Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Vent litt da :p

Gikk en lang tur i skogen med hundene til mårran idag. Var kjempekoselig :) Skal ut igjen nå.

Gratulerer :)

What? :dontgetit:

Anywayz, pics.

Var konkurranse på skytterbanen i nærheten, noe Ozzy synes var kult

Tur0509008.jpg

Skikkelig surt og sølete i skogen, så ponni ble glad for genseren jeg hadde i veska til henne :)

Tur0509083.jpg

Tur0509090.jpg

Tror hu må barberes igjen snart (:p), men hun ble flydd på av en annen hund her om dagen, så såret i ansiktet hun fikk må gro først :) Godis er uansett godt.

Tur0509092.jpg

Ble noen sånne spor etter meg gitt :!: Skogen er ett stort sølehull.

Tur0509097.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg kunne vise fram våres lille tass også.

Dette er våres to år gamle kromfohrländer Poochie, også kalt Po-po :)

Så fin :) Det var en ukjent rase for meg. Kan du fortelle litt mer om den?

Vet dessverre ikke så altfor mye om den, ble kjent med den selv for noen dager siden :) Hele tiden trudd bisken var en blanding av uvisse raser..

http://en.wikipedia.org/wiki/Kromfohrländer Her står det litt info ihvertfall. Uvanlig rase utenfor tyskland ihvertfall.

Lenke til kommentar

Etter min erfaring så er det en dårlig idè og gjemme bort skoene pga valpen tar dem. Aroh løper titt og ofte ut i gangen for å hente en sko, da kommer han løpende ut igjen med hodet hevwet og stolt som fy. Men det er bare og ta ifra skoen og si nei helt til han forstår poenget. Kan ta sin tid men. Heller det enn å gjemme bort ting. Eneste Aroh tar her i huset nå er puter på sofaen og bamsen til guttungen:p Og han har ett lite prosjekt på gang og det er å ramponere klorestativet til kattene:p

Lenke til kommentar

Vi har vært særdeles sløve med å ta tak i "sko-problematikken". Så det har bare blitt til at vi har oversett henne. Hun klarer nemlig ikke ødelegge de, men går bare rundt og bærer på skoene. Nå har hun blitt 8 mnd og er lite borti skoene. Vet ikke om det er tilfeldig eller om det vanlig for hunder.... :)

Edit: La til og rettet feil

Lenke til kommentar

schæfer valpen vår var for en uke siden syk og kasta opp og hadde diaré. Vi tok den til dyrlegen, men de visste ikke helt hva det var; enten et virus eller noe den hadde spist. Han fikk noe slags spiselige greier og var mye bedre allerede dagen etter. Og den blei heilt fin igjen etter det.

Men nå i dag har den kasta opp igjen. Den var litt unormalt slapp igjen (virka det som), men så kvikna den til igjen, men tror ikke den vil ha mat. Har kasta opp 2-3 ganger så vidt jeg vett. han blir mye kvikkere når vi leker med han.

Han skal spise på absolutt alt, så kanskje han har spist noe som han ikke har tålt. Mange som har opplevd det samme med valpen deres? Burde vi dra til dyrlegen igjen?

Han er forresten mye kvikkere nå, om ikke helt normal. Men om han vil ha mat vet jeg ikke, vi får se når den tid kommer :)

Lenke til kommentar

Får nok bare procillin. Du kan like godt prøve selv med Idoform fra apoteket, det er nøyaktig det samme. Bare åpne ampullene og spre pulveret over maten som du har blandet med vann.

Det skal visstnok være bra for mennesker også, men jeg liker ikke tanken på å spise bakterier frivillig :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...