Erelend Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ok... I dag skjedde det noe skummelt. Valpen vår begynte å kaste opp i morgentimene Flere ganger etter hverandre og alt som kom opp var et hvitt slimete skum. jeg har lest at den skal faste, men dette er ikke et problem fordi den vil ikke spise. I går hadde han såre poter og vi brukte en salve. jeg mistenker at det kanskje er denne han på en måte har slikket i seg i løpet av natten. nå ligger han bare å sover hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 selvfølgelig... men er det noe jeg bør gjøre til min mor kommer hjem fra jobb? men han har ikke kastet opp på en stund nå, og han begynner å kvikne litt til... vi får se hvordan det utvikler seg... Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Min valp kastet opp noen gang en og. Tror det var noe den hadde fått i seg. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Han ligger bare å sover nå... er litt bekymret... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Var det skum den spydde? Kan isåfall være kennelhoste. Vofsen til min søster hadde det engang og de fleste av nabolagets hunder hadde kennelhoste. Mulig den bare fikk i seg noe rart men siden det er en valp hadde det vært lurt å få skjekket den hos vetten ja for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ok... I dag skjedde det noe skummelt. Valpen vår begynte å kaste opp i morgentimene cry.gifFlere ganger etter hverandre og alt som kom opp var et hvitt slimete skum. jeg har lest at den skal faste, men dette er ikke et problem fordi den vil ikke spise. I går hadde han såre poter og vi brukte en salve. jeg mistenker at det kanskje er denne han på en måte har slikket i seg i løpet av natten. nå ligger han bare å sover cry.gif hva skal jeg gjøre sad.gif dontgetit.gif Siden han ikke vil spise kan det være noe galt! Men valpene kan kaste opp når de er veldig sultne, og da kommer det som regel bare skum og greier opp... Sjekke hos dyrlegen virker som den mest fornuftige løsningen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det koster deg ingenting å ta en telefon til dyrlegen og høre hva en profesjonell mener, annet enn minuttprisen. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det ordnet seg. det var nok bare noe den hadde fått i seg... etter et part timer fungerte hunden fint igjen =) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvordan er hunderasen Mops for en førstegangseier..? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tror det skal være en ganske grei hund å eie. Bare husk at de røyter som regel en del. Det er heller ikke den beste "tur i skauen"-hunden. Spørs litt hva du forventer av hunden, og hva hunden kan forvendte av deg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Mops lider litt av pusteproblemer og problemer med øynene. De kan ikke svømme og er ikke en hund man tar med seg på joggetur vistnok. Har truffet noen og de har alltid vært morsomme skapninger men som nesten konstant peser. Edit: Her er nytt bilde av vofsen btw. Fått meg nytt kamera og måtte bare ta noen kjappe test bilder når det ikke regnet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du har en drit fin hund snow Jeg liker den type utseende Meg og min to kamphunder: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det en pinne du har i hånda? Forresten må jeg si du ikke ligner på avataren din. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Edit: Helt kaos, og så klart ikke min feil ... Endret 15. mars 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du har en drit fin hund snow Jeg liker den type utseende 8158415[/snapback] Nydelige bikkjer. Litt, neida Ganske missunnelig jeg, ja. Kommer aldri til å få kjærringa til å være like oppmerksom på pinnen min ... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Dette blir spennende RIK-Grunnkurs i morgen Lockheed er utrolig ivrig ute og er lite rolig, så det kan bli spennende å se lydighetsdelen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Meg og min to kamphunder:[/img] 8158415[/snapback] Busted! Loke er ikke din Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Meg og min to kamphunder:[/img] 8158415[/snapback] Busted! Loke er ikke din 8166797[/snapback] Loke er så klart min. Han bare er til lån hos noen andre Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ganske missunnelig jeg, ja. Kommer aldri til å få kjærringa til å være like oppmerksom på pinnen min ... Hahaha, dagens. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå