Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Ok... I dag skjedde det noe skummelt. Valpen vår begynte å kaste opp i morgentimene :cry:

Flere ganger etter hverandre og alt som kom opp var et hvitt slimete skum. jeg har lest at den skal faste, men dette er ikke et problem fordi den vil ikke spise. I går hadde han såre poter og vi brukte en salve. jeg mistenker at det kanskje er denne han på en måte har slikket i seg i løpet av natten. nå ligger han bare å sover :cry: hva skal jeg gjøre :(:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det skum den spydde? Kan isåfall være kennelhoste. Vofsen til min søster hadde det engang og de fleste av nabolagets hunder hadde kennelhoste. Mulig den bare fikk i seg noe rart men siden det er en valp hadde det vært lurt å få skjekket den hos vetten ja for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Ok... I dag skjedde det noe skummelt. Valpen vår begynte å kaste opp i morgentimene cry.gif

Flere ganger etter hverandre og alt som kom opp var et hvitt slimete skum. jeg har lest at den skal faste, men dette er ikke et problem fordi den vil ikke spise. I går hadde han såre poter og vi brukte en salve. jeg mistenker at det kanskje er denne han på en måte har slikket i seg i løpet av natten. nå ligger han bare å sover cry.gif hva skal jeg gjøre sad.gif dontgetit.gif

 

Siden han ikke vil spise kan det være noe galt! Men valpene kan kaste opp når de er veldig sultne, og da kommer det som regel bare skum og greier opp... Sjekke hos dyrlegen virker som den mest fornuftige løsningen :thumbup:

Lenke til kommentar

Mops lider litt av pusteproblemer og problemer med øynene. De kan ikke svømme og er ikke en hund man tar med seg på joggetur vistnok. Har truffet noen og de har alltid vært morsomme skapninger men som nesten konstant peser.

 

Edit: Her er nytt bilde av vofsen btw. Fått meg nytt kamera og måtte bare ta noen kjappe test bilder når det ikke regnet.

 

Nyttavsantoz_dsrl_MG_2168.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du har en drit fin hund snow :)

 

Jeg liker den type utseende :)

 

 

8158415[/snapback]

 

Nydelige bikkjer. Litt, neida :mad: Ganske missunnelig jeg, ja. Kommer aldri til å få kjærringa til å være like oppmerksom på pinnen min ... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...