darkness| Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har ikke, men de er superfine. Desverre litt for "high maintenance" for meg. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Møtte en svensk gårdshund for noen uker siden.. Men den hadde langt hår. Er det en annen rase eller? 8261277[/snapback] Viste ikke at dem kunne være langhåret. Sikker på at det ikke var en JackRussel, eller ParsonRussel? Litejk: Nydelig hund. En liten Isbjørn? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Møtte en svensk gårdshund for noen uker siden.. Men den hadde langt hår. Er det en annen rase eller? 8261277[/snapback] Viste ikke at dem kunne være langhåret. Sikker på at det ikke var en JackRussel, eller ParsonRussel? Litejk: Nydelig hund. En liten Isbjørn? 8266189[/snapback] Jepp, jeg skal oppfostre den, og sette den ut på Lost øya, slik at vi kan formere isbjørner. Det jo så lite av de. Neida, det er Samojeden min Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Så moro å se at denne tråden lever! Det er en stund siden sist jeg postet et bilde av min border collie Bira, så jeg prøver meg igjen! Bira er min aller beste venn som jeg trener lydighet med. Hun er en skikkelig "sofa-border" som elsker å ligge på ryggen og bli klødd på magen, men som også elsker å løpe i skogen eller i parken, og da særlig med ballen sin. Her er et bilde av henne noen dager før påske. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 M-Lady, sånn leke har vi til hunden vår også Heter det ikke "Kong" eller noe sånt? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Ny kategori, jo! Denne tråden begynner å ha blitt flyttet en god del ganger opp gjennom tidene... Har forresten oppdatert førsteposten med et par linker. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 M-Lady: Bira var jammen ikke ulik min krabat som også liker å ligge på ryggen og bli klødd til det uendlige. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Så moro å se at denne tråden lever! 8315328[/snapback] Den har til og med snart ett-års-jubileum! Nydelig vofs! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Vår Dansk Svensk Gårdshund, hun fylte 3år i September. Rasen er relavtivt ukjent i Norge, men har i det siste blitt mer og mer vanlig. Ligner på en forvoks Jack Russel, men er litt roligere i gemyttet. 8254673[/snapback] Kjempe fin Gårdshund! Vi har også Dansk Svensk Gårdshund Moren min driver forøvrig også et eget Dansk Svensk Gårdshund forum: http://dansksvenskgrds.diskusjonsforum.no/...svenskgrds.html Her er noen bilder av hunden vår, Flekken: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 DREP DEN KATTA, FLEKKEN!! Hehe, utrolig at de klarer det. Pappas hund klarte det, men da bodde hund og katt sammen. Nå har vi bare hund, og da bør kattene holde seg unna Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Kattene og hunden til svigerinnen min pleier å kose hverandre. Den ene katten driver og slikker hunden både her og der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Deet virker litt.. bestialsk. xD Og perverst. Men sikkert kjekt for bikkja, da Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor slikker hundene seg på en viss plass? Fordi de kan Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor slikker hundene seg på en viss plass?Fordi de kan Oswald Bulldog er som oss! Han rekker ikke ned :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hunden jeg har brukt å passe i nærmere 8 år nå, døde for ikke lenge siden. Hun ville vel blitt 9 om noen uker. Men, eierne har(heldigvis) gått videre, og har allerede fått et nytt skjarmtroll. Får forsøke å slenge ut litt bilder når jeg har muligheten Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Her er noen bilder av min hund, en Welsh Springer Spaniel. Helle 16 dager: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helle 6,5 uker: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helle 6 mnd: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Må se og få tatt noen nye bilder nå, Helle har blitt 2 1\2 år nå Endret 12. april 2007 av Thorsø Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor må hunder vokse opp? De er så søte når de er små. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hvorfor må hunder vokse opp? De er så søte når de er små. 8370574[/snapback] Synes de er herlige enda hvor gamle de er, selvsagt er de ekstra nusslige når de er valper, men men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Da var et nytt familie-medlem i hus, Bono. (1.5 år gammel) Lenke til kommentar
Missen Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Doggen min fylte 3 år nå i mars. Hun heter Troika og er papillon. Hun er skikkelig hyper til tider, men hun har alltid vært snill og grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå