mushi Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så bra at du har dratt, man veit jo aldri Håper hunden blir frisk igjen, hadde tilta om det var min hund, huff Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvis det hadde vært en fysisk skade (i den grad f.eks. en infeksjon ikke er fysisk, noe det selvsagt er, men hey: get off my back, det er sent!) hadde nok hunden vært i store smerter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Mange hunder skjuler smerte godt. Den forrige hunden min knakk foten og hoppa rundt som om ingenting hadde skjedd hos dyrlegen. Den har jeg nå knekker sammen bare hun får bittelitt vondt og syter masse. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 hvor ofte besøker dere væterinæren, sånn rutinemessig uten at det tilsynelatende er noe gærnt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Utenom vaksine? Aldri... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Aldri, får dyrlegen til å se over bikkja når det vaksineres. Tror jeg skal ta meg en tur til dyrlegen snart, misstenker at bikkja starter å bli inkontinent i en alder av fire år Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Aldri til dyrlegen her.....lenger med mindre dem skal vaksineres:p Hadde du spurt meg for 3 år siden så hadde jeg sagt 2 ganger i måneden:p Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei. Jeg har lyst til å se hva hunden min holder på med når han er hjemme alene på dagtid. Er det mulig å koble webcam til pcen og se dette "live" fra jobben min? Hvordan må jeg eventuelt sette opp dette? Noen her som har prøvd noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har ikke noe erfaring med det selv, men du kan jo se her f.eks: http://www.wikihow.com/Stream-Your-Webcam http://www.ustream.tv/get-started http://www.webcamxp.com/home.aspx Ustream er muligens det letteste, men kan være det blir tilgjengelig for alle. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ja, så har vesle pelsen fått seg "valp" .. Det var litt utfordring i starten, pus har måttet klare seg selv ute et par høstnetter for mange før hun fikk (måtte) flytte inn til oss, så hun var ikke akkurat vennlig innstilt til hverken folk eller bikkjer. Største problemet nå om dagen er vel at bikkja prøver å gi denne litt ustyrlige "valpen" en slags hundeoppdragelse, og det er ikke bare bare. Litt språkproblemer, og en til tider svært frustrert selvutnevnt mammahund på 11 mnd. Veldig fascinerende er det til tider, å se to forskjellige dyrearter prøve å leve sammen og ikke minst å kommunisere. For Fruen, Atferdsnerden, er jo dette reine forskningsprosjektet 1 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 ..og mens jeg dreiv å så på bilder, slo det meg at det er egentlig helt vanvittig så mye disse dyrene kan forandre seg. Se bare; ca 6-7 uker gammel og 6-7 kg: Og, omtrent 8 mnd og 20 kg senere: Og enda skal der bli en del mer pels.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fin hund! Min sin fikk seg en dusj i helga, ikke særlig begeistrer for det: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Noen som har erfaring med at huden har det som kalles medial patelar luksasjon? (kneskål som hopper ut av ledd) Min har desverre dette, og jeg leter rundt etter steder for å få operert henne. Om noen har erfaringer med dyrleger som er flinke på en slik operasjon og gjerne ikke alt for dyre setter jeg stor pris på tips Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du er sikker på at det er nødvendig å operere? Er hunden ung (under ett år) kan dette bli bedre når hunden vokser til. Er det en svak eller middels grad kan det bedres betraktelig med trening og oppbygging av støttende muskler. Det er en smertefull og dyr operasjon, så du bør være veldig sikker på at det er nødvendig. Hør med flere veterinærer. Har ingen erfaring med selve operasjonen, får håpe noen andre vet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Ja hun må desverre opereres, det er en grad 3-4 i følge dyrlegen. Gikk først til min vante dyrlege da det skjedde og de har behandlet det med akupunktur av alle ting, så nå er det gått nesten 2 mnd og ingen tegn til bedring. Byttet dyrlege og hun kun raskt konstatere at her måtte det operasjon til, og det fortest mulig. Jeg har undersøkt noen dyreklinikker og prisen varierer mellom 23 000 og 12 000!! Endret 2. november 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har du ikke forsikring? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja det er dessverre så dyrt. Viktig å gå etter en klinikk du vet er bra. Kjedelig å ta det billigste også blir det ikke bedre. Håper du har forsikring Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette er ikke snakk om å få billigst mulig pris, men om noen har erfaringer og dyrleger de vil anbefale som de vil tipse meg om Så skader det jo ikke om de er kurante på pris, men først og fremst er jeg ute etter å finne en dyrlege som kan slike operasjoner. 23 000 synes jeg var voldsomt dyrt, mens 12 000 var urovekkende billig igjen.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har aldri vært borti slike operasjoner på mine dyr, men jeg vet om flere gode dyrleger som du kan sjekke ut. Hvis du er villig til å dra langt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå