mushi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Vent litt da Gikk en lang tur i skogen med hundene til mårran idag. Var kjempekoselig Skal ut igjen nå. Gratulerer What? Anywayz, pics. Var konkurranse på skytterbanen i nærheten, noe Ozzy synes var kult Skikkelig surt og sølete i skogen, så ponni ble glad for genseren jeg hadde i veska til henne Tror hu må barberes igjen snart (), men hun ble flydd på av en annen hund her om dagen, så såret i ansiktet hun fikk må gro først Godis er uansett godt. Ble noen sånne spor etter meg gitt :!: Skogen er ett stort sølehull. Endret 5. september 2009 av mushi Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tenkte jeg kunne vise fram våres lille tass også. Dette er våres to år gamle kromfohrländer Poochie, også kalt Po-po Så fin Det var en ukjent rase for meg. Kan du fortelle litt mer om den? Vet dessverre ikke så altfor mye om den, ble kjent med den selv for noen dager siden Hele tiden trudd bisken var en blanding av uvisse raser.. http://en.wikipedia.org/wiki/Kromfohrländer Her står det litt info ihvertfall. Uvanlig rase utenfor tyskland ihvertfall. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er ikke alle raser en blanding av uvisse raser? ;P Nå har været vært så dårlig i sommer (på østlandet, ja) at Ylva har gått opp rundt halvannet kg pga sofagris-syndromet. Det skal bort! Upraktisk å ha hunder som bokstavelig talt er redd for regn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har du dekken til henne? Ett godt og varmt regndekker gjør underverker her i hvertfall Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jepp, det hjelper ikke så mye på basenjier. Hun er helt OK med kulde opp til minus 30, men hvis det yrer er det bare å glemme det. Ut og tisse blir gjort med tvang, og tur er det bare å glemme Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Valpen min er litt kul. Når vi har gått tur i skogen i regnvær, og kommet vel hjem, så springer den rundt i stuen - frem og tilbake - til den er tørr. Ser bra dumt ut. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror alle hunder gjør det Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Heheh.. Mens våres ble godt kjent med hårføneren. Etter en god og våt tur, kommer vi inn og han løper bort til skuffen hvor hårføneren ligger God og fornøyd. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Åh nei, det går ikke her. Hun haaaaaaaaaater regn så inni hampen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Mine graver seg ned i teppene sine i kurven, er ikke lov å herje inne Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Etter min erfaring så er det en dårlig idè og gjemme bort skoene pga valpen tar dem. Aroh løper titt og ofte ut i gangen for å hente en sko, da kommer han løpende ut igjen med hodet hevwet og stolt som fy. Men det er bare og ta ifra skoen og si nei helt til han forstår poenget. Kan ta sin tid men. Heller det enn å gjemme bort ting. Eneste Aroh tar her i huset nå er puter på sofaen og bamsen til guttungen:p Og han har ett lite prosjekt på gang og det er å ramponere klorestativet til kattene:p Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har ikke folket vindfang/entre siden dette er et utbredt problem? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) dobbelt Endret 6. september 2009 av Zela Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Vi har vært særdeles sløve med å ta tak i "sko-problematikken". Så det har bare blitt til at vi har oversett henne. Hun klarer nemlig ikke ødelegge de, men går bare rundt og bærer på skoene. Nå har hun blitt 8 mnd og er lite borti skoene. Vet ikke om det er tilfeldig eller om det vanlig for hunder.... Edit: La til og rettet feil Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Thea trøyer seg forferdelig godt og lenge hvis hun finner en brukt sokk. Helst en av mine. Den kaster hun i lufta til seg selv og løper for å ta imot. Eller enda bedre er det hvis hun er så heldig å finne en hårstrikk!! I går hadde Thea og Geisha drakamp i flere timer Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja hva er det med hunder og sokker,. Aroh kan ligge og slikke på sokken leeenge bare for å kose seg:S kan ikke smake no godt da. men nå spier jo han det meste han finner så... Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Min elsker kulepenner, henter dem på kontoret mitt og tygger dem i småbiter. Ellers har hun aldri ødelagt sko, sokker eller noe annet - men kulepenner derimot! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 schæfer valpen vår var for en uke siden syk og kasta opp og hadde diaré. Vi tok den til dyrlegen, men de visste ikke helt hva det var; enten et virus eller noe den hadde spist. Han fikk noe slags spiselige greier og var mye bedre allerede dagen etter. Og den blei heilt fin igjen etter det. Men nå i dag har den kasta opp igjen. Den var litt unormalt slapp igjen (virka det som), men så kvikna den til igjen, men tror ikke den vil ha mat. Har kasta opp 2-3 ganger så vidt jeg vett. han blir mye kvikkere når vi leker med han. Han skal spise på absolutt alt, så kanskje han har spist noe som han ikke har tålt. Mange som har opplevd det samme med valpen deres? Burde vi dra til dyrlegen igjen? Han er forresten mye kvikkere nå, om ikke helt normal. Men om han vil ha mat vet jeg ikke, vi får se når den tid kommer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du får ringe til dyrelegen i morgen igjen, om han ikke blir bedre Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Får nok bare procillin. Du kan like godt prøve selv med Idoform fra apoteket, det er nøyaktig det samme. Bare åpne ampullene og spre pulveret over maten som du har blandet med vann. Det skal visstnok være bra for mennesker også, men jeg liker ikke tanken på å spise bakterier frivillig :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå