden min skal avlives. Den har altfor mange plager og har fått en svulst mellom bakbena. Noe som gjør at den ikke klarer å gå. Det er vel det beste for den. Sitter her og masserer den nå. 8452949[/snapback] Alltid kjedelig i slike situasjoner. Føler med deg, det minner meg om når katten døde, men den ble ikke avlivet. Da var det en taxisjafør som engang ikke tok ansvaret for det, han kjørte bare videre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Da er det bestemt. Hunden min skal avlives. Den har altfor mange plager og har fått en svulst mellom bakbena. Noe som gjør at den ikke klarer å gå. Det er vel det beste for den. Sitter her og masserer den nå. 8452949[/snapback] Så trist Gruer meg utrolig til den dagen Mona må avlives, det tror jeg blir grusomt. Men det er nok det rette valget, om den har mange plager og nå ikke kan gå ordentlig. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Da er det bestemt. Hunden min skal avlives. Den har altfor mange plager og har fått en svulst mellom bakbena. Noe som gjør at den ikke klarer å gå. Det er vel det beste for den. Sitter her og masserer den nå. 8452949[/snapback] Kondolerer. Håper den har hatt et langt og godt liv. Måtte den hvile i fred! Hvor gammel er den? Edit: Skrivefeil... Endret 6. mai 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Da er det bestemt. Hunden min skal avlives. Den har altfor mange plager og har fått en svulst mellom bakbena. Noe som gjør at den ikke klarer å gå. Det er vel det beste for den. Sitter her og masserer den nå. 8452949[/snapback] Kondolerer. Håper den har hatt et langt og godt liv. Måtte den vile i fred! Hvor gammel er den? 8454630[/snapback] 14 år og den lever fremdeles. Koser veldig mye med den nå. Må liksom si hadet. Edit: Skrev dette på en kompis sin bruker. :/ Endret 23. april 2007 av wetass_ohyes Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150508 Skjønn det den som kan. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Vi har vært på ultralyd og det var valper i magen til Geisha ! ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Gratulere, Linn Christin! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Oi, har ikke sett denne tråden før, får vel skryte litt med valpen min Er en mellomstor Schnauzer i "salt'n'pepper" fargen, selv om han har fått noen brune flekker på ørene, som er meget pent. Han heter Balder, og er i dag rundt 5 måneder. Moren er fra bergen, og faren er fra russland, og han ble født i sørvest-sverige. Her er fra når vi hentet han på flyplassen i Oslo, tatt med mobilkamera: Her sitter han og passer på buret sitt, er noen dager etter vi fikk han (han har fått et nytt nå): Ganske så liten enda, får plass til hodet sitt mellom sprekkene! Fortsatt like søt! Bildet er tatt rundt samme tid som det over: Dette er fra påsken, nå har han blitt mye større. Tror han veier rundt 10-12kg nå: Også fra påsken, ser brunfargen på hodet hans: Dette er fra sist helg, han begynner å bli ganske mye større hvis vi ser på det første bildet med han i trappa. Han har også lært seg å løpe opp og ned trappen nå: Også fra helgen, her ligger han på favorittplassen sin med peisen til venstre og resten av "flokken" til rundt seg. Da kan han endelig slappe av litt: Edit: skal finne en annne host, var ikke så greit å linke direkte fra picasaweb.' Edit2: Slik! Endret 25. april 2007 av smoothie Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Han minner meg om Henris valpedager når han går ned trappen. Søtt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) *bilder* Fin vofs! Hva slags rase er det? Han er en fin blanding. 75% collie og 25% border collie. Vidunderlig hund. Da er det bestemt. Hunden min skal avlives. Den har altfor mange plager og har fått en svulst mellom bakbena. Noe som gjør at den ikke klarer å gå. Det er vel det beste for den. Sitter her og masserer den nå. 8452949[/snapback] Kondolerer masse! Det er så trist. Endret 25. april 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har hatt en stor jævel (88 kg) av en hund Tibetansk Mastiff , men den døde desverre for et par måneder siden, 11 år gammel. En veldig sjelden rase, som det kun finnes et par hundre av i europa. Blir nok en slik rase neste gang jeg skaffer meg hund, en bedre vakthund og kompis skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) - Bikkja til kjæresten min spiser bæsjen til andre hunder når den er ute på tur. - Pga allergien så snyter kjæresten min ganske mye. Sånn at det blir en god del snørrpapir i bøtta. En dag ferska han bikkja i å ha tatt de snørrpapirene fra bøtta og spiste på dem. Er det tegn på at den ikke har et bra nok kosthold? Den spiser ellers vanlig hundemat, både tørr og boks. Endret 27. april 2007 av morningstar665 Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Min hund spiser også alt mulig, tror ikke det er så veldig unormalt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Har ikke noe med at den "lukter" bedre da? Tim har bursdag i dag! Sjarmtrollet har blitt 3 år. Tok noen bilder av da han åt "bursdagsmaten" sin, men nå har noen stukket av med kameraet. Jaja. Tiden flyr fort. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Tootsie, min svarte mellompuddel blir kjørt til veterinæren nå. Vært på gråten i hele dag og jeg føler at jeg ikke klarte å si hadet til henne. Det er så trist selv om jeg vet det er det beste for den. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg hater hunden til broren min! Riktig nok er det en søt Jack Russel Terrier! Men den røyter jo OVER alt! Til og med på sokkene mine jeg tar ut av vaskemaskinen har småe hvite hår på seg.. er det noe som hjelper? Om jeg så må skamklippe bikkja hans så gjør jeg det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå