Delvis Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Beklager dårlig bilde, men det hadde ikke bedre av denne hunden. Klarer noen se hvilken rase hund det er? Den var brun farget i pelsen. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Underlig sak.. Kan være blanding av ymse. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Bikkja har bursdag (2 år!) så jeg tenkte å kjøpe en id-brikke ("dogtag") til å ha i halsbåndet hans, gravert med navn og telefonnummer. Noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt dette (på nett)? Endret 22. september 2014 av heanwi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bikkja har bursdag (2 år!) så jeg tenkte å kjøpe en id-brikke ("dogtag") til å ha i halsbåndet hans, gravert med navn og telefonnummer. Noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt dette (på nett)? Her hadde de stort utvalg http://nettdyret.no/hund/id-brikker-tags.html Jeg har kjøpt i store kvanta fra ebay. Bikkjene har sikkert ti hver, skulle hatt flere Bra du kjøper tags, er så mye enklere hvis hunden stikker av eller roter seg bort. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 De fleste hunder er vel ID-merket med chip uansett. Du får og kjøpt små beholdere på ebay til fem-seks kroner stykket og fri frakt. Søk på "ID container" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Han er selvsagt chippa, men er litt enklere å lese et telefonnummer av en liten brikke enn å gå til dyrlege for å avlese chip. Takker for tips og forslag! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Anbefaler disse sterkt: http://www.boomerangtags.com/store/index.php?A=G&ID=5 De faller ikke av, og de er tykke nok til at de ikke blir ødelagt med mindre noe alvorlig har skjedd med hunden din. Endret 23. september 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Underlig sak.. Kan være blanding av ymse. Javel. Så det er vanskelig å si hvilke raser som kan være inne i bildet. Har et bilde til av hunden, som kanskje viser ansiktet litt bedre. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kanskje hvis du bytter ut poteten du bruker med et faktisk kamera...? 1 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Underlig sak.. Kan være blanding av ymse. Javel. Så det er vanskelig å si hvilke raser som kan være inne i bildet. Har et bilde til av hunden, som kanskje viser ansiktet litt bedre. Foto-04.jpg Du, er dette gamle bilder? Jeg tenker en tidlig utgave av shcæferrasen, eller noe i den retninga? Kanskje hvis du bytter ut poteten du bruker med et faktisk kamera...? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det er veldig gamle bilder ja. Har ikke bedre, sorry. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Det er helt klart noe schæfer i den, men det er alt jeg ser. Kan faktisk være renraset, men bare hvis ørene er veldig spesielt fotografert... Endret 23. september 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Det er greit. Mange takk. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hva er årsaken til at enkelte hunder sleiker så forbaska mye at det er irriterende? Ene kleinspitzen vår er kriminell på å sleike. Sykt irriterende... Tips? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det eneste jeg har hørt er saltmangel, men jeg tror det hovedsaklig er et symbol på tillitt og hengivelse. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Overdreven slikking er ofte demping. Man kan ikke svare på hva den konkrete adferden er uten å vite konkret hvordan det arter seg, da må man se på hundens kroppsspråk. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei! Jeg har aldri hatt hund før men samboer og jeg har forelsket oss i pomeranians. Samboer har vokst opp med hund. Vi er veldig klare og motiverte for å få oss en slik Pomeranian-hund, og jobber for tiden med å lese oss opp for å få mer kunnskap slik at vi kan gjøre oss verdige ansvaret med en slik vakker krabat. I denne anledning lurte jeg på om noen av dere som er her inne vil gi oss noen tips, gjerne mange? Vi leser selvf også rundt på nettet. Både når det kommer til generelle ting og spesielt opp mot Pomeranians. Hva de krever, hva som er viktig for å få rolige (hørt at hundene kan være spesielt bjeffete/gneldrete), balanserte, glade hunder? Hvordan lære bort kommandoer? Vi vil vite alt. Har noen erfaring ift Pomeranians og allergi? Er nemlig allergisk, men har lest at det er en allergikerhund. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Bruk god tid på å plukke ut oppdretter, jeg kan tenke meg at det finnes mye rart når det gjelder slike hunder. Pass på at stamtavle osv er i orden. Så gjelder det å undersøke at opphavet er gode hunder. Jeg vet ikke hvor arvelig lynnet er, men jeg tror ikke det skader å velge en hund med snille foreldre. I følge wikipedia sliter de også med diverse arvelige sykdommer og lidelser, jeg ville nok sjekket litt opp i det, og tenkt over om det kanskje ville vært bedre å velge en annen rase. Bjeffing og bråk må du nok leve med, men her kommer lynnet inn igjen. Prøv å unngå hunder som er redd eller skeptisk til fremmede. Sosialer valpen godt, dra på valpetreff osv. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har bestemt meg for å skaffe meg blandingshund når jeg engang får meg en. De lever generelt sett lenger og har mindre genetiske sykdommer og feil. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har bestemt meg for å skaffe meg blandingshund når jeg engang får meg en. De lever generelt sett lenger og har mindre genetiske sykdommer og feil. Bare tull. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå