I.A.G. Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Ganske missunnelig jeg, ja. Kommer aldri til å få kjærringa til å være like oppmerksom på pinnen min ... Hahaha, dagens. :!: 8168293[/snapback] Ihvertfall gårsdagens... Flotte hunder, Øivind! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 I hvert fall gårsdagens... Ja, men.......... .. skal ikke si noe jeg. *himle* Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Dette blir spennende RIK-Grunnkurs i morgen Lockheed er utrolig ivrig ute og er lite rolig, så det kan bli spennende å se lydighetsdelen Det var jeg på forrige helg og det var veldig bra! Læret mye og hunden elsket det! Lykke til da! Kos dere på kurs. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Forbauser meg ikke at Øivind prøver å utgi Loke for å være sin, han er en veldig pen gutt - dog ikke Øivind sin Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 I dag var jeg hos vetten med tispa mi Vi foretok patellasjekk og "utstryk". Geisha var fri for Patella og parring burde skje i helga fikk vi vite. Så i morgen skal vi på besøk til en liten kar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jøss, for en veltrimmet kropp. Har eieren en like veltrimmet Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jøss, for en veltrimmet kropp. Har eieren en like veltrimmet 8170296[/snapback] Dersom det er meg og Loke du tenker på, så er svaret "definitivt" Eller vent nå litt... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jøss, for en veltrimmet kropp. Har eieren en like veltrimmet 8170296[/snapback] Jeg velger å ikke svare i denne saken. Ingen kommentar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jøss, for en veltrimmet kropp. Har eieren en like veltrimmet 8170296[/snapback] Dersom det er meg og Loke du tenker på, så er svaret "definitivt" Eller vent nå litt... 8170322[/snapback] Ok, I see, and here you have something for your health: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 I dag var jeg hos vetten med tispa mi Vi foretok patellasjekk og "utstryk". Geisha var fri for Patella og parring burde skje i helga fikk vi vite. Så i morgen skal vi på besøk til en liten kar 8170284[/snapback] Lykke til! Får håpe det blir noe, da, i motsetning til med Connie da vi prøvde med henne i fjor. Kom akkurat til å tenke over at denne tråden ligger i "Hus, hage og oppussing"-kategorien... Lurer på hvem av delene den går under? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Loke begynner å se riktig fin ut nå. ER jo forsatt bare "valpen" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg var nede på alle fire og bet tak i reklameavisen vi fikk og brøt med Henri om å få den. Er ganske artig når begge er i humøret til det. Redigert: Det er altså Henri som har dratt den biten, ikke jeg. Endret 17. mars 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Parring gikk jo kjempebra! Hundene har aldri møtt hverandre før, men fant tonen med en gang. Det var veldig fort gjort. For å være sikre på at det blir valper (helt sikkert er det jo aldri da men..) så skal vi parre en gang til i kveld , og enda en gang i morgen) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Seff går det bra Linn C. Hunder er som mennesker Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Seff går det bra Linn C. Hunder er som mennesker 8175478[/snapback] Haha, tja, jeg var rimelig nervøs først, og geisha viste at noe var på gang (det hørte jeg på de hysteriske hylene hu satte i da jeg dro en tur uten henne på butikken og hu trodde jeg skulle stikke på noe spennende alene) Geisha merker på meg når jeg er nervøs og glad, og viste nok at det var noe spesielt som skulle skje i dag. Alt var perfekt og de gikk utrolig godt sammen. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av kjæresteparet som jeg kan legge ut senere Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva slags meritter har foreldredyra? Eller, hva er lagt vekt på i denne parringen? Spennende med valper. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva slags meritter har foreldredyra? Eller, hva er lagt vekt på i denne parringen? Spennende med valper. 8178094[/snapback] Gemytt! Begge foreldredyra er friske, sunne og svært sosiale. Hannen har utrolig bra kropp og holdning, er veldig kvikk og har ett nydelig uttrykk. Geisha er en av SVÆRT FÅ i sin rase som ELSKER alt og alle , både fremmede mennesker og hunder. At begge er relativt små for rasen er også ett pluss, da det er mange i rasen som begynner å bli litt for store for min smak. Men temperament er helt klart det viktigste i denne kombinasjonen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Den var ikke dum!! Har en slags..eh..eventyrblanding selv. Digger den hunden. EDIT: skulle laste opp et bilde, men alt bare klikker. Får prøve senere. EDIT2: imageshack er din venn Bilde her Endret 18. mars 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå