Anathema Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Knalltøff hund Different! Elsker sånne der, ser ut som små bjørner <3 Her er et bilde av vår Beagle. Winston lyder navnet, og han er tidenes matvrak. På bilde er han på konsert, men han sluknet i skyggen av beinet mitt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Her er min hund, Casper. Pomeranian Utrolig nydelig Kan du fortelle meg litt om hvordan rasen er å ha med å gjøre? Gneldrete? Hyper inne? Rolig? Hvordan er den med fremmede? Lettlært? Mye pels-stell? Røyter den mye? Utrolig vakker rase Lenke til kommentar
different Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Her er min hund, Casper. Pomeranian Utrolig nydelig Kan du fortelle meg litt om hvordan rasen er å ha med å gjøre? Gneldrete? Hyper inne? Rolig? Hvordan er den med fremmede? Lettlært? Mye pels-stell? Røyter den mye? Utrolig vakker rase 8404383[/snapback] Vi har to stykk. Casper og Trulte (hun). Casper er lillebroren til Trulte, og vi fikk han for ikke så lenge siden. Casper er ikke så glad i fremmede. Når det kommer folk på besøk blir han skeptisk og trekker seg tilbake. Trulte derimot, blir kjempeglad og hopper rundt. De har to ting felles, de liker ikke katter og de elsker mat. Jeg liker Casper veldig godt, han er lettlært, tisser ikke inne, og jeg kan gå tur med han uten bånd (vi fikk han som voksen). Begge hundene er rolige inne, med mindre du drar fram en matbit. Desverre røyter de en del, men ellers er det ikke mye pels-stell (etter min erfaring). Når det er sagt er jeg langt i fra noen ekspert, men jeg føler de er greie hunder å ha med og gjøre. Hvis du vil ha noe litt skjeldent/spesiellt (igjen, etter hva jeg har sett), så er Pomeranian en veldig grei hund, og de er kjempeglade i kos. Du får bare spørre om det er noe annet du lurer på. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 I dag ble Henri 1 (menneske)år. Skal se om jeg ordner bilde i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Her er noen bilder av min hund, en Welsh Springer Spaniel.Helle 16 dager: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helle 6,5 uker: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helle 6 mnd: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Må se og få tatt noen nye bilder nå, Helle har blitt 2 1\2 år nå 8370532[/snapback] Jeg elsker den rasen, de er utrolig nydelige. Hvordan har erfaringene dine vært med den? Kjenner ingen som har, så har ikke kunne forhørt meg skikkelig om den. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Pomeranian 8404383[/snapback] Du kan jo se her også www.lodotten.com Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Måtte legge ut noen bilder av kompisen min også. 7 uker gammel Ca. 2 år gammel Nå er han 5 år, men dessverre MYE tynnere enn på bildet. Når bildet ble tatt veide han rundt 45 kg - nå veier han rundt 36 kg. Har snakket med diverse dyrleger, men de har stort sett foreslått "kjerringråd" som jeg har prøvd; endre fôrtype, ormekur (spole/bendelorm), probiotika, kulturmelk osvosv. Han spiser nå høy-energi fôr, men han vil IKKE legge på seg. Han har tilsynelatende normal avføring, og han er ikke mer slapp enn vanlig, men jeg er fremdeles bekymret, for han SER ikke frisk ut. Ribbeina er veldig synlige, og man kan SE blodårene hans rundt brystpartiet. PS: Det er en Rhodesian Ridgeback, ja Endret 18. april 2007 av Caze Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hmm, hadde samme problem med tispa vår. Så begynte hun å få en liten gulerot for dagen, pluss litt kokte poteter, pasta osv (variert, men mye grønnsaker og proteinrik mat). Mange sier "ikke gjør det, hunden blir frekk". Men det er faktisk kjempebra for hunden å få litt variert kost som er sunt for den, ikke bare kjedeligt hundefor (som tross alt er tilsatt akkurat de samme ingrediensene som jeg førte opp). Litt rå grønnsaker er forresten også veldig bra for tarmene til hunden. Hjalp i hvert fall for meg og hunden min Ps: nydelig hund! Endret 18. april 2007 av pinnsvin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Uffda, sånt