Scooby snacks Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen tips til hvordan man kan klippe neglene på hund som er livred for det? Klippet neglene hennes i går, og det var en kamp uten like. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ros, godbiter og tålmodighet. Blir hunden redd, må du begynne heelt på nytt igjen. La den først bli kjent med neglesaksa og kakk lett på neglene med den til å begynne med. Slik gjør du et par ganger, før du i det hele tatt klipper. Det gjorde jeg med min, og det funker. Noen hunder må dopes ned for en kloklipp, mens andre kan lære seg å like det igjen Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ros, godbiter og tålmodighet.Blir hunden redd, må du begynne heelt på nytt igjen. La den først bli kjent med neglesaksa og kakk lett på neglene med den til å begynne med. Slik gjør du et par ganger, før du i det hele tatt klipper. Det gjorde jeg med min, og det funker. Noen hunder må dopes ned for en kloklipp, mens andre kan lære seg å like det igjen Aroh har nå begynnt og lukte på saksa igjen så er en start:p Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel. Han får skikkelig panikk om han ser neglesaksa. Prøver jeg og holde han rolig så får han enda mer noia. Prøvde og gi han ett griseøre han kunne kose seg med imens men det ga han blaffen i.. Skulle ikke klippes han nei. Han er fin og grei sånn ellers. takler det meste.. Men den saksa liker han ikke. hvorfor det vet jeg neimen ikke. Har han vært redd hele tida, så kan det jo ha skjedd at oppdretter kan ha klippet for langt inn vet du.. de er meget motagelige for alt som skjer de første ukene - også det negative dessverre. Ville gjort som flere her sier - ta bare fram klotanga uten å klippe en gang - la han lukte på den - få en godbit - ta den bort og gjenta dette veldig ofte til han venner seg til at det IKKE er noe ubehag med tanga. Vet det er litt kjedelig å holde på slik, men gjør du det mange ganger om dagen burde du snart kunne nærme deg foten med tanga. Blir det kamp ut av det kan du skremme han enda mer. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 nope har ikke vært redd hele tiden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hehe, ja en plass må man jo begynne Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da blir Aroh hele 7mnd neste uke (bank i bordet) Lenke til kommentar
lamial Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da blir Aroh hele 7mnd neste uke (bank i bordet) Snart blir det kjempeartig ungdomstid Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tror det kommer til å gå ganske så greit jeg. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jada, er oppe i det selv nå, og det går faktisk veldig veldig greit. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hundene våre har faktisk blitt roligere i ungdomstida. På tispa merket jeg forskjell omtrent på 6 mnds dagen. Hehe Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Er som regel slik, dem har ikke like mye "valpeenergi", men dem kan samtidig bli litt ulydig i noen situasjoner. Hannhunder som møter tisper med løpetid etc.. Lite å gjøre med, hormoner styrer mye da.. Endret 10. januar 2010 av Battone Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er som regel slik, dem har ikke like mye "valpeenergi", men dem kan samtidig bli litt ulydig i noen situasjoner. Hannhunder som møter tisper med løpetid etc.. Lite å gjøre med, hormoner styrer mye da.. Ja, det er vel noe i det. ADHDen sank betraktelig. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ja han har funnet ut hva det er han har mellom beina:p Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Raw_Denim: Flott vofsen din har blitt! Stund siden eg postet her. Passet tispen til en kompis forrige dagen. Santoz og hun her har vokst opp sammen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 takker. Ser ut som ett fint par dem 2 der:p Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 kan en hund på 4 år hikke? og isåfall, hvordan høres det ut? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 kan en hund på 4 år hikke? og isåfall, hvordan høres det ut? Hunden min hikker av og til. Det høres omtrent ut som menneskehikking... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 kan en hund på 4 år hikke? og isåfall, hvordan høres det ut? Hunden min hikker av og til. Det høres omtrent ut som menneskehikking... ok, for det kom noen merkelige "utblåsninger"på en måte, varte bare 2 min eller noe. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hmmm, fant ut at bikkja mi har gått opp 16 kg på 3 mnd... Hun vokser altfor fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå