Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til Sandefjord på den årslige utstillingen til helga og hilse på noen hunder. Så på eurasierforumet at det var endel som skulle dit. Vi kan ikke ha hund her vi bor nå, så blir ikke før vi må flytte eller kjøper oss hus. Må nok vente litt før jeg får hunden. Kommer ikke til å ta kontakt med opdrettere før jeg veit at jeg kan få hunden siden jeg blir så gira. Har driti meg ut på det før, og da sov jeg nesten ikke på et halvt år :p Fant bikkja igår og har sovet elendig inatt.

Lenke til kommentar
Ok, jeg svarte ut ifra at hun kom til å bli blind. Kan du holde det i sjakk med øyedråper uten at hunden får negative konsekvenser av det, så er det jo bare å dryppe i vei :)

Hvor gammel er hun?

7747799[/snapback]

Hun er vel rundt 7 år.

 

Slenger med et bilde så alle skjønner at man ikke vil at hun skal bli blind. Ser forresten ikke mye Schafer ut for meg.

 

 

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei hei. Idag var vi på lengre tur og denne gangen tok eg med meg kamera for å ta noen action bilder av min sprettball.En stund siden sist.

 

Legger til noen bilder og video nederst. ;)

 

Santoz_jump02.jpg

Santoz_jump03.jpg

Santoz_jump01.jpg

 

 

 

VIDEO:

7760685[/snapback]

Utrolig fin hund med kjempe god spenst :)

Pleier ofte og kaste kong med hunden min. Du får ikke bedre turgåing/trening enn det. Hunden min kan ligge i opptil to timer og puste og pese etter jeg har vært oppe på fjellet med kongen :)

 

Tenkte jeg kunne poste et par bilder av min hund.

CIMG0294.jpeg

CIMG0295.jpeg

post-105988-1169299216_thumb.jpg

post-105988-1169299327_thumb.jpg

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Jeg synes hunder er fine å se på, men liker ikke helt sånne hundeeiere som stopper og snakker med alle andre som har hunder....

 

 

Oi, hvilken rase er det

Det er en -----

Oi, de har jeg ikke sett mange av, hvor gammel er den?

1 år

Oi, det var jo ikke gammelt

 

Slik snakker eierene imens hundene sniffer hverandre i rompene

Isj

Lenke til kommentar
Jeg synes hunder er fine å se på, men liker ikke helt sånne hundeeiere som stopper og snakker med alle andre som har hunder....

 

 

Oi, hvilken rase er det

Det er en  -----

Oi, de har jeg ikke sett mange av, hvor gammel er den?

1 år

Oi, det var jo ikke gammelt

 

Slik snakker eierene imens hundene sniffer hverandre i rompene

Isj

7765931[/snapback]

 

Hva er igrunnen problemet med det?

Det er to forskjellige skapningers måte å hilse på.

Mennesker snakker om noe som interesserer dem mens hundene lukter på noe som interesserer dem.. For meg så virker det nokså logiskt..

Lenke til kommentar

For meg er det faktisk en av tingene eg liker ved å ha hund. Er så lett å begynne å preike med folk man ellers aldri hadde lagt merke til engang. Som eier av en misforstått rase er det også veldig viktig for meg å virke hyggelig og informere om rasen og fortelle sannheten om de idiotiske mytene som er der ute om rasen.

Altså være en god rase ambassadør. :)

 

Edit:

 

Slenger med et bilde så alle skjønner at man ikke vil at hun skal bli blind. Ser forresten ikke mye Schafer ut for meg.
Mest labrador utseende på henne. Søt!

 

Her er vår hund :)

Hihi Ser ut som en dverg bordercollie. :p

 

Pleier ofte og kaste kong med hunden min. Du får ikke bedre turgåing/trening enn det. Hunden min kan ligge i opptil to timer og puste og pese etter jeg har vært oppe på fjellet med kongen :)
Ja kong er en gøy leke for de og som tåler litt. Vofsen din ser dønn lik ut som tispen til min søster.

 

 

Geisha ser tøff ut med nytt halsbånd!
Hehe ser ut som en liten tøffing der ja. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...