Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Mops er søte :love:

Jeg har sinnsykt lyst på hund! Synes spesielt Engelsk Bulldog er fine! :dribble::love:

Er det noen som vet om andre hunde raser jeg kan se på? Fint om det ikke er hunder som trenger alt for mye mosjon, siden jeg ikke har tid til å løpe 2 timer i skogen hver dag.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Ja, Mops er søte :love:

Jeg har sinnsykt lyst på hund! Synes spesielt Engelsk Bulldog er fine! :dribble:  :love:

Er det noen som vet om andre hunde raser jeg kan se på? Fint om det ikke er hunder som trenger alt for mye mosjon, siden jeg ikke har tid til å løpe 2 timer i skogen hver dag.. hehe ;)

6044546[/snapback]

Du kan jo kikke litt lenger tilbake i tråden, det er sagt en del om forskjellige raser før.

Se f.eks. her, her, her, her eller her. ;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Hunder er ekle dyr.

Det bør du ikke snakke for høyt om!! Du virker ganske ekkel selv når du kommer med slike kommentarer.

6047067[/snapback]

Kan vel ha noe med at jeg nesten mistet høyrehånda mi etter at jeg ble angrepet av hund?

6047101[/snapback]

Ja, la oss dra alle under en kam.

Enten gjorde du noe galt som førte til bittet(noe som er svært vanlig), eller hunden som bet deg hadde fått feil oppdragelse.

Det burde vært pensum i 1. klasse på barneskolen å lære barn hvordan de skal opptre ovenfor hunder!

Lenke til kommentar
Hunder er ekle dyr.

Det bør du ikke snakke for høyt om!! Du virker ganske ekkel selv når du kommer med slike kommentarer.

6047067[/snapback]

Kan vel ha noe med at jeg nesten mistet høyrehånda mi etter at jeg ble angrepet av hund?

6047101[/snapback]

Ja, la oss dra alle under en kam.

Enten gjorde du noe galt som førte til bittet(noe som er svært vanlig), eller hunden som bet deg hadde fått feil oppdragelse.

Det burde vært pensum i 1. klasse på barneskolen å lære barn hvordan de skal opptre ovenfor hunder!

6047127[/snapback]

Gjorde ingenting, men jeg var i spania og hadde blitt gravd ned av kompiser med snorkel og maske , men hånda mi stakk opp av sanda :whistle:

Edit: Og drar ikke alle under en kam, men jeg syns de er ubehagelige. Ikke direkte ekle, men ubehagelige. Så beklager om noen ble fornærmet ;)

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Gjorde ingenting, men jeg var i spania og hadde blitt gravd ned av kompiser med snorkel og maske , men hånda mi stakk opp av sanda :whistle:

Edit: Og drar ikke alle under en kam, men jeg syns de er ubehagelige. Ikke direkte ekle, men ubehagelige. Så beklager om noen ble fornærmet ;)

6047152[/snapback]

Vel, dette er jo tråden for alle som har/ vil ha bikkje da...

Lenke til kommentar

6047152[/snapback]

Synd noen hundeeiere ikke har fjerneste peiling på hundeoppdragelse. :nei: Dumt når sånt skjer. Men de aller fleste hunder er veloppdragne, heldigvis!

Dette er vel ikke ekkelt, vel? :)

post-78619-1146846858_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...