Notatblokk Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Så bra! Syns ikke noe særlig om folk som avler bare fordi de syns det er gøy, uten mål og mening. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Kåre Hansen: Stor bilde: her Snart 15 mnder Endret 8. desember 2006 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) En "liten" film av hunden min, Lockheed, 6mnd gammel Dogo Canario (Presa Canario) http://www.norwegiannativeart.com/images/Lockheed2.wmv Edit: Fikset en YouTube Upload for de som liker det:) http://www.youtube.com/watch?v=PpNmrfTlMDw Endret 9. desember 2006 av Snabben Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde en Golden Retriever, ble vel 15 år gammel. Har ikke bilde akuratt nå. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Geisha 1,5 år gammel! (og pliease, jeg vil ikke høre om hvor fælt du synes hundeklær er, prøv å gå naken ut i 10 minusgrader og regn, for så å komme inn og måtte tørke av deg selv på gulvet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Lenge siden jeg har postet her nå! Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder igjen da.. Albert er vel 22 måneder nå.. Edit: Dårlige bilder deluxe, men shit au.. Endret 9. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
gixer Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) (og pliease, jeg vil ikke høre om hvor fælt du synes hundeklær er, prøv å gå naken ut i 10 minusgrader og regn, for så å komme inn og måtte tørke av deg selv på gulvet 7464533[/snapback] Har ikke noe problem med hundeklær, men jeg føler at det kommer litt ann på hunden.. Kanskje du vil strikke en rosa genser til min Berner på ca 50kg? Castro den dagen jeg flyttet til det store utland: Endret 10. desember 2006 av gixer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 snip! 7464533[/snapback] Elsker spesielt det første bildet, now there's a dog with a stare Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Lenge siden jeg har postet her nå! Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder igjen da.. Albert er vel 22 måneder nå.. Edit: Dårlige bilder deluxe, men shit au.. 7464644[/snapback] Kule bilder Hvilken rase? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har ingenting imot at folk bruker tøy på hundene sine, men når det begynner å bli oppdressing av bikkja i alskens fancy klær, så er jeg imot det. Grunnen? En liten hund er like mye hund som en svær en. Se for dere en schæfer i rosa kåpe, det er noe feil med det bildet Mona i dag, første dagen på lenge med litt sol! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Lenge siden jeg har postet her nå! Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder igjen da.. Albert er vel 22 måneder nå.. Edit: Dårlige bilder deluxe, men shit au.. 7464644[/snapback] Kule bilder Hvilken rase? 7469124[/snapback] Bullmastiff Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Utrolig mange flotte hunder her... Mozart var utrolig skjønn som valp, likte Kaos også, der han ligger i sofaen :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 7470616[/snapback] Albert var søt Bushmills: Takk Skal se om jeg finner flere bilder av Kaos, men har nesten ingen på min maskin. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Eg kommer til å skaffe varmedekken til vofsen en eller annen gang siden har nærmest ikke har pels og spielt rundt magen/pipen og når det er flere minus grader så sier det seg selv at det kan bli litt for kaldt og spesielt når man går på lengre turer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Så lenge det er til det beste for hunden er jeg ikke imot klær på hund Men slike greier som Paris Hilton og "de folka" gjør med hundene sine kan jeg ikke si jeg liker helt. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Klær er jo greit hvis det er nødvendig. Likevel viktig å ikke kle på dem så mye at vinterpelsen blir tynnere... ---------------------------- Et annet tema: Jeg begynner å bli møkk lei hundeeiere som plukker opp etter bikkja, for så å slenge fra seg posen! Da er det jo mye bedre å la det ligge som det er, så er det borte etter et par måneder. Når man atpåtil kaster posen inn i hagen til folk, begynner det å bli ille. (De lukter ikke godt når de havner i gressklipperen...) Så folkens: Ikke bli en av dem! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Legger i poser men slenger de på bakken Da er jo hele poenget borte, jo Jeg plukker opp når det er i nærheten av der folk bor/går/skiløyper (jeg bor ikke i en by). Men om det ligger utenfor stiene i skogen eller langt uti grøften der det aldri går noen forbi, synes jeg det er greit å la være. ENDRET: Det var interessant tenker du nå, bæsj Endret 10. desember 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Legger i poser men slenger de på bakken Da er jo hele poenget borte, jo Jeg plukker opp når det er i nærheten av der folk bor/går/skiløyper (jeg bor ikke i en by). Men om det ligger utenfor stiene i skogen eller langt uti grøften der det aldri går noen forbi, synes jeg det er greit å la være. 7472147[/snapback] Enig. Jeg gjør det samme. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Det er forskjell på det dekken og andre ting, som hvertfall jeg velger å se på som utstyr, og KLÆR på bikkja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Tok noen bilder av Lara i dag óg, da hu bestemte seg for å komme opp i senga mi og kose litt (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå