Scooby snacks Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det er egentlig det den ikke liker, altså når den hører at det er folk i resten av huset. Hehe. Når den er hjemme alene legger den seg bare til rette i godstolen foran TV-en, men hvis vi er i spisestuen, og lukker døren til gangen virker det som den blir frustrert. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ok, takk for svar. Noen forslag til hvordan jeg bør trene henne opp til det? Gå f.eks. ut når valpen ikke merker det, gå tilbake etter en stund. Jeg har lest at man ikke bør gå hvis valpen skriker, men avvente til den roer seg.... Ta det uansett i små doser. Jeg vet ikke hvor gammel valpen din er, men vi startet med så små ting som at jeg gikk på do mens den var alene å lekte på stua. Så tok jeg det gradvis der i fra. Endret 31. august 2009 av Zela Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ok, takk for svar. Noen forslag til hvordan jeg bør trene henne opp til det? Start i det veldig små med å la den være alene i 1 minutt f.eks. Går dette bra uten at hun hyler går du tilbake og roser masse. Så må man bare utvide tiden til 5 minutter og så videre til valpen har vent seg til at selv om dere blir borte er den sikker på at du vil komme tilbake. Veldig viktig at om valpen hyler må du ikke gå tilbake til den, men stå utenfor synet til valpen og vente til den har sluttet å pipe før du går inn til den igjen. Gir du den oppmerksomhet når den hyler lærer du den at å hyle når jeg er alene gjør at de jeg savner kommer tilbake, og da har problemet virkelig satt seg. Det å få en valp til å være alene kan være en skikkelig tålmodighetstest, men som sagt er det viktig du tar det i små doser og ikke gir etter for hylingen som sikkert er både sår og vond å høre på Endret 1. september 2009 av archongamer Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tok nettopp et bilde av Majestet Harley Koser seg i sola for første gang hele måneden nesten. Har bare vært grått og trist.. Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tok nettopp et bilde av Majestet Harley Koser seg i sola for første gang hele måneden nesten. Har bare vært grått og trist.. Er det en beagle ? hvor gammel. Ligner veldig på min beagle på 4 mnd Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Han er vel 1 år og 7 måneder gammel nå Begynner og bli veldig fin synes jeg! Beagler ligner veldig på hverandre synes jeg og. Men det er jo en rase som har vært uforandret i 150 år eller hva det nå er. 4mnd gammel valp? DA har du hendene fulle *ler* Beagle valper er så fulle av f**n at det er nesten for mye. Endret 4. september 2009 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Han er vel 1 år og 7 måneder gammel nå Begynner og bli veldig fin synes jeg! Beagler ligner veldig på hverandre synes jeg og. Men det er jo en rase som har vært uforandret i 150 år eller hva det nå er. 4mnd gammel valp? DA har du hendene fulle *ler* Beagle valper er så fulle av f**n at det er nesten for mye. Går greit hun er stille og rolig meste av tiden Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Åh, den var kjempefin Kjente en beagle før, men den var smellfeit! Synes skikkelig synd i den Din er jo et prakteksemplar vil jeg si da! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Åh, den var kjempefin Kjente en beagle før, men den var smellfeit! Synes skikkelig synd i den Din er jo et prakteksemplar vil jeg si da! Ja de har lett for og bli feite Ikke et gram med fett på min voffse *masse tur i frisk luft* + at han har gode gener virker det som. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fin han har blitt. Blitt stor gutt jo. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja han er en goding! Men et veldig høyt aktivitetsnivå! Begynner og få klubbelegger av all trimmen jeg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tenkte jeg kunne vise fram våres lille tass også. Dette er våres to år gamle kromfohrländer Poochie, også kalt Po-po Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tenkte jeg kunne vise fram våres lille tass også. Dette er våres to år gamle kromfohrländer Poochie, også kalt Po-po Så fin Det var en ukjent rase for meg. Kan du fortelle litt mer om den? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 På tide med en oppdatering fra House of Basenjis. Ylva er fremdeles årets adoptivmor, og valpen er fremdeles ikke renslig. Han løper frem og tilbake og biter i det han finner helt til han går tom for bensin, så sovner han i nærmeste fang, og legges i buret til han våkner et par timer etter. Her er et par bilder: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Haha, for et nydelig rynkeansikt Ninjakos: I går kom mannfolket mitt hjem til boss over hele stua, samt TO par støvletter strødd utover, hvor en av de var inni munnen til bikkja Heldigvis så ble de berga alle sammen. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg er aldri så heldig. Jeg finner mine sko når de er ferdig slaktet, dyvåte og ubrukelige. Sukk, jeg som skulle bruke de i kveld. Dette er det fjerde ballerinaparet hun har spist. Fra nå av skal alle mine sko inn i skapet. Den store hunden min får store sårskorper der flåtten har vært. Allergisk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gikk en lang tur i skogen med hundene til mårran idag. Var kjempekoselig Skal ut igjen nå. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gikk en lang tur i skogen med hundene til mårran idag. Var kjempekoselig Skal ut igjen nå. Gratulerer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den store hunden min får store sårskorper der flåtten har vært. Allergisk? Nei, trenger ikke å være det. Det fins mange kjerringråd, for flåttsår. Min bruker også å få sår der påten har vært å kosa seg Mushi: Satt å venta på at bildene skulle bli lasta opp jeg.. men nei.. det kom ingen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå