LarsP Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Skulle jeg kjøpt meg bikkje så hadde det blitt en Mops: Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) De er sinnsykt søte Har lyst på en sånn jeg også... Kanskje vi skal kjøpe en slik en sammen?....eller hva Endret 4. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Ja, Mops er søte Jeg har sinnsykt lyst på hund! Synes spesielt Engelsk Bulldog er fine! Er det noen som vet om andre hunde raser jeg kan se på? Fint om det ikke er hunder som trenger alt for mye mosjon, siden jeg ikke har tid til å løpe 2 timer i skogen hver dag.. hehe Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 siden jeg ikke har tid til å løpe 2 timer i skogen hver dag.. hehe 6044546[/snapback] Ikke har tid nei....ikke har ork heter det Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 siden jeg ikke har tid til å løpe 2 timer i skogen hver dag.. hehe 6044546[/snapback] Ikke har tid nei....ikke har ork heter det 6044555[/snapback] det er en blanding. jeg har ikke godt av å løpe så mye, da mister jeg alle valkene mine Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Fransk bulldog er den kuleste i bulldog-familien spør du meg Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Ja, Mops er søte Jeg har sinnsykt lyst på hund! Synes spesielt Engelsk Bulldog er fine! Er det noen som vet om andre hunde raser jeg kan se på? Fint om det ikke er hunder som trenger alt for mye mosjon, siden jeg ikke har tid til å løpe 2 timer i skogen hver dag.. hehe 6044546[/snapback] Du kan jo kikke litt lenger tilbake i tråden, det er sagt en del om forskjellige raser før. Se f.eks. her, her, her, her eller her. Endret 5. mai 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 her er min voffse... ca 2.4 år lns... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hunder er ekle dyr. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hunder er ekle dyr. Det bør du ikke snakke for høyt om!! Du virker ganske ekkel selv når du kommer med slike kommentarer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Vi sender hundene på han også! Gidder ikke poste det samme bildet igjen.. edit: Er varmt for bikkja i dag, blir fort sliten. Han elsker å ligge på verandaen midt i solsteika og slappe av. Endret 5. mai 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Du kødder IKKE med denne karen! Jeg sender ham til alle som kommer med negative kommentarer (MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hunder er ekle dyr. Det bør du ikke snakke for høyt om!! Du virker ganske ekkel selv når du kommer med slike kommentarer. 6047067[/snapback] Kan vel ha noe med at jeg nesten mistet høyrehånda mi etter at jeg ble angrepet av hund? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hunder er ekle dyr. Det bør du ikke snakke for høyt om!! Du virker ganske ekkel selv når du kommer med slike kommentarer. 6047067[/snapback] Kan vel ha noe med at jeg nesten mistet høyrehånda mi etter at jeg ble angrepet av hund? 6047101[/snapback] Ja, la oss dra alle under en kam. Enten gjorde du noe galt som førte til bittet(noe som er svært vanlig), eller hunden som bet deg hadde fått feil oppdragelse. Det burde vært pensum i 1. klasse på barneskolen å lære barn hvordan de skal opptre ovenfor hunder! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Hunder er ekle dyr. 6047035[/snapback] Drittunger er ekkle dyr. Synd thing "back fires" Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Hunder er ekle dyr. Det bør du ikke snakke for høyt om!! Du virker ganske ekkel selv når du kommer med slike kommentarer. 6047067[/snapback] Kan vel ha noe med at jeg nesten mistet høyrehånda mi etter at jeg ble angrepet av hund? 6047101[/snapback] Ja, la oss dra alle under en kam. Enten gjorde du noe galt som førte til bittet(noe som er svært vanlig), eller hunden som bet deg hadde fått feil oppdragelse. Det burde vært pensum i 1. klasse på barneskolen å lære barn hvordan de skal opptre ovenfor hunder! 6047127[/snapback] Gjorde ingenting, men jeg var i spania og hadde blitt gravd ned av kompiser med snorkel og maske , men hånda mi stakk opp av sanda Edit: Og drar ikke alle under en kam, men jeg syns de er ubehagelige. Ikke direkte ekle, men ubehagelige. Så beklager om noen ble fornærmet Endret 5. mai 2006 av zeeq Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Gjorde ingenting, men jeg var i spania og hadde blitt gravd ned av kompiser med snorkel og maske , men hånda mi stakk opp av sanda Edit: Og drar ikke alle under en kam, men jeg syns de er ubehagelige. Ikke direkte ekle, men ubehagelige. Så beklager om noen ble fornærmet 6047152[/snapback] Vel, dette er jo tråden for alle som har/ vil ha bikkje da... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Linn Christin: Hvor mye penger bruker du på vofsen din i mnd. et ca. overslag... Det er jo mange utgifter som følger med kjøpet av en hund... vaksiner, leker, sovested, legevisitter m.m... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Gjorde ingenting, men jeg var i spania og hadde blitt gravd ned av kompiser med snorkel og maske , men hånda mi stakk opp av sanda Edit: Og drar ikke alle under en kam, men jeg syns de er ubehagelige. Ikke direkte ekle, men ubehagelige. Så beklager om noen ble fornærmet 6047152[/snapback] Synd noen hundeeiere ikke har fjerneste peiling på hundeoppdragelse. Dumt når sånt skjer. Men de aller fleste hunder er veloppdragne, heldigvis! Dette er vel ikke ekkelt, vel? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Vel, dette er jo tråden for alle som har/ vil ha bikkje da... 6047414[/snapback] Er vel greit med sånne diskusjoner også... Bare man prater om hund, så. Eller hva syns dere andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå