Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror vi skal på en del kenneler etter nyttår! :wee: Finne den rette hunderasen for oss. Har sett på litt forskjellig, bl.a. Labrador Retriver og Amerikansk Bulldog, som jeg har en veldig forskjærlighet for! :love: 

Har så lyst på hund!! :D

Hvis du ser på oversikten i førsteposten, er det linker til en del info om rasevalg, både i tråden og andre steder. Kan være verdt å se på. ;)

Lykke til! :)

Edit: Tull.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Noen julebilder av Connie:

Med nisselue: :wee:

post-78619-1167758063_thumb.jpg

Hun elsker å få pakker! :p

post-78619-1167758049_thumb.jpg post-78619-1167758029_thumb.jpg

Det var litt komisk å se på, hun føk inn under juletreet og snuste fram en pakke, for så å komme til meg og se spørrende om hun fikk lov. Da jeg sa "vær så god", var det full fart inn under bordet for å pakke opp!

Edit: Fiksing av vedlegg.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å herregud Linn - så stygg han er blitt. Ser forøvrig ut som du har hatt det meget godt i jula (utfra det "lille" vi ser av deg her)

Håper du kjøpte han usett, for maken til "freak" skal du lete lenge etter.

Neida.

Fint bilde av en flott hund. Ønsker deg godt nytt år. Btw: En kompis av meg har både AB og DP, og mener DP er et langt bedre sjekketriks :)

Lenke til kommentar
Her er Spiko ca. 3 måneder. Legg merke til skoen han har hentet fram. De har en tendens til å bli borte med han.

[bilde]

7702726[/snapback]

Hehe. Fin hund!

Husker jeg pleide å finne igjen vottene og lua mi i kurven til bikkja da hun var liten... :p

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...