I.A.G. Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Gjelder det både inne og ute? Det er ikke uvanlig at snuten blir tørr når hunden slapper av inne. Hvis den er helt tørr og varm når dere er ute på tur og den snuser rundt, kan det derimot være lurt å se nærmere på det. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 det er jeg faktisk ikke sikker på. sjekker det ut i morgen tidlig når hun gidder å stå opp, hun tok natta for en god halvtime siden Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Var ute på tur med hundene mine i dag med en kompis som hadde kamera. Angrer egentlig på at jeg solgte mitt speilrefleksutstyr. :/ Endret 4. desember 2010 av Zeke 3 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har fått jobb på en veterinærklinikk som assistent, og hva møter meg i døra i dag? 10 pomeranianvalper! Herregud for et syn! Holdte på å smelte vekk! :love: De løp rundt og småbeit meg i hånda. Den ene så ut som en isbjørn. Jeg hadde så lyst til å ta en! hoho Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ååååå så herlig! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hadde sikkert gått tre-fire dager før de merka det Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I wish. Kanskje jeg må skaffe en sånn en gang. Ble helt forelsket. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jes. Klapp på skuldra og gratulasjoner til meg selv og Fruen - 1 stk Old English Sheepdog valp født, frisk, rask og med de "riktige" attributter og farger. Et par år tok det altså å finne den riktige. Så, i slutten av januar starter livet 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Huff, mange kalde turer ut midt på natta med en tissetrengt hund... Takke seg til valper født på vårparten Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hehe, vel .. skal en på død og liv være så kresen (Fruen) så får en vel tåle det.. Blir relativt nytt for meg dette, men hun er rutinert så det holder Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det normalt for en 6 år gammel hund å ikke være stueren? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det normalt for en 6 år gammel hund å ikke være stueren? Normalt er det ikke. De fleste lærer nok hunden å bli det som noe av det første de lærer den. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det normalt for en 6 år gammel hund å ikke være stueren? Nei. Har hunden aldri vært stueren over tid? Er det en nervøs, redd eller stresset hund? Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bikkja har jo vært stueren før, men nå pisser den stadig vekk inne. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Da ville jeg fått den sjekket av dyrlege om den plutselig får problemer med å holde seg. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er ikke min hund jeg bare spør for en kompis, hunden tisser bare inne hvis barna til samboeren hans er der. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Om den kun tisser når de ungene er der kan det jo være den blir stresset eller redd om ungene blir voldsomme i leken f.eks. Siden den ikke gjør det ellers er det nok ikke galt med helsa, men noe ungene utløser i hunden. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det yngste barnet plager hunden med å dra den i halen og bære rundt på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå