Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diesel har fått tyve griseører i posten og noe annet småtteri :D

Skal hente de etterpå.. Det blir stas. Tror jeg kjøpte et par haler også, noe jeg egentlig angrer på. De stiiiiiinker!

Jeg skal også innom Zoo. Der hadde de tilbud på hundeseng i helga. 300 kr.

Ojoj, en slik en hadde vært fin til mine også ! Sitter og venter på lønna som kommer hvert øyeblikk nå , og så raser jeg avgårde på shopping :p

Lenke til kommentar

Pelsstell er strevsomt!

Virma hadde massevis av floker under buken, og selvfølgelig ville hun ikke stå rolig når jeg fjernet de. Men katta hjalp til, det er plutselig ikke så ille å stå stille når katten er synlig. :!:

Endte opp med en stooor haug med hår.

Håper at Lexi får en mer typisk strihår-pels. Vi visste jo at Virma kom til å få for mye hår, for mye til at det er vits å stille henne, men det har jo ikke så mye å si bortsett fra at det krever litt ekstra stell.

Lenke til kommentar

Samboer drømmer jo om doberman eller eventuellt en pinscher, og neste sommer har vi stort nytt hus med stor tomt på landet - MEN. Jeg vil ikke ha hund som røyter. Er tross alt megaheldig som har to hunder men allikevel ALDRI må vaske gulvet pga. hundehår.

Slik var det ikke da jeg bodde hos foreldrene mine og vi hadde border collie :ph34r:

Lenke til kommentar

Her er vårt nurk, hatt den i ca to måneder og den nærmer seg 5 måneder gammel.

Helt fantastisk gemytt, bjeffer så og si aldri, og er veldig lærevillig.

Det jeg lurer på er om vår hund kan få vom og annen rå hundemat`? Eller er dette for større hunder?

post-204375-1258047152_thumb.jpg

post-204375-1258047165_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det er lurt å blande det sammen. :) Jeg gir halvparten tørrfor og halvparten v&h til min hund.

Da jeg var på hundekurs i sommer, så frarådet de å blande våt- og tørrfôr. Det har noe med at tørrforet sveller og fordøyes anerledes enn vommen.

ginseng: Vi ga valpen vår vom og hun elsket det fra første stund. Så nå får hun kun vom (av og til litt loff, skinke etc.)

Lenke til kommentar
Var på butikken i sted, og trodde jeg kjøpte slike små "bein" som kommer i en pakke med ganske mange i.

Kommer hjem og skal gi en hver til hundene, bare for å oppdage at det er slik "denta-sticks" i størrelse ENORM :blush:

Hehe

Skal ikke de brekkes av? Bikkja fikk en gang sånne i gave fra noen (husker ikke fra hvem). Det var så vidt hun snuste på de før hun vikte langt unna! :!:

Lenke til kommentar
umm, tror ikke vi tenker på samme typen. Jeg prøvde å klippe den i to men var sjangseløs. Vedder på at en slik dentastick var omtrent like lang som ryggen til Mia!

Hehe.. Jeg husker ikke helt hvordan de var, men tror jeg klarte å dele de opp.

Falt de i smak hos knøttene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...