mushi Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke litt søt heller da! Tenker den pelsen blir fin i dette været Kos deg, hun vokser opp så altfor fort! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tips: ikke bare ta bilder, husk å ta video også! Det blir deilig å ha om noen år, og selv korte snutter tatt med elendig mobilkamera er bedre enn ingenting. Jeg har nesten ingen video av Ylva, så når jeg nå 5 år etter liksom skal sammenligne nevøen hennes med hvordan hun oppførte seg har jeg jo ikke peiling... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Har trent i en måned nå og hunden vår har blitt litt flinkere når det kommer til å møte andre hunder på gata. Hun skyr "strenge" stemmer og går unna eller legger seg ned om man er litt for brå så det kan være litt vanskleig til tider om man blir stressa og snakker litt for høyt til henne. Vanskelig skal det være osv. På en helt annen side så har hun ikke ben i kroppen virker det som:P Har aldri sett en hund som har vært så "myk" i hele mitt liv, men nå er hun ikke helt som andre hunder på noen andre måter heller da:P Endret 2. februar 2011 av ananashapå Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har er Fatal. Doberman tispe. 12 uker på dette bildet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Synes du kan legge ut bilder av babyen din! Du siktet til meg? Vel, I give you Gaia - 8+ uker gammel og en Old English Sheepdog tispe Til å spise opp. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) På en helt annen side så har hun ikke ben i kroppen virker det som:P Har aldri sett en hund som har vært så "myk" i hele mitt liv, men nå er hun ikke helt som andre hunder på noen andre måter heller da:P Haha, jeg ser bare en pelsdott, og en snute på et helt annet sted enn jeg hadde forventet. Har vært borti et par merkelige kosestillinger hos Connie også, blant annet denne: Lurer noen ganger på om hun vet sitt eget beste med tanke på ryggen... Endret 2. februar 2011 av I.A.G. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 hehe, hun ligger mer eller mindre som en U, hale og snute er på ca samme plass:P vår også ligger slik som din, med bena "krysset" slik at det ser ut som om hun er i en "løpe" stilling hvor frambena og bakbena er "byttet" om (ble en del hermetegn der) hun liker også å SOVE slik, mer eller mindre en 180graders vri eller lignende Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Snedig. Har fått en del små blåmerker og småsår på leggene og noen på armene de siste par dagene. Er virkelig redd jeg kan ha fått Valp, hva tror dere? Endret 3. februar 2011 av jonlem Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Symptomene ser i alle fall ut til å stemme. Husk at de kan smitte over til både klær og inventar. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjørte igår langs frogner/bogstad osv, så 4 karer med små hunder ala Chi,mops og 3damer med mastiff,am.bulldog og staff. :!: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Man skal åpenbart ikke skue hundeeieren på hårene. Ikke hunden heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fantastisk bilde! Det skjer ikke her for å si det sånn Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Noen her inne som har tattovering som har noe med hunden å gjøre? Poter, navnet el.? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ntåååååååh Tidenes søteste bilde Du har ikke et bilde av det der i 1920x1080. Det der må jo bli min nye bakgrunn i Windows Endret 23. februar 2011 av oOF Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hundene liker varmen fra ovnen. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 De to foran ovnen, er det Vorsther? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) De to foran ovnen, er det Vorsther? Ja, eller vorsteh, evt vorstehhund. Jeg synes ikke at "vorsther" ser spesielt tysk ut, men det er meg. Er sannelig ikke sikker på betydningen av "vorsther" heller. Steh kommer vel av verbet stehen, som er å stå. Edit: ikke meningen å være frekk eller gjøre narr, men er mange som skriver "vorsther" uten at jeg skjønner hvorfor. Jeg skal ikke si det for sikkert at det er feil heller. Men jeg skriver "vorsteh". Endret 24. februar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei, noen som har Yorkshire terrier? Fikk nettop en Yorkshire terrier jente av en kompis. Er disse ettertrakta, og er markedet bra for de? Vurderer å få parra den og kanskje tjene noen slanter. Er det veldig mye styr? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Eh, ja... Det er veldig mye styr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå