Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så har vesle pelsen fått seg "valp" ..

 

Det var litt utfordring i starten, pus har måttet klare seg selv ute et par høstnetter for mange før hun fikk (måtte) flytte inn til oss, så hun var ikke akkurat vennlig innstilt til hverken folk eller bikkjer.

 

Største problemet nå om dagen er vel at bikkja prøver å gi denne litt ustyrlige "valpen" en slags hundeoppdragelse, og det er ikke bare bare. Litt språkproblemer, og en til tider svært frustrert selvutnevnt mammahund på 11 mnd.

 

Veldig fascinerende er det til tider, å se to forskjellige dyrearter prøve å leve sammen og ikke minst å kommunisere. For Fruen, Atferdsnerden, er jo dette reine forskningsprosjektet ;)

 

post-122422-0-72009100-1320147598_thumb.jpg

 

post-122422-0-46493400-1320147604_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er sikker på at det er nødvendig å operere? Er hunden ung (under ett år) kan dette bli bedre når hunden vokser til. Er det en svak eller middels grad kan det bedres betraktelig med trening og oppbygging av støttende muskler. Det er en smertefull og dyr operasjon, så du bør være veldig sikker på at det er nødvendig. Hør med flere veterinærer. Har ingen erfaring med selve operasjonen, får håpe noen andre vet :)

Lenke til kommentar

Ja hun må desverre opereres, det er en grad 3-4 i følge dyrlegen.

 

Gikk først til min vante dyrlege da det skjedde og de har behandlet det med akupunktur av alle ting, så nå er det gått nesten 2 mnd og ingen tegn til bedring.

Byttet dyrlege og hun kun raskt konstatere at her måtte det operasjon til, og det fortest mulig.

 

Jeg har undersøkt noen dyreklinikker og prisen varierer mellom 23 000 og 12 000!!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Dette er ikke snakk om å få billigst mulig pris, men om noen har erfaringer og dyrleger de vil anbefale som de vil tipse meg om ;)

 

Så skader det jo ikke om de er kurante på pris, men først og fremst er jeg ute etter å finne en dyrlege som kan slike operasjoner.

23 000 synes jeg var voldsomt dyrt, mens 12 000 var urovekkende billig igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...