ASCIWhite Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Begynner og bli litt drøyt eller hva? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19359169 Puddstaff? Staffpudd? WTF! Edit: Kanskje en Norsk Staffordshire Puddel? Norstaffpudd Endret 11. oktober 2009 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Herregud. Ikke bare kan man blande hva om helst, men også kan hvem som helst skaffe seg hund. Endret 11. oktober 2009 av Zela Lenke til kommentar
lamial Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Diesel er så fiiiin Når jeg skal ha min tredje hund, skal jeg ha en sånn! (Skal ha en basenji til først.) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Haha, hørte noen rare lyder i natt og skjønte ganske raskt at det var "Hund som spyr" lyden som jeg kjenner godt. Slår på lyset og ser at Thea har gulpa en klatt på dyna til typen. Tenkte jeg skulle ta og løfte dyna med spyet og riste dyna ut vinduet jeg da, og så ordne med ny dyne til han. Men neida, han våknet nemlig forskrekket av lyden, litt for sent, og skulle liksom slenge av seg dyna for å unngå at Thea spydde akkurat der. Så jeg HYLER skikkelig til og han tror jeg kjefter på han. Unngikk heldigvis såvidt at han slengte spyet tvers over rommet og i veggen, men han surmula litt etterpå. Satte tydeligvis ikke pris på måten jeg vekte han på Jeg legger meg igjen, med thea inntill meg før jeg hører at hun åpner slusen igjen. Virkelig.. Trivelig natt. Flaks at jeg ikke sover for tiden, så ikke nattessøvnen min ble forstyrret. :!: Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Isj! Ikke behagelig. Nok et argument for at min fremtidige hund ikke skal sove i senga vår Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg trenger ikke å gjøre noe annet enn å be hundene legge seg en annen plass, så er den saken løst for oss. Kjekt å ha hunder som ikke er fastlåst i et mønster som MÅ følges på død og liv Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Bikkja vår får sove i senga vår. Det er jo så koselig hehe Men i det siste så har hun heller gått å lagt seg i buret. Fjortiss som hun er, så er det vel for barnslig å sove sammen med mamma og pappa. :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Min bror gjorde noe gluupt her en gang. Han var barnevakt mot at han fikk spille ps3, og fikk følgende oppgaver: 1: steng inn Diesel når du drar 2: legg godteriskåla skapet. Hva kommer vi hjem til? Diesel var løs i stua OG hadde forsynt seg med nærmest to kg godteri !!! Spydde som en griiiiiis -overalt! Har fortsatt ei fin stripe nedover senga, som bevis Diesel fikk hundegodis i posten i dag. Faktisk veldig bra! Store haler og ører. Nam Vommen var veldig tynn, da. Alt i alt, så er jeg veldig fornøyd. Masse godis til en billig penge. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Søsteren til ponni har fått tre tispevalper Valpesyyyyk! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Aroh begynner og bli stor gutt nå så nå sover han i senga med sønnen min: nede ved beina:p Farlig og ligge på teppet sitt på gulvet. Oppå ei dybe er jo såååå mye bedre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Passer på bikkja til muttern nå, stakkars kreket skjønner ikke sin egen grense når det kommer til vann. Drikker og drikker og drikker, går tre steg og gulper som faen, så snur den faen meg og drikker mer. Dette etter at den har spist så det er mat på hele jævla kjøkkengulvet. Godt bikkja er så søt som de kommer ellers hadde den risikert å gå sulten Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så det kom litt blod i urinen til hunden min idag. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) En av forklaringene kan være noe så enkelt som nylig uvant sterk fysisk belastning, eller skader etter fall. Hvis hunden urinerer blod en gang til, bør du ta den til dyrlege. Da kan det være snakk om nyreproblemer, prostata eller infeksjon i urinveiene. Hvis det bare skjer en gang så er det ikke så farlig. Endret 14. oktober 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) En av forklaringene kan være noe så enkelt som nylig uvant sterk fysisk belastning, eller skader etter fall. Hvis hunden urinerer blod en gang til, bør du ta den til dyrlege. Da kan det være snakk om nyreproblemer, prostata eller infeksjon i urinveiene. Hvis det bare skjer en gang så er det ikke så farlig. Jogget tur med hunden i går for første gang i går. Holdt et passe høyt tempo i ca 45 minutt. Kan det altså være noe så enkelt som er grunnen. Fall er hvertfall utelukket. Endret 14. oktober 2009 av Teac Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så det kom litt blod i urinen til hunden min idag. Noen som vet hva det kan skyldes? Urinveisinfeksjon. min tantes hund fikk dette, og hadde blant annet blod i urinen. Han tisset seg ut inne også, så det var en kraftig UVI. Det kan også være et sprengt blodkar, eller noe i den duren. Jeg var på utstilling en gang, da en hund hadde noe lignende -og det var ikke farlig, sa dyrelegen som var tilstede. Følg med videre, og ta kontakt med dyrelegen om nødvendig. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så det kom litt blod i urinen til hunden min idag. Noen som vet hva det kan skyldes? Urinveisinfeksjon. min tantes hund fikk dette, og hadde blant annet blod i urinen. Han tisset seg ut inne også, så det var en kraftig UVI. Det kan også være et sprengt blodkar, eller noe i den duren. Jeg var på utstilling en gang, da en hund hadde noe lignende -og det var ikke farlig, sa dyrelegen som var tilstede. Følg med videre, og ta kontakt med dyrelegen om nødvendig. Ser hvordan junior har det imorgen, visst det ikke har bedret seg så tar jeg en telefon til dyrlegen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 I dag er Aroh hele 4mnd gammel:D Og frisk som en fisk. Var dagen der han nektet å stå på alle fire:p Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Utrolig bra at han er frisk! Det har du jaggu fortjent Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 vel han har noe vorte greie i kjeften. Men går visstnok bort av seg selv med tid.. Påvirker ikke han alikevel så.. Utenom det har han knapt vært løs i magen så er rimelig fornøyd med han ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå