Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hørte noen rare lyder i natt og skjønte ganske raskt at det var "Hund som spyr" lyden som jeg kjenner godt.

Slår på lyset og ser at Thea har gulpa en klatt på dyna til typen. Tenkte jeg skulle ta og løfte dyna med spyet og riste dyna ut vinduet jeg da, og så ordne med ny dyne til han. Men neida, han våknet nemlig forskrekket av lyden, litt for sent, og skulle liksom slenge av seg dyna for å unngå at Thea spydde akkurat der. Så jeg HYLER skikkelig til og han tror jeg kjefter på han. Unngikk heldigvis såvidt at han slengte spyet tvers over rommet og i veggen, men han surmula litt etterpå. Satte tydeligvis ikke pris på måten jeg vekte han på :p

Jeg legger meg igjen, med thea inntill meg før jeg hører at hun åpner slusen igjen. Virkelig..

Trivelig natt.

Flaks at jeg ikke sover for tiden, så ikke nattessøvnen min ble forstyrret. :!:

Lenke til kommentar

Min bror gjorde noe gluupt her en gang.

Han var barnevakt mot at han fikk spille ps3, og fikk følgende oppgaver:

1: steng inn Diesel når du drar 2: legg godteriskåla skapet.

Hva kommer vi hjem til? Diesel var løs i stua OG hadde forsynt seg med nærmest to kg godteri !!! Spydde som en griiiiiis -overalt! Har fortsatt ei fin stripe nedover senga, som bevis :p

Diesel fikk hundegodis i posten i dag. Faktisk veldig bra! Store haler og ører. Nam :p

Vommen var veldig tynn, da. Alt i alt, så er jeg veldig fornøyd. Masse godis til en billig penge.

Lenke til kommentar

Passer på bikkja til muttern nå, stakkars kreket skjønner ikke sin egen grense når det kommer til vann. Drikker og drikker og drikker, går tre steg og gulper som faen, så snur den faen meg og drikker mer. Dette etter at den har spist så det er mat på hele jævla kjøkkengulvet. Godt bikkja er så søt som de kommer ellers hadde den risikert å gå sulten :p

Lenke til kommentar

En av forklaringene kan være noe så enkelt som nylig uvant sterk fysisk belastning, eller skader etter fall. Hvis hunden urinerer blod en gang til, bør du ta den til dyrlege. Da kan det være snakk om nyreproblemer, prostata eller infeksjon i urinveiene.

Hvis det bare skjer en gang så er det ikke så farlig.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
En av forklaringene kan være noe så enkelt som nylig uvant sterk fysisk belastning, eller skader etter fall. Hvis hunden urinerer blod en gang til, bør du ta den til dyrlege. Da kan det være snakk om nyreproblemer, prostata eller infeksjon i urinveiene.

Hvis det bare skjer en gang så er det ikke så farlig.

Jogget tur med hunden i går for første gang i går. Holdt et passe høyt tempo i ca 45 minutt.

Kan det altså være noe så enkelt som er grunnen. Fall er hvertfall utelukket.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Så det kom litt blod i urinen til hunden min idag. Noen som vet hva det kan skyldes?

Urinveisinfeksjon. min tantes hund fikk dette, og hadde blant annet blod i urinen. Han tisset seg ut inne også, så det var en kraftig UVI.

Det kan også være et sprengt blodkar, eller noe i den duren. Jeg var på utstilling en gang, da en hund hadde noe lignende -og det var ikke farlig, sa dyrelegen som var tilstede.

Følg med videre, og ta kontakt med dyrelegen om nødvendig.

Lenke til kommentar
Så det kom litt blod i urinen til hunden min idag. Noen som vet hva det kan skyldes?

Urinveisinfeksjon. min tantes hund fikk dette, og hadde blant annet blod i urinen. Han tisset seg ut inne også, så det var en kraftig UVI.

Det kan også være et sprengt blodkar, eller noe i den duren. Jeg var på utstilling en gang, da en hund hadde noe lignende -og det var ikke farlig, sa dyrelegen som var tilstede.

Følg med videre, og ta kontakt med dyrelegen om nødvendig.

Ser hvordan junior har det imorgen, visst det ikke har bedret seg så tar jeg en telefon til dyrlegen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...