er skikkelig skummelt >< Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hmm, hadde samme problem med tispa vår. Så begynte hun å få en liten gulerot for dagen, pluss litt kokte poteter, pasta osv (variert, men mye grønnsaker og proteinrik mat). Mange sier "ikke gjør det, hunden blir frekk". Men det er faktisk kjempebra for hunden å få litt variert kost som er sunt for den, ikke bare kjedeligt hundefor (som tross alt er tilsatt akkurat de samme ingrediensene som jeg førte opp). Litt rå grønnsaker er forresten også veldig bra for tarmene til hunden. Hjalp i hvert fall for meg og hunden min Ps: nydelig hund! 8411935[/snapback] OM hunden blir frekk av det eller ikke kommer vel ann på hvordan du gir det til han/hun. hvis du bare hiver det ned til den mens du sitter og spiser er det jo klart at hunden vil begynne å tigge? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hmm, hadde samme problem med tispa vår. Så begynte hun å få en liten gulerot for dagen, pluss litt kokte poteter, pasta osv (variert, men mye grønnsaker og proteinrik mat). Mange sier "ikke gjør det, hunden blir frekk". Men det er faktisk kjempebra for hunden å få litt variert kost som er sunt for den, ikke bare kjedeligt hundefor (som tross alt er tilsatt akkurat de samme ingrediensene som jeg førte opp). Litt rå grønnsaker er forresten også veldig bra for tarmene til hunden. Hjalp i hvert fall for meg og hunden min Ps: nydelig hund! 8411935[/snapback] OM hunden blir frekk av det eller ikke kommer vel ann på hvordan du gir det til han/hun. hvis du bare hiver det ned til den mens du sitter og spiser er det jo klart at hunden vil begynne å tigge? 8411943[/snapback] Ja, selvsagt. Men det er ikke alle som tenker så langt. Du kommer veldig, veldig langt med hunden hvis den bare lærer seg at den skal sitte og få høre "versegod" før den får spise Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Du kan jo bare legge maten i skålen dens uavhengig om hunden får vanlig hundefor eller grønnsaker/pasta/what ever. Jeg venter spent på at Øyvind skal komme inn og foreslå råforing Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Caze: Ta kontakt med raseklubben din og hør om det er noe de har hørt om på flere individer. Kan jo være greit. Ellers hadde jeg spurt på et hundeforum med mer kompetanse enn her, eller en større brukergruppe. F. eks Fòring og ernæring inne på hundesonen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Kaos har bursdag på søndag Det er i Skarverennshelga, noe som er årets travleste helg her jeg bor, da det kommer langt over 10 000 folk, og vi bor 2500 her til vanlig Uansett, regner med han skal få pannekaker. Absolutt, 110% usunt, men han elsker det. Feirer dere dagen til hunden(e) deres? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Her kommer non nye bilder av Bridie. ca 5 kg slankere enn når hu kom til oss, og litt roligere. Først noen bilder fra agility banen SLalom: Vippa: Mønet: Hjulet: hopp hinder: Og så et bilde av henne der hu ber en schæferjypling om å roe ned nøtta si Og så et par av hu og katta: Sånn, fler kommer nok etterhvert Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Her poserer snuppa på verandaen min. her hopper hu rett i magen på meg Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Nydelig hund LuciferLynx, er det australsk shepard? sånn som på " det lille huset på prærien"? hvis det er det da:D hos min mor har vi en siberian husky og en amstaff. har dessverre ikke bilder. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Feirer dere dagen til hunden(e) deres? 8413819[/snapback] Jepp! Connie blir overlesset av gaver, spesielt fra besteforeldre. Herlige bilder, LuciferLynx! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Feirer dere dagen til hunden(e) deres? 8413819[/snapback] Ja, pleier å bli litt ekstra med godbiter samt en leke eller et bein på Winston når han fyller år Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg vil gjerne ha en Mops. Har noen erfaringer med rasen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå