Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips: ikke bare ta bilder, husk å ta video også! Det blir deilig å ha om noen år, og selv korte snutter tatt med elendig mobilkamera er bedre enn ingenting.

 

Jeg har nesten ingen video av Ylva, så når jeg nå 5 år etter liksom skal sammenligne nevøen hennes med hvordan hun oppførte seg har jeg jo ikke peiling...

Lenke til kommentar

Har trent i en måned nå og hunden vår har blitt litt flinkere når det kommer til å møte andre hunder på gata.

 

Hun skyr "strenge" stemmer og går unna eller legger seg ned om man er litt for brå så det kan være litt vanskleig til tider om man blir stressa og snakker litt for høyt til henne.

Vanskelig skal det være osv.

 

På en helt annen side så har hun ikke ben i kroppen virker det som:P

Har aldri sett en hund som har vært så "myk" i hele mitt liv, men nå er hun ikke helt som andre hunder på noen andre måter heller da:P

 

hunden1296670009.jpg

Endret av ananashapå
Lenke til kommentar

På en helt annen side så har hun ikke ben i kroppen virker det som:P

Har aldri sett en hund som har vært så "myk" i hele mitt liv, men nå er hun ikke helt som andre hunder på noen andre måter heller da:P

 

 

hunden1296670009.jpg

 

Haha, jeg ser bare en pelsdott, og en snute på et helt annet sted enn jeg hadde forventet.

 

Har vært borti et par merkelige kosestillinger hos Connie også, blant annet denne:

 

post-78619-1213023817_thumb.jpg

 

Lurer noen ganger på om hun vet sitt eget beste med tanke på ryggen...

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

hehe, hun ligger mer eller mindre som en U, hale og snute er på ca samme plass:P

 

vår også ligger slik som din, med bena "krysset" slik at det ser ut som om hun er i en "løpe" stilling hvor frambena og bakbena er "byttet" om (ble en del hermetegn der)

 

hun liker også å SOVE slik, mer eller mindre en 180graders vri eller lignende

 

hunden31296690828.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De to foran ovnen, er det Vorsther?

 

Ja, eller vorsteh, evt vorstehhund. Jeg synes ikke at "vorsther" ser spesielt tysk ut, men det er meg.

 

Er sannelig ikke sikker på betydningen av "vorsther" heller. Steh kommer vel av verbet stehen, som er å stå.

 

Edit: ikke meningen å være frekk eller gjøre narr, men er mange som skriver "vorsther" uten at jeg skjønner hvorfor. Jeg skal ikke si det for sikkert at det er feil heller. Men jeg skriver "vorsteh".

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...