Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, og hva er stamtavle?

Det er en oversikt over forfedrene til hunden, normalt tilbake til tippoldeforeldre (mener jeg å huske). Viser dermed om hunden stammer fra premierte forfedre, om det finnes sykdommer i genene, om den er renraset osv.

Edit: Gah, litt for treg der gitt. :hrm:

:p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Hvor mye må jeg gi for en Mops valp?

Med stamtavle mellom 10-15 000,- vil jeg tippe.

Halvparten om den ikke har stamtavle.

Har nå sett flere som tar opp til ti selv uten stamtavle. Sånne burde man styre unna.

Man velger jo selv hva man er villig til å gi, men jeg ville styrt unna ja..

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person, diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep er forbudt. Trolling likeså. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. I henhold til retningslinjene ble '4' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

Lenke til kommentar

Vi hadde en ekkel opplevelse på tur i går. Først ryddet vi på tomta hvor vi skal bygge hus. Derfra kunne vi se 3 (!) ørner på en gang. Deretter gikk vi tur litt lengre borte.

En liten stund etterpå påpeker samboeren min at det er en ørn langt der oppe.Han har opplevd at ørn har forsøkt seg på hundene før, så vi bestemte oss for å følge med. Det gikk ikke et halvt minutt engang før jeg tittet opp igjen, og oppdaget til min store forskrekkelse at ørna hadde kommet MYE lengre ned mot bakken. Da var det bare å få tak i hundene og bære de til vi kom inn i skogen mellom trærne. Skikkelig ekkelt!

sist satt samboeren min ved ei blåbærtue og viste hundene hvordan de skulle plukke bær, når han plutselig hørte "svosj svosj" og så rett opp i vingespennet til en ørn med klørne ut og på vei nei!

Lenke til kommentar

uff. tittet inn i kjeften på Aroh i dag. så en slags utveks av noe slag bak ved jekselområdet litt opp på siden,, Er ikke en kul... men hva i huleste kan det være...?:s han har ikke fått alle jekslene enda så det er nevnt. Noe jeg skal bare la være i fred eller bør vetten se på det eller ?:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...