Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 fant noen bilder av dachsen min, den er så sjukk at hun ikke linger på dachs lengre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Hvorfor er dachsen din så tjukk da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 fordi den er et monster som spiser alt den kommer over, og hadde en bestemor som matet den boller og vafler i 7 år. den ville drept hele familien for en kjekks Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Hehe. Du får være streng "far" og sette den på diett da. Kanskje den spiser deg opp til middag en natt mens du sover Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Et av de små nurkene mine . Hun heter Shila. Endret 18. februar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hu har litt Hitler-bart? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hehe, ja, men hun var søt da! Min Boxer tar kaka da.... Likte ikke helt at jeg tok bildet ser ut som, hun er som regel mye mer happy enn hun er på bildet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. februar 2007 av Martin-sama Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Boxere er nydelige ^^, Jeg syns alltid Lara ser mye tristere ut på bilder enn irl. Får liksom ikke fanga den skjønnheten på kamera. Frustrerende Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hehe, jeg har fler, kan legge de ut etterpå! Noen er faktisk ikke så ille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Shila og Marlon . Hehe..det var jul. Endret 19. februar 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Oioi! En Boxer! Jeg og broren min gikk langt opp på fjellet med akebrett og Kaos. Jeg fant ut at jeg ville ta noen bilder for han fikk et klassisk "idiot-anfall", og det klikka helt for ham Dessverre kun mobilkvalitet, men men. Kjøle seg i snøen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor God og kald på snuten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Naboene kaller han for "kenguruen", her er hvorfor: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tror jeg bevegde kameraet litt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noe som er veldig kult er å be Kaos springe i forveien, og så late som om man skal snu. Han kommer da som et olja lyn etter oss igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Resten av bildene fikk jeg kun snø med, ikke Kaos, for han nektet jo å være rolig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Kjempeflott og aktiv hund du har Moro når de får rast fra seg ute. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Vi hadde et rådyr i hagen her om dagen (dvs. om natten). Bikkja ble selvfølgelig helt turbo etterpå! Moro å se på sporene i hagen nå... Du ser et rådyrspor som går tvers over, også ser du spor etter en gal dachs som har kavet seg fram i snøen, fram og tilbake til rådyrsporet, følger sporet litt, så en liten runde i løssnøen, tilbake til sporet osv. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hu har litt Hitler-bart? Ho har holdningen til en tinnsoldat, det skal ho ha. Ah valper er herlige. Endret 20. februar 2007 av oOF Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Tar med noen bilder av en av hundene våre, en pointer: Ut fra uttrykket til Ask (pointeren), var det litt kaldt: Ask er ellers alltid glad, og helt sprø: Hu har litt Hitler-bart? Da blir hun nok en god Fører-hund. (teit ordspill ) Endret 20. februar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Lockheed stilte opp på den lokale ,i hans øyene, pølsestasjonen for å stille opp som model, her er bildene Liit nervøs nå.. Håper det ikke kommer mange folk JEG ER HUND! Hvem er det? Jada, ta bilder dere Pølsepause.. Stikk med deg! Check me out! Hva glor du på? Glemt det, nå stikker jeg. Ahh... Mat! (Eldre bilde) Gjesp! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Er det vakten på den lokale bensin sjappa? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hva synes folka her inne om en Pug(Mops) som skal hete Mufasa? Hadde vært litt kult. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Er det vakten på den lokale bensin sjappa? 7995160[/snapback] Hehe, han gjør modell jobber og litt vokting for pølsebiter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Her er mine 2 kamphunder: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå