ErlendRU Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 *snip* 6022557[/snapback] Hvordan er det med den fysiske formen på hunden? Sikler den? Kater opp? Blir løs i magen? Om ikke noe av dette skjer, høres det mest ut som hunden er rastløs og lei. Stopp litt, la den leke litt eller røre på seg og få litt vann! 6059320[/snapback] Tenker du på under bilturen? Den kaster ikke opp eller noe slikt, bare sitter å peser noe helt forferdelig, og er veldig rastløs og slikt. Har nesten alltid vært sånn, men nå på den turen jeg fortalte om var det spesielt ille. Kan godt hende han bare er rastløs og lei. Han satt sånn når vi hentet han når han var 8uker gammel også, 2 timers kjøretur. Kan det være noe som sitter igjen siden da? Da var han nok bare stresset over å måtte forlate søsknene og sånt da. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hvordan hund er dette? Synes den var utrolig søt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 got milk? nå er jo alle valper søte da(ja finnes kanskje 1 som ikke er det) man bør se hvordan den ser ut som voksen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hvordan hund er dette? Synes den var utrolig søt! 6065516[/snapback] bullterrier eller no sånt? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) hvordan hund er dette? Synes den var utrolig søt! 6065516[/snapback] bullterrier eller no sånt? 6065754[/snapback] Nei. Bullterrier: Edit: Etter å ha bladd gjennom "Hundeboka" tipper jeg at det er en Bullmastiff eller en Engelsk Mastiff. Endret 8. mai 2006 av 2ern Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er tydeligvis av molosser typen. Enten bullmastiff, boerboel eller noe i den duren der (venskelig/umulig å se som valp).Skjønn valp da. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Tenkt noe på hund. Katt er lettere da. Endret 8. mai 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen hunder skjønner kanskje ikke alltid når slaget er tapt? Denne terrieren prøvde seg på et pinnsvin av denne typen: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Advarsel: Kan virke oppskakende på enkelte. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Denne var mer fornuftig: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mer her om det interesserer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Herregud! Hvordan gikk det med den øverste hunden, tro? Kan Pinnsvin "skyte" fra seg piggene, eller hvordan i alle dager greide han å få det over hele hodet? Lenke til kommentar
chemical Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 aah, det såg da ikke bra ut.. dakar hunden Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Herregud! Hvordan gikk det med den øverste hunden, tro? Kan Pinnsvin "skyte" fra seg piggene, eller hvordan i alle dager greide han å få det over hele hodet? 6067666[/snapback] Pigsvinet kan skyte ut alle piggene på halen sin som prosjektiler. Sånn går det når bikkja er litt for nysgjerrig og dum. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Herregud! Hvordan gikk det med den øverste hunden, tro? Kan Pinnsvin "skyte" fra seg piggene, eller hvordan i alle dager greide han å få det over hele hodet? Bullterriere er STAE hunder... Det var sikkert sånn : Ohhhhh et piggedyr det skal jeg snuse på, kanskje bite litt i....... AU!! Din jævel jeg skal ta deg!,AU!! Din jævel jeg skal ta deg!,AU!! Din jævel jeg skal ta deg!,AU!! Din jævel jeg skal ta deg!,AU!! Din jævel jeg skal ta deg!,AU!! Din jævel jeg skal ta deg! (Så kom eieren og tok hunden bort) hehehehehehe Bulldoggen min er akkurat lik... PS: Har aldri hørt om noe pinnsvin som kan skyte piggene sine!! Har du sett for mye på Pokemon ? Endret 9. mai 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe. Kan ikke ha vært mye pigger igjen på det pinnsvinet! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 så lenge ingen traff øyet skal ting gå bra med bullen, de er som små tanks. og har en syk høy smerte terskel Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pinnsvinet skyter ikke piggene. Men slipper dem mer enn gjerne under et angrep. I naturen ville adfreden til denne terrieren betydd den sikre død. Forøvrig forteller historien at terrieren aldri får alle piggene helt vekk. Spesielt ikke i munnhulen. Merket for livet. En null til pinnsvinet. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Som dere ser bak rullegardinen, har terrieren tatt hele kroppen i bruk for å ta repen på motstanderen. Uten hell. Mye bra den lever og har øynene i behold. Endret 9. mai 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kan ikke se bildet. 6068377[/snapback] trykk på "Vis/Skjul den skjulte teksten!" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har gjort det, men det står bare user postet image og en x. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det står ingenting om pinnsvinet overlevde angrepet men tror neppe det. Ja terrier/bulle hunder kan være ekstreme stae og har i tillegg høy smerteterskel så slikt ka det gå. Border collie/huskly/buhund blandingen til min søster har tatt knekken på flere piggsvin så det er ikke bare terriere som ikke gir seg mens leken er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå