Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

minner meg om den slitene gammle chivalier king charles spaniel min som på sitt siste leve år fant en stokk flytene på en strand i sverige, den var 2 ganger så stor som han og den veide sikker 4 ganger så mye.

men stanhaftig som han var holdt han på med å gnage og dytte på denne stokken i 1 time, når han var ferdig sto 3 av tenna hans igjen i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe!

Bikkja mi finner ofte stokker som er dobbelt så lange som henne, og løper rundt med dem.  :p

En gang fant hun seg et langt papprør som hun holdt i munnen på midten, og prøvde å løpe gjennom en dør... Morsomt syn! :wee:

7909670[/snapback]

Vår gamle, gamle boxer, en vi hadde da jeg var liten, dro ofte opp busker med roten :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Snip!

7949004[/snapback]

Slike bilder får meg til å skule på konetispa mi, vurdere tomten og hvor jeg kan grave henne ned for så å gå til annskaffelse av en skikkelig tispe :p

Lenke til kommentar
mushi; Lenge til du får mulighet til å skaffe hund da? :hm:

7950567[/snapback]

Huseier selger huset snart. Hvis ikke jeg får lov å ha hund av ny huseier, flytter jeg til et annet sted før sommeren. Nå har jeg venta på å kunne ha mulighet til å ha en hund i 3 år. Begynner å bli litt lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...