Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(og pliease, jeg vil ikke høre om hvor fælt du synes hundeklær er, prøv å gå naken ut i 10 minusgrader og regn, for så å komme inn og måtte tørke av deg selv på gulvet

7464533[/snapback]

Har ikke noe problem med hundeklær, men jeg føler at det kommer litt ann på hunden.. Kanskje du vil strikke en rosa genser til min Berner på ca 50kg? :)

Castro den dagen jeg flyttet til det store utland:

post-3356-1165723965_thumb.jpg

Endret av gixer
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot at folk bruker tøy på hundene sine, men når det begynner å bli oppdressing av bikkja i alskens fancy klær, så er jeg imot det. Grunnen? En liten hund er like mye hund som en svær en.

Se for dere en schæfer i rosa kåpe, det er noe feil med det bildet :p

Mona i dag, første dagen på lenge med litt sol!

Lenke til kommentar

Klær er jo greit hvis det er nødvendig. Likevel viktig å ikke kle på dem så mye at vinterpelsen blir tynnere...

----------------------------

Et annet tema: Jeg begynner å bli møkk lei hundeeiere som plukker opp etter bikkja, for så å slenge fra seg posen! :hrm: Da er det jo mye bedre å la det ligge som det er, så er det borte etter et par måneder. Når man atpåtil kaster posen inn i hagen til folk, begynner det å bli ille. :nei: (De lukter ikke godt når de havner i gressklipperen...)

Så folkens: Ikke bli en av dem! ;)

Lenke til kommentar

Legger i poser men slenger de på bakken :dontgetit:

Da er jo hele poenget borte, jo :p

Jeg plukker opp når det er i nærheten av der folk bor/går/skiløyper (jeg bor ikke i en by). Men om det ligger utenfor stiene i skogen eller langt uti grøften der det aldri går noen forbi, synes jeg det er greit å la være.

ENDRET: Det var interessant tenker du nå, bæsj ;)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Legger i poser men slenger de på bakken  :dontgetit:

Da er jo hele poenget borte, jo :p

Jeg plukker opp når det er i nærheten av der folk bor/går/skiløyper (jeg bor ikke i en by). Men om det ligger utenfor stiene i skogen eller langt uti grøften der det aldri går noen forbi, synes jeg det er greit å la være.

7472147[/snapback]

Enig. Jeg gjør det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...