Niqābninja Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Lara har også hoppa rundt og kost seg masse i snøen på hytta siste dagane. Og i går var siste kveld på lydighetskurset, som blei avslutta med en liten konkurranse, som hu selvfølgelig vant med glans Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Her er noen bilder av Gaia. Nå er hun 11 uker. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke lett å ta bildet når det eneste hun vil ha er tråden på kameraet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ganske slitsomt med en JRT i huset, men det er verdt det. Endret 3. mars 2007 av Porsta Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 De er så søte når de er små, og så vokser de opp og er like bøllete, men mye større og sterkere Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Min doggy. Bamsegutt er 10 uker på dette bildet, nå er han 12! Mange fine hunder her innpå, men lite polarhunder! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Min doggy. Bamsegutt er 10 uker på dette bildet, nå er han 12! Mange fine hunder her innpå, men lite polarhunder! 8069454[/snapback] Kjempefin hund. En kollega av meg har en slik en. Hun har den med seg på kontoret, så jeg pleier å snike meg inn og kose litt med den Men den er ikke så veldig superkosete, så det er greit med litt kos, men så gidder den ikke mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Mange fine hunder her innpå, men lite polarhunder! 8069454[/snapback] Det er fordi de røyter så sykt Neida, de er helt greie. En nabo har en. Men bor hunden din ute? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Gaia var forresten kjempefin, Matsemann! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Eg fikk lyst å stjele gaia. Herregud for en nusselig liten jrt! Ser veldig myk og god ut! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 tror jeg skal ta meg en tur ut i morra med Flat'en jeg passer og ta bilder. Satser på finvær Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Gaia var forresten kjempefin, Matsemann! 8069649[/snapback] Gaia? Kaos vel Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Veldig fin hund Ser ut som det er en livlig krabat. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2007 Ettersom jeg husker var Gaia min hund SnowDOG_: Hun er myk og god til tider , men er veldig rampete og trenger skikkelig oppdragelse. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Var ute en tur i dag og tok noen bilder, men grunnet svært uerfaren fotograf ble det få bilder jeg ble særlig fornøyd med. Menmen, en gang må være den første Vet ikke helt hva hun så på her, men intressant var det - slik sto hun i noen minutter. Nam! Pinne! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Gaia var forresten kjempefin, Matsemann! 8069649[/snapback] Gaia? Kaos vel 8070855[/snapback] Hehe. Jeg bommet på hunden Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Ettersom jeg husker var Gaia min hund SnowDOG_: Hun er myk og god til tider , men er veldig rampete og trenger skikkelig oppdragelse. 8071373[/snapback] Hehe tviler ikke. Har en STOR terrier selv. Stae saker disse terrierne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Min doggy. Bamsegutt er 10 uker på dette bildet, nå er han 12! Mange fine hunder her innpå, men lite polarhunder! 8069454[/snapback] Ser ut som en Sel med overdreven pelsføring Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Geisha min Noen som har sett bildene som henger på bikbok-forretninger for tiden? Ett av de har en hund som ligner på min... skulle gitt en god del for å vist hvem som har laget bildene og hvordan jeg kan få tak i ett!! EDIT: I dag fikk geisha løpetid, og det betyr at hun skal parres om 10 dager og at vi forhåpentligvis får en liten gjeng banditter løpende rundt her om noen måneder Endret 6. mars 2007 av Linn Christin Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Lykke til Du får ta bilde av de små nurkene når de kommer! Hundevalper er de skjønneste i verden, uten tvil. EDIT: Jeg har også en fin vofs. Han heter Figo og er en Engelsk Springer Spaniel. Endret 7. mars 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 EDIT: Jeg har også en fin vofs. Han heter Figo og er en Engelsk Springer Spaniel. 8101973[/snapback] Du kan ikke skrive slikt uten at forventer og forlanger et bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå