Niqābninja Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ugh. Eurasieren til pappa har fått valper nå, og han driver og frister meg litt for mye syns jeg. Tre tisper og to hanner, om jeg ikke husker feil. Og to av de er fortsatt ikke solgt. Sukk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nå pakker du med deg en og tar den med til meg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bare tradisjonelt at man beholder en av valpene i storfamilien... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er det vanlig at voksne hunder er dominante/sure ovenfor valper? Har en hund hos mamma som pleier å være med ned til pappa hvor det er en voksen border collie og valpen hennes på 8 uker. Dersom valpen kommer for nær hunden vår, så blir hun sur og glefser/knurrer etter valpen. Hun biter ikke, og går som regel unna etter hun har sagt ifra. Moren bryr seg ikke. Er det noen grunn til å si ifra ("straffe") hunden? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mange hunder som ikke liker valper. Det er i og for seg bare bra at den sier fra først som sist i stedet for å la seg presse inn i en situasjon hvor valpen blir mer og mer "leken" og den voksne hunden til slutt får nok og gjør noe stygt. Den andre siden av mynten er at valper ikke er så flinke til å plukke opp sånne signaler, så her er det opp til menneskene å lære den det ved enten å avlede valpen når den voksne hunden sier fra (sitt!) eller noe langt smartere som jeg ikke tenker på akkurat nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå pakker du med deg en og tar den med til meg. Var og hilste på de i dag. To uker gamle. Et kull til der òg, de var vel fem uker gamle. Åhååå! Valpesjuk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Valpen hos far (rundt to og en halv månede gammel) har brukket den ene hjørnetannen sin. Hun har ikke vondt (har prøvd å ta på den, og hun bryr seg ikke), men er dette noe å bry seg om, eller vil dette ordne seg selv når voksentennene kommer? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hmm, kan jo skape problemer hvis de nye tennene kommer ut skjevt som et resultat. Jeg ville spurt dyrlegen. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Bikkja på surfbrett i sommer. Tror ikke hun tenkte på faren for å falle i vannet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg er så stolt av Dina, jeg. Hun er visst kjempeflink på jakt i år, ifølge kjæresten til mamma. Endret 2. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Guri så fin hun er! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Tusen takk! Jeg synes jo det sjøl, så det er stas å høre det fra andre. Endret 16. september 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hallo folk. Lenge siden sist nå I morgen skal min Diesel(som er en groenendael) ta røntgen. Jeg gruer meg litt, fordi han er stiv i bakbena. Har alltid vært det, da.. Tenkte det var på tide å ta røntgen nå, i en alder av 3.5 år. Har skulle gjort det leenge, men det har bare ikke blitt noe av. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du får ha lykke til da. Lillesøsteren var på utstilling med "sin" kooikervalp for noen uker siden. 1.BIR, 1.BIG og 2.BIS i valpeklassen. Hun fikk også skryt for å være en flink handler til å være så ung. Nå har han akkurat bikka ni måneder, så det blir gøy å se hvordan de gjør det i Junior. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Mine nåværende hunder Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hvordan er det med vaksine når en skal til Danmark. Har forstått at en må ha rabbies vaksine for å ta hunden med hjem fra Danmark igjen (?) og så må man ta ormekur når man har kommet hjem for hver gang(?). Selve rabbiesvaksine prosessen tar opp til et halvt år å gjennomføre (?). Må man fylle på med noe årlig og hvor mye koster den prosessen? Har hytte på sørlandet, og da hadde det vært greit å tatt seg en svipp tur til Danmark. Begynner jeg nå burde jeg kunne rekke til sommeren. Noen som har erfaringer på dette? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Etter seks år har jeg endelig fått noenlunde ålreite bilder av Atlas! Der han ikke snur seg vekk osv. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Vet hva du mener. Ylva pleier å gi meg dette "døh, nå legger du vekk kameraet og tar meg med på tur" trynet når jeg prøver meg. Endret 28. september 2010 av tofagerl 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Haha! Åååh, mest sjarmerende trynet, da! :') Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Å ja, hun har sjarm... Sneaky bitch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå