Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, saken var jo ikke at hun ikke klarte å holde hunden, men heller at hun gikk i bakken og ble sur på meg for det ("Gikk det bra?" "Håpa nu det, æ slo mæ kraftig i ansiktet" i en heslig tone).

 

Dog stusser jeg over hvilken hund på 10kg som klarer å dra båndet ut av hånda di, tofagerl? Holder du båndet rett så skal du ikke klare å miste det, og er du sterk nok klarer du å holde hunden.

Lenke til kommentar

Vel, saken var jo ikke at hun ikke klarte å holde hunden, men heller at hun gikk i bakken og ble sur på meg for det ("Gikk det bra?" "Håpa nu det, æ slo mæ kraftig i ansiktet" i en heslig tone).

Høres ikke ut som hun har noen som helst grunn til å være sint. Så vidt jeg forstod var det _hennes_ hund som dro _henne_ over ende, det er da vitterlig ene og alene _hennes_ ansvar. ;)

Lenke til kommentar

Eller kanskje det var en engangstilfelle? Ingen hundeeiere er perfekte og plutselig kan en hund (som fremdeles er et dyr) gjøre noe uforutsigbar og man ikke følger med. Hadde man kjent til hundeeier og at det skjedde gang på gang da kan eg skjønne kritikken men ikke om det var noe som aldri/sjeldent har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg stusset fortsatt over det. Som å sende en 7-åring på tur med en 48kg Golden Retriever (tested. I failed). Litt på spissen, men still. Hvis man vet at det er et dyr, så må det også være en del av punktene ved kjøp.

 

Men jeg tror ikke det var hennes hund, hun virket ikke heeelt stabil på alt. At hun slo seg, ja, men hadde den hunden gått i halsen på bikkja mi, så hadde det vært første pri mener jeg, for en eller begge hunder kunne blitt kraftig skadet hvis det ble en skikkelig slosskamp. Men det tok 20 sekunder fra hunden kom til meg til hun tok hunden sin igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